jeSSiE's Blurty Day [entries|friends|calendar]
jeSSiE

[ userinfo | blurty userinfo ]
[ calendar | blurty calendar ]

[26 Apr 2004|09:33pm]
[ mood | crappy ]

got home from dance. took a shower. now i'm waiting for my hair to dry so i can make it all purrty. <3 here's one of those funn things. only not. heh.

BASICS
(1) Your gender: female
(2) Straight/gay/bi?: straight
(3) Single?: yup
4) want to be?: i don't mind it.
(5) Your birth day: april 3
(6) Age you act: depends who i'm with
(7) Age you wish you were: 16
(8) Your height: 5'2"
(9) The color of your eyes: blue
(10) Happy with it?: yes
(11) The color of your hair: hmm. i just dyed it and it came out reddish/blondish/brownish. haha. strawberry blonde we'll call it.
(12) Happy with it? yes
(13) Left/right/ambidextrous? righty
(14) Your living arrangement?: my mom and dad, 3 brothers
(27) Your family: my mom and dad, 3 brothers and 2 half brothers
(29) What's your job: i don't have one.
(30) Piercings?: 2 in each ear
(31) Tattoos?: none
(32) Obsessions?: food, excercising, dieting, self image
(35) Do you speak another language?: spanish
(36) Have a favorite quote?: "you are all that you have so you must be enough. there is no other way."
(37) Do you have a webpage?: blurty

DEEP THOUGHTS about life and you in it
(38) Do you live in the moment?: i try to, but probably not.
(39) Do you consider yourself tolerant of others?: depends on who i'm dealing with.
(40) Do you have any secrets?: yes
(41) Do you hate yourself?: most of the time.
(42) Do you like your handwriting?: it's okay.
(43) Do you have any bad habits?: yea
(44) What is the compliment you get most from people? that i'm "gorgeous" or "pretty." lol whatever.
(45) If a movie was made about your life, what would it be called?: hmm. Secrets. yea.
(46) What's your biggest fear?: losing a loved one.
(47) Can you sing: i'm no christina aguilera, but i can carry a tune.
(48) Do you ever pretend to be someone else just to look cool?: no
(49) Are you a loner?: no
(51) If you were another person, would you be friends with you?: yea, i like to have fun. =)
(52) Are you a daredevil?: sometimes
(53) Is there anything you fear or hate about yourself?: i have a low self esteem.
(54) Are you passive or aggressive?: depends. i'm pretty aggressive.
(55) Have you got a ?: no.
(56) What is your greatest strength and weakness?: strength-i don't let other people's opinions of me bother me. weakness-i hold everything in.
(57) If you could change one thing about yourself?: too many. i'd have a higher self esteem is probably a big one.
(58) There are three wells- love, beauty and creativity, which one do you choose?: love
(59) How do you vent?: cry, write poetry or in my diary, listen to music
(60) Do you think you are emotionally strong?: no
(61) Is there anything you regret doing/not doing in life?: oh let me count the ways.
(62) Do you think life has been good so far?: yes, i'm very blessed.
(63) What is the most important lesson you've learned from life?: shit happens
(64) What do you like the most about your body?: um. don't even make me start.
(65) And least?: same as above
(66) Do you think you are good looking?: not really.
(67) Are you confident?: not in myself, but in things i do yes.
(68) What is the fictional character you're most like?: good question
69) Do people know how you feel?: doubt it.
(70) Are you perceived wrongly?: at times

DO YOU...
(71) Smoke?: no
(72) Do drugs?: nah
(73) Read the newspaper?: nope
(74) Pray?: every night
(75) Go to church? only on Christmas
(76) Talk to strangers who IM you?: sure
(77) Sleep with stuffed animals?: yup!
(78) Take walks in the rain?: no my hair will get wet. haha.
(79) Talk to people even though you hate them?: if i have to. i hold grudges though, so it's not pleasent.
(80) Drive?: nope
(81) Like to drive fast?: --

HAVE YOU EVER...
(82) Liked your voice?: yea
(83) Hurt yourself?: no comment
(84) Been out of the country?: no
(85) Eaten something that made other people sick?: i don't think so
(86) Burped?: hasn't everyone?
(87) Been unfaithful?: no
(88) Been in love?: uhhh
(89) Done drugs?: no
(90) Gone skinny dipping?: no
(92) Had a surgery?: yes
(93) Ran away from home?: nope
(94) Played strip poker?: no but it seems like fun lol
(95) Gotten beaten up?: hah nope
(97) Been picked on?: yea
(98) Been on stage?: yep!
(99) Been so drunk that you know you're supposed to go out on a date with someone, but you can't remember with who or when and that you faint when you look at yourself in the mirror in the morning, not to mention your breath?: no, lol
(100) Slept outdoors?: nope
(101) Thought about suicide?: no
(102) Pulled an all-nighter?: oh yea
(103) If yes, what is your record?: i don't keep track.
(104) Gone one day without food?: yea
(105) Talked on the phone all night?: yup, that's fun!
(106) Slept together with the opposite sex without actually having sex?: nah not yet.
(107) Slept all day? no but i'd love to.
(108) Killed someone?: NO
(109) Made out with a stranger?: no
(110) Had sex with a stranger?: nope
(111) Thought you're going crazy?: yea
(112) Kissed the same sex?: no
(113) Done anything sexual with the same sex?: nope
(114) Been betrayed?: let me count the ways.
(115) Had a dream that came true?: yea, i suppose.
(117) Met a famous person?: nope
(118) Have you ever killed an animal by accident?: aww no.
(146) Stolen anything?: again, another no.
(147) Been on radio/TV.?: i don't think so
(148) Been in a mosh-pit?: nope
(149) Had a nervous breakdown? yea, anxiety attacks.
(150) Considered religious vocation?: um?
(151) Been criticized about your sexual performance?: no lol
(152) Bungee jumped?: no but i want to!
(153) Had a dream that kept coming back?: yea, that happens a lot.

CLOTHES and other fashion
(154) Shoe brand?: vans
(155) Brand of clothing?: weathervane, rave
(156) Cologne/perfume?: tommy girl
(157) What are you normally wearing to school/work?: skirts, tops, sweatshirts, jeans
(159) Wear hats?: no
(160) Judge other people by their clothing?: no, that's the worst way to judge someone
(161) Wear make-up?: yea, i'm addicted to it. <3
(162) Favorite place to shop?: the mall
(163) Favorite article of clothing?: pajamas!
(164) Are you trendy?: no i just go with the flow, man. hah.
(165) Would you rather wear a uniform to school?: no

BELIEFS
(166) Believe in life on other planets?: i don't really know.
(167) Miracles?: yes
(168) Astrology?: i read my horoscope everyday!
(169) Magic?: no
(170) God? : yes
(171) Satan?: um, not really.
(172) Santa?: no
(173) Ghosts?: no
(174) Luck?: somewhat
(175) Love at first sight?: nah
(176) Yin and Yang?: lol uh no?
(177) Witches?: no
(178) Easter bunny?: no
(179) Believe it's possible to remain faithful forever?: yes, if you really love someone. why not.
(180) Believe there's a pot of gold at the end of the rainbow?: no that'd be friggin cool though.
(181) Do you wish on stars?: guilty = \

LOVE, and all that
(182) Did you get frightened or uncomfortable seeing that as a section title?: no, why would i?
(183) Do you remember your first love?: yea
(184) Still love him/her?: no
(185) Do you consider love a mistake?: no
(186) What do you find romantic?: when you're not trying to be romantic...i don't know, it just happens.
(187) Turn-on?: cute smile, ability to make me laugh, nice arms and legs, outgoing
(188) Turn-off?: when he acts differently around you just because of his friends.
(189) Do you base your judgement on looks alone: sadly, yes. that's how you're attracted to someone in the first place. i guess it isn't always looks, but mainly it is.
(200) If someone you had no interest in dating expressed interest in dating you, how would you feel?: flattered, but still not interested. that's happened quite a few times. lol.
(201) Do you prefer knowing someone before dating them or going "blind"?: i'd never go on a blind date.
(202) Have you ever wished it was more "socially acceptable" for a girl to ask a guy out?: yes, i'd ask a guy out...who the hell cares?
(203) Have you ever been romantically attracted to someone physically unattractive?: umm, maybe. i don't know.
(204) Do you think the opposite sex finds you good looking?: yes, for whatever reason.
(205) What is best about the opposite sex?: oh many things =)
(206) What is the worst thing about the opposite sex?: they only care about what their friends think. which is stupid.
(207) What's the last present someone gave you?: i don't know.
(208) Are you in love?: i'll ignore this one.
(209) Do you consider your significant other hot?: i don't have a significant other lol. but yea...he's very cute.
(210) What would you do if you were walking down the street and saw some hot guy/girl standing on the sidewalk?: i usually look their way or sometimes even smile. did that a lot while i was down in Florida. =) good tiiimes.

WHO WAS THE LAST PERSON...
(211) That haunted you?: huh? lol
(212) You wanted to kill?: no one
(213) That you laughed at?: nina
(214) That laughed at you?: robyn lol
(215) That turned you on?: haha matt in florida!
(216) You went shopping with?: my mom
(217) That broke your heart?: leave me alone.
(218) To disappoint you?: myself
(219) To ask you out?: um, jarred? i think someone else did but i forget.
(220) To make you cry?: i cried over a bunch of friends...just the usual shit.
(221) To brighten up your day?: him
(222) That you thought about?: hmm. straightening my hair in like 2 minutes
(223) You saw a movie with?: tim, meggie, and matt
(224) You talked to on the phone?: liv
(225) You talked to through IM?: katie
(226) You saw?: my parents
(227) You lost?: i don't know how to answer that one.
(229) You thought was completely insane?: myself
(230) You wanted to be?: right now i like being me. other times anyone but me.
(231) You told off?: anyone who gave me shit last, lol
(232) You trusted?: my best friends
(233) You turned down?: don't know?

WHEN WAS THE LAST TIME YOU
(234) Smiled?: tonight
(235) Laughed?: tonight
(236) Cried?: the other day
(237) Bought something?: yesterday
(238) Danced?: tonight at dance class.
(239) Were sarcastic?: i'm always sarcastic. heh.
(240) hugged someone: today
(242) Watched your fave movie?: when i was in Florida! GREASE baby. <3
(243) Had a nightmare?: last night i think.
(245) Talked on the phone?: an hour ago
(246) Listened to the radio?: this morning
(247) Watched TV?: last night
(248) Went out?: its been too long!
(249) Helped someone?: today maybe?
(250) Were mean?: today
(251) Sang?: not too long ago
(252) Saw a movie in a theater?: a month or two ago.
(253) Said "I love you"?: tonight
(254) Missed someone?: right now =(
(255) Fought with a family member?: today
(256) Fought with a friend?: a few weeks ago.
(257) Had a serious conversation?: today
(258) Got drunk?: no comment
(259) Had sex?: never


-goodnight
me.

post comment

navigation
[ viewing | April 26th, 2004 ]
[ go | previous day|next day ]