Blurty for Christie.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Website (My Photo Page).
View:Memories.
You're looking at the latest 9 entries.

Thursday, May 5th, 2005

Subject:NEW JOURNAL...AGAIN
Time:5:15 pm.
Yeah I changed journals...again...if you go to the new one, you'll see why!

www.greatestjournal.com/users/xxchokexmexx

Thanks!

--*Christie
[in the back]

Thursday, April 28th, 2005

Subject:burp
Time:6:37 pm.
Mood: happy.
Music:"Bottom of the Bottle" - Smile Empty Soul.
Yo mofos
Today was a good day! First, I fell in love with my math teacher! She's so nice...but she told me that I cant tell anyone why because it's a secret! Lol...and it's not perverted ya fruits. French was boring! But finished my letter! Lunchtime was effing hilarious. It started frigging hailing, so we went downstairs, and Robyn dared Nancy and I to run to the tree and run back to the door. At first I dident want to go, but then Nancy drags me outside, and it's efffing cold right, and so I began running to the tree but I was too wet already lmao, so I went half way and pushed Nancy and then went back inside lmao, and Nancy said that she was going to hold me at the tree (grrowwll...she wanted to cuddle) and I said no effing way. But then Robyn went running around like a chicken with its head cut off lmao and she was soaked! And in anthro, omg it was so funny, we were supposed to be working on our ISU, but when Robyn and I have side by side computers...nothing gets done! So we decide to go onto MSN2go, and of course it's not working for Robyn! Lmao, and she couldent press enter, or anything, and then it froze, omg it was effing hilarious. Robyn was pissing herself laughing at everything I did lmao. Ah what a great girl. And then in photo class, I processed film, and so was Amal, and that's always trouble! Lmao, she poured the developer into her tank before she mixed it with the water...and then her friend said she wasent supposed to do that LMAO and Amal starts flipping out! And so she pours like an effing full cylinder of water into her tank...but she more like threw it AT her tank! It was so funny, I was sitting there biting my lip! But my negatives turned out good! And so did hers! When she took them out of her tank, she had a roll of car pics! And she dident know how she got so many car pictures, and at first she thought they werent hers, but then she said hey they are mine! But how did I get so many car pictures? Lmao it was so funny. The bus ride home was hilarious too! I rode the whole time with no hands, and it felt like I was surfing. And everytime we would turn the corner, I would do like a little dance! I call it my "trying not to die" dance! And Josh said the bus driver was checking me out! -puke- Omg, lmao I had a good day! Ok, so leave comments! Robyn, always remember:
-- Oh shit! I cant send messages to myself! LMAO --

Oh! And Ainsley, just remember HER laugh! ROTFL
Christie OUT! I <3 Ryan Seacrest! He's hawt!
[3 stabs] [in the back]

Wednesday, April 27th, 2005

Subject:Ahoy hoy
Time:4:50 pm.
Mood: okay.
Music:"Chump" - Greenday.
Well, did a little bitching today in math class! Ainsley has it written in her journal, my fingers are frozen so I cant type properly right now! Yeah...I got a baseball practice on Friday...wanted to go to the teen centre, but we have a game on Sunday! So...gotta go lmao. Ainsley I will make the practice fun! Lmao, today at lunch was hilarious! I wrote this long ass comment in Ainsley's journal...I hope she doesent get mad! Meh...I really dont have much to talk about, I'll update when something exciting happens!
[3 stabs] [in the back]

Tuesday, April 26th, 2005

Subject:^.^
Time:4:07 pm.
Mood: happy.
Music:"Silhouettes" - Smile Empty Soul.
Today was a good day. I slept in until 10.30am, and then I ate ice cream for breakfast ^.^ always good, I'm feeling a whole lot better than I was yesterday, still sad, but who wouldent be? I'm glad I got comments for my last entry, I'm glad people actually read this thing! Now if only they would leave more comments more often...lol just kidding. My Mommy brought home Swiss Chalet this afternoon, and yay yummy french fries, and a salad...which is totally opposite but smeh. He's making me download MSN 7, so it's taking 40 minutes...I guess that's what you get when you have a 31.2K modem...lmao sad I know. But it's better than nothing. I cant wait for Robyn's birthday party this weekend, I know what I'm wearing for the Hawaiian theme! It's going to be fun. Well anyways, this MSN thing is almost done, believe it or not! And I dont know what else to talk about, but thank you Shalaina, Ainsley, and Robyn for your comments on yesterday's entry, they made me feel good.
I have wonderful friends ^.^
[4 stabs] [in the back]

Monday, April 25th, 2005

Subject:What a day...
Time:7:46 pm.
Mood: okay.
She was always a shy, quiet little woman...and was loved by so many, and still will be forever.
On Tuesday, April 19th, my Nanny was brought to hospital, but not before she got embarrassed about the ambulance coming down the street with the lights on, she made a little fuss about how embarrassing it was, but that was my Nanny. She also dident want to get into the ambulance before she had a bath and washed her hair, that was my Nanny. She went to the hospital with my Dad, and they took x-rays, and couldent find the reason why she wasent feeling well, they only refound the spot on her lung from a few months ago; she was a smoker. My Dad left the hospital around 5 o'clock that evening, but not before they did a crossword puzzle together...she loved them, she was so smart. She always said that she hopes that when it's her turn to go, she goes quickly, just like that. She said she dident want to be lingering for days and days in a hospital, and she dident want to be a burden on her family, she just wanted to go quickly. On Wednesday, April 20th, my Nanny got her wish. At 7.30am, weighing only 83 pounds, she took a massive heart attack while attempting to go to the washroom, independently, that was my Nanny. She died right then, quickly.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Today was my Nanny's funeral...wow it was harder than I thought it would be. I was doing semi-ok until my Dad showed up and when my Mom went to hug him, he just started crying, and that made me cry too...it was so hard. My Aunt was bawling also, she would break down in fits every once in a while...it was really hard on everyone. Once the beginning rolled around, I was sitting front pew with my Dad, and when the piper started playing "Amazing Grace", I lost it. The service was wonderful, what she wanted, definetly. Beautifully done up, with candles, flowers, it was wonderful. The speeches were kinda awkward, because I dont believe in god, so I dident know what to do, but I listened, my Nanny would have wanted me to. Once he started talking about how she was a "yes" person, the tears started again...because I knew her well, and I know she would never say no to anyone, or anything. She was the kind of person where if you were to call her looking for a recipe, she wouldent say she'd call you back once she found it, she would go right away, drop whatever it was she was doing, and go straight to search for it. And she always said multiple good-byes, whenever my Dad would take me to visit her, she would say like 20 good-byes, and then she would stand at the door waving until we were out of sight. And at this, I just starting up again, because it's so true, it was so her. I miss her so much...I just wish I could have seen her one last time...but I'm sure she's with me all the time.
After the service, we went to the Cemetary for the burial. That was hard too...but it wasent very long. He said a few things, and then we touched her urn, and she was put with my Grandfather, J.R. It's what she wanted. They also placed her and my Dad's unfinished crossword puzzle that they started at the hospital into the hole with her. One day she'll finish it.
<3 R.I.P. Nanny, I love you <3
Nancy Cunningham,
1921-2005 <3
I'll meet you again in my next life.
[3 stabs] [in the back]

Sunday, April 24th, 2005

Subject:I had a great night!
Time:1:36 am.
Mood: tired.
Music:The Tv!.
Yeah so the surprise party we planned for Robyn went great! She was surprised and she really enjoyed herself so it was awesome! And Friday night was great too, it was Tae's birthday party and it was hilarious! They had a water fight outside and MacLean, Andrew, and Thomas were walking around the house like half naked lmao cause they were soaking wet! And MacLean puts on these girls pajamas and then jumps into bed with Ainsley's dad lmao and he got mad. And we saw the movie Fever Pitch, eh, it was ok. Kinda corny at parts, but it wasent that bad.
This past week has been so horrible...I have to go to my Nanny's funeral on Monday...it's going to be so hard...but at least I get to see my Dad...I hope he's alright.
Next weekend should be fun. It's Robyn's birthday party and it's a hawaiian theme! It's going to be awesome.
I've been talking a bit more with that someone...and it's great because I really missed him, and it's great to be talking with him again. I regret not talking to him as often the past year...but hopefully I can fix things and make that up to him. I cant wait for graduating summer...it's going to be so wonderful. ^.^
Ainsley and Robyn are watching Scary Movie 3 lmao, it's hilarious, and I'm sitting here in the dark typing! Well anyways, I dont know what else to talk about, I'll update another time. Adios moochachas.

<3 R.I.P. Nanny, I love you
[1 stab] [in the back]

Thursday, April 21st, 2005

Subject:Feeling better!
Time:12:14 pm.
Mood: bouncy.
Music:Mumble of people!.
Hey, I feel better then I did yesterday. He and I are still friends, and things are different, yeah, but we still talk, and it's not awkward. I feel better. I'm just psyched about this weekend and next weekend too! I'm in photo class and since it's not my day in the dark room, I'm stuck in the classroom...lmao this class is hilarious! There's this strange guy and he's wearing cat ears...and Jon looks at him and asks "are you supposed to be a cat?" and the guy just meows and purrs...rotfl and then Jon says "well what about your tail?" and the guy says "tail?! what tail?!" so he reaches behind him and there's his belt hanging like a tail...he dident realize his belt was hanging like that. Omg...BFDA!
I dident eat my lunch and I'm starving. Jessica's looking at spoilers...I dont know how she can read those! Yay! The OC's on tonight! Ah, that's good stuff right there...Robyn's birthday party is not this weekend, but the weekend after and it's going to be so much fun! It's Hawaiian theme, and oh man am I ever taking pictures! Augh, I have the hiccups and Jess is laughing at me! Ok hardly anyone leaves comments, so leave comments! I dont care what they're about, me, someone else, I dont care just leave comments! You can even paste song lyrics in there I dont give a shit! Just leave me comments...I deserve them...it will make me super happy! And who doesent want that? Well, I've babbled on long enough...I think I'll go surf something else now! Adios.
[1 stab] [in the back]

Wednesday, April 20th, 2005

Subject:
Time:6:32 pm.
Mood: sad.
Music:"Down" - Blink 182.
I broke up with him today...and I feel like shit. I've been crying for the past 2 hours. A whole year and 3 months...it hurts so bad. I cant stop thinking about him. Maybe I did the wrong thing...I still want to be friends. Everything I do reminds me of him, and I cant help but break down...I just, I feel so alone. And now I wonder if I'll be alone for the rest of my life...part of me says I will, but then the other part says there's someone out there for you...I just wish I dident have to get hurt in the process. I dident think it was going to hurt this much...but as with everything, I was wrong. I got to go.
[1 stab] [in the back]

Tuesday, April 19th, 2005

Subject:New journal...purteh
Time:12:39 pm.
Mood: sick.
Music:You Got A Killer Scene There, Man... - QOTSA.
I got bored with my other journal, and sometimes I need a change. I think my fish ate one of my minnows. That bastard. I got the new Queens of the Stone Age CD and I absolutely love it...yay. This summer I'm going to the Vans Warped Tour in Montreal, excited I am. I'm home from school today because I have the flying shits. No joke. I'm quite bored...but oh well. There's no one online to talk to, I guess that's because they're all at school...hm. I've been thinking about something lately...and it's really getting me excited...but then I think of something bad about that thing, and my hopes drop. I cant really type it here, because, well I cant...Robyn and Ainsley know what I'm talking about. But I dunno...
I had my party 2 weekends ago, and it went well, except for the part where Jess almost died on my living room floor lmao. I dont know what to talk about, I'm bored and there's really nothing to talk about...so I think I'll go surf. Later days...
[1 stab] [in the back]

Blurty for Christie.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Website (My Photo Page).
View:Memories.
You're looking at the latest 9 entries.