BoB's Blurty
 
[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends]

Below are the 20 most recent journal entries recorded in BoB's Blurty:

    [ << Previous 20 ]
    Saturday, May 17th, 2003
    10:01 pm
    yawn
    May 17th

    Today is Holdens birthday...woo-hoo. SO fucking what. Too fucking bad. He sucks. Anyways......Today was very tiring. I went to alot of places. I had to get Fred some food. I dunno if hes eaten it yet. That turtle is so fussy lol. But yeah. Ash called me tonight. Im going to see her tomorrow. Mom and Dad are picking me up at 1:00pm this time. Their picking me up, then we're going to see Britt and Im staying in the car for that, and then we're going to see Ash. Tomorrow will be along day lol. I feel so alone right now. Im watching Punk'd right now. Fun fun. I have nothing to do. I have a DBQ this weekend. Oh fun fun. And stupid me i forgot my social studies book. Wow Im smart. I brought my math average up to a 69!!!!! yay. lol. Anyways.......Im gonna go...go to bed or do something. Bye. Love me.

    -BoB-

    Current Mood: happy
    Current Music: Scorpions:Rock you like a hurricane.
    Friday, May 16th, 2003
    9:47 pm
    ...lalala
    May 16th

    Today was ok i guess. Im hoping to go and see ash tomorrow. Im really bored right now and have nothing to do. Yawn. Im very cold too. But according to don thats because 'Im dead'.....I just got done watching 'interview with a vampire.' Dons not going over to moms this weekend so Im all alone lol. Fred my turtle still aint eating...we're going to go and get some minoes tomorrow and see if those will work. Hopefully they will. Today during study hall I got so pissed and someone. I screamed 'you little faggot' in class. Damn i was sooooooooooo pissed. OMG its so bored here. LalalalalaLelelele. I really have nothing to talk about. Theres no one on to talk to. I guess Im gonna go now. Bye. Love me.

    -BoB-

    Current Mood: weird
    Current Music: Mudvayne:Not Falling.
    Thursday, May 15th, 2003
    10:02 pm
    ...
    May 15th

    Today nothing happened. So I have nothing to write about. Freds still not eating. We'll buy him some food tomorrow. or sometime. Very very bored. No one to talk to. Im going to go now b/c i have nothing to say or write. Bye. Love me.

    -BoB-

    Current Mood: blank
    Current Music: B2K:Girlfriend.
    Wednesday, May 14th, 2003
    4:54 pm
    Cold
    May 14th

    Today is very cold out. But then again Im always cold. But thats because Im dead...Right Don? lol. Today in school the whole 8th grade had to have their pic taken in front of the school...Yay fun fun. Not really, it sucked. Today I hope ash calls me tonight. And there are stupid people IMing me. What the hell. Get a life you stupid ass people. Yay we're getting pizza tonight!! oh yeah fun fun. Im sooo bored. I have nothing to say. today was pretty boring. Mr. Parzymieso my ela teacher held me and like 7-8 other people after for 'talking' and i was NOT talking to anyone for one. And i started yelling at him and hes like do we need to extend this and shit like that. I want to kill him. God damnit hes fucking stupid. So now We all have to write atleast a one page note saying what is required for class. Its so stupid. Omg. Well Im gonna go and watch dismissed and order some pizza and have some fun tonight. Later people. Love me.

    -BoB-

    Current Mood: dorky
    Current Music: Default:Deny.
    Tuesday, May 13th, 2003
    4:44 pm
    Ok
    May 13th

    Today was ok..But very boring. Ash called me tonight. The girl called for me for ash and she lets us talk longer. Thats cool. Im hopefully going to go and see here this saturday with mom. I hope the car is better. I finally named my turtle. His name is Fred. Hes not eating so im gonna buy something else for him to eat soon. Hes still swimming and trying to climb the wall. I had to give the notes to Teddy and Rachel today. Rachels was harsh lol. Too bad. Im still pissed about ehr getting those p-j's. GET YOUR OWN THING BITCH...DUCKYS ARE MINE. woah calm down lyss. lol. Anyways...Holden didnt take his but he will tomorrow. I know he will. Boredness sucks very much. Well Im gonna go and get some homework done. Bye. Love me.

    -BoB-

    Current Mood: gloomy
    Current Music: Blink-182:Whats my age again?
    Monday, May 12th, 2003
    5:12 pm
    Ordinary
    May 11th

    Today was dark and gloomy out. Fun fun. Rainy. My turtles still alive. We baught somthing bigger to put him in. Hes swimming aroung inside. My moms going to drill some big holes in the cover to he can breath and so nothing will get him and ill out him in my room.Im hoping to talk to ash tonight. I got a letter from her today. Along with one for teddy, holden, and rachel. The one to rachel was harsh...good job ash lol. Im pissed about rachel...She got p-j's that are rubber duckys...the same ones i got. Rachel-give up the rubber duck stuff ok its mine. Not yours, get something else stop steeling mine. Jesus christ. Today in school was boring i didnt feel good at all. In study hall cody and shawn B were sitting next to me playing chess. Then at the end of the period me and shawn were calling eachother names and he kept calling me a 'hooker' and Im like stop calling me that. and Cody's like your a hooker..oh my fantasy. I was like cody shut up. He was kidding tho. Cody's cool. I wrote ash back today. I wrote a 2 page note with other little notes. hehe. I passed my social studies test. oh yeah.

    My turtle needs a name. If you got any ideas for a boy or girl just IM me or email me the names.

    Im gonna go now. Bye. Love me.
    -BoB-

    Current Mood: groggy
    Current Music: Tupac:California Love.(Love this song);)
    Sunday, May 11th, 2003
    3:16 pm
    Cool
    May 11

    Today was hot out...Very sunny which is good because my step-dad Scott found a turtle and told me and i caught it. Its just a little one. Its really cool. Hes a painted turtle. Right now hes on my porch in a bucket until I find something bigger to put him in. We have a tornado watch until 5pm. Thats not for another 2 1/2 hours...Im very bored over here lol. Im watching never been kissed. And theres no one to talk to. I went and saw ash yesturday. Shes doing OK i guess. She wants to leave I know that much. I miss her. Well I got some homework to do. French so yeah. Im gonna go now. Bye. Love me.

    -bob-

    Current Mood: lazy
    Current Music: Box Car Racer:I feel so.
    Saturday, May 10th, 2003
    10:36 pm
    HAPPY!!
    May 10

    Today was good for me. I woke up at like 8:15....which is way to early. Ash's mom and dad and Don picked me up to go see ash. They picked me up at like 3 I think. Then we went back to mom and dad's house and atayed for a little bit. Then we left to go see Ash. The bad thing was was that Don couldnt couldnt go see ash...He had to stay in the car for an hour and a half...Poor don. And Don couldnt even go see doug...it sucked for don. Anyways... I got to see ash. I was so happy. And in the room me and ash and mom laughed the whole time and stupid shit..at anything. I never laughed so hard in my life!! And one thing that made me and mom laugh so hard was called '8-balls' Here Ill tell you about it...

    Mom:We left her in the car for an hour.
    Me:I was left in the car with Dougs hackey sack for fun.
    Ash:Eight ball?
    Me:Yup.
    Ash:Dont steal it.
    Me:I wont. But i do want it. I love 8 balls.
    Mom:**starts laughing her ass off for 5 min.**
    Me:**starts laughing with mom for 5 min.**
    Ash:**confused.**
    Me:Ash, ok listen...8 balls instead of 2...get it?
    Ash:OMG!! I get it now.
    Mom:Finally she gets it.
    Me:I wish;-).
    Ash:Yeah you wish.

    It was funny as hell. And me and mom are still laughing about it hehe. Well then we left...I didnt want to. I didnt want to leave ash.:( But i had to. Then we go to the car and Dons still alive!! and we drive back and its like 7. We go for ice cream and then they take me home at like 8:30 I think. It was very fun. Cant wait till next time.:) Well tomorrows mothers day. My aunt is taking my mom(grandma) and me out for breakfeast..yum......then my real mom is coming down to our house later. Oh yay. Well Im gonna go. Its getting late. Good night. Love me.
    -bob-

    Current Mood: dorky
    Current Music: Unloco:Failure.
    10:36 pm
    HAPPY!!
    May 10

    Today was good for me. I woke up at like 8:15....which is way to early. Ash's mom and dad and Don picked me up to go see ash. They picked me up at like 3 I think. Then we went back to mom and dad's house and atayed for a little bit. Then we left to go see Ash. The bad thing was was that Don couldnt couldnt go see ash...He had to stay in the car for an hour and a half...Poor don. And Don couldnt even go see doug...it sucked for don. Anyways... I got to see ash. I was so happy. And in the room me and ash and mom laughed the whole time and stupid shit..at anything. I never laughed so hard in my life!! And one thing that made me and mom laugh so hard was called '8-balls' Here Ill tell you about it...

    Mom:We left her in the car for an hour.
    Me:I was left in the car with Dougs hackey sack for fun.
    Ash:Eight ball?
    Me:Yup.
    Ash:Dont steal it.
    Me:I wont. But i do want it. I love 8 balls.
    Mom:**starts laughing her ass off for 5 min.**
    Me:**starts laughing with mom for 5 min.**
    Ash:**confused.**
    Me:Ash, ok listen...8 balls instead of 2...get it?
    Ash:OMG!! I get it now.
    Mom:Finally she gets it.
    Me:I wish;-).
    Ash:Yeah you wish.

    It was funny as hell. And me and mom are still laughing about it hehe. Well then we left...I didnt want to. I didnt want to leave ash.:( But i had to. Then we go to the car and Dons still alive!! and we drive back and its like 7. We go for ice cream and then they take me home at like 8:30 I think. It was very fun. Cant wait till next time.:) Then tonight when I got on me and mom were talking about doug and stuff. Very interesting. But yeah...Well tomorrows mothers day. My aunt is taking my mom(grandma) and me out for breakfeast..yum......then my real mom is coming down to our house later. Oh yay. Well Im gonna go. Its getting late. Good night. Love me.
    -bob-

    Current Mood: dorky
    Current Music: Unloco:Failure.
    Friday, May 9th, 2003
    10:08 pm
    Happy
    May 9

    Well Im writing in here again. Don called me a little while ago and instead of going to see ash sunday, Im going tomorrow!!!!! yay. Im so happy and nerovus at the same time. We'll prolly cry but yeah. Oh well. The cop was here at my house like 10 min ago. Nothing big. Well Im gonna go now. Bye. Love me.

    -bob-

    Current Mood: chipper
    Current Music: Unwritten law:Seeing red.
    3:10 pm
    okay
    May 9

    Today was just ok. School is always boring. I have no more pop in the house. I got to go shopping. And I have to do some laundry. jeez. Im very bored right now. Im waiting for mom to come on to see if she called to see if we can see ash sunday. I hope we can. YAY she just got on. TODAY IS FRIDAY!! yay. Mom and Don are going to see Doug tomorrow. Have fun you guys!! Tonights moms night to talk to ash. Mines tomorrow...lol. I have nothing to say. OMG today during technology cala made me laugh so hard I started crying. We we're watching the annoucments on the TV and this fat little 5th or 6th grade girl came on and cala was making fun of her. It was fucking funny as hell. Becky dont believe me or cala that Adam(the new kid) likes her. Hes following her all the time lol. Go Becky. Sense Kris dumped you today. Screw kris you can do better, Like Adam lol. I finally handed in my permission slip for JV field Hockey...YAY...well im gonna go now. bye. Love me.

    -bob-

    Current Mood: okay
    Current Music: Metallica:King nothing.
    Thursday, May 8th, 2003
    3:01 pm
    Happy
    May 8

    Today is pretty cool I guess. School is boring. Sammi keeps bumping into me when she see's me..its getting annoying. AHHH. Mom asked me if i wanted to to see ash sunday. I said yes. So we might go. Im so happy about that. Ash called me tonight. Me and mom are switching on and off with the phone calls. Rachel(red head) told Ms. B. that ash aint coming back till august..what the hell. Rachel is telling people all the wrong shit. Just shut up. OMG. And Tiffany Wheelen....If she says anymore shit im gonna have to find out how she is and kick her ass. Im so bored. theres no one to tlak to and nothing to do. Tomorrows friday!! yay then the weekend. Well Im gonna go and do some HW...yay. Bye. love me.

    -bob-

    Current Mood: mellow
    Current Music: Dope:Slipping away
    Wednesday, May 7th, 2003
    3:38 pm
    Not with it today
    May 7

    Im really bored. School was boring. Im hoping to get a phone call from Ash tonight. I just got done taking some pics for craig. I had to take pics with my webcam of other pics. It was hard. I had to hold the pics up to the cam...hard for me lol.

    I had a math assessment today. I dunno how I did. I think i did back but I dunno. I got some homeword to do. Oh yay. But when dont I.

    I saw Don today. He looked like...saddened and depressed. But hey I cant blame him because I am too.

    2 moths. I cant last 2 months. This totally sucks.

    I brought up my math average!! yay. Now Im not failing Math anymore. I just hope now that I can keep it up. I cant fail...It would be very very bad. But anyways...Im gonna go now and do some homework to get it done then prolly go to the store or something. Bye. Love me.
    -bob-

    Current Mood: depressed
    Current Music: Blink-182:Damnit, Linkin Park:Somewhere I belong.
    Tuesday, May 6th, 2003
    3:31 pm
    Mad but glad at the same time
    May 6

    Today im nervous. Ash and them are in court..its been hours. And no one is answering the phone at their house.:( Is that good or bad? Well tonight I got a phone call from ash. Its the first one in like 2-3 days. And she tells me bad news. And not Im mad, sad, and depressed. I want my life to end. I had to call Don and tell him the news. He didnt seem very happy. But I wasnt either. But some good things came out of it, its only 2 months. I cant wait that long though. I hope these 2 months go by super fast. Of else Ill be dumed.

    I really have nothing to say. Im just....i dunno. I have a math assessment tomorrow. I got to go. Bye. Love me.

    -bob-

    Current Mood: lonely
    Current Music: Frankie J:Dont wanna try.
    Monday, May 5th, 2003
    3:14 pm
    I dunno.
    May 5th


    Today was like the usual mondays. Wake up, get ready, go to school, go home, comeputer, sleep. And then on until saturday. School sucked I guess. Maybe only because Ash wasnt there. I hope they come back tomorrow.


    I didnt get a phone call from Ash last night. :(. I called her dad today like 15 min ago. He said that there wasnt anything new. And just that Ash was hanging in there. Maybe hopefully Ill get a phone call form her tonight. And her mom comes back into NY tonight!!


    Im very bored and theres no one to talk to. And I have nothing to do. Craig just got off. Britts on her away message. I think Ill talk to Mike.


    I have a math assessments tomorrow and wednesday. I totally suck in math too. And i dunno how Ill do on the assessments. I hope I do good. Wish me luck everyone!!


    **NEWS**
    I have taken off more brancelets so i have 9 on one are and 8 on the other. And Im taking more off. Im only keeping on ones that my friends gave me, which is about 13. And the other 4 are just blue ones becuase thats my favorite color.

    Well im gonna go. bye.

    Current Mood: blah
    Current Music: 3 doors down:When Im gone...and Loser.
    Sunday, May 4th, 2003
    4:47 pm
    bored
    I am very bored and have nothing so say. Good bye.
    4:04 pm
    Crazy
    May 4th

    Im going to go out of my mind today!!!! I have nothing to
    do, nowheres to go, and no one to talk to. NOTHING!! AHHHH.
    someone help me. God, this is so boring. I wish someone
    would come one and talk to me. But for now, I guess talking
    to myself is OKAY...Right?

    Im hoping that Im gonna get a phoen call from Ash tonight!!!!


    **NEWS**
    'About me going back to myself'
    I hate being the way I am.
    I want to be back to myself.
    I cant do this again and alsmot lose my best friend
    again.

    Well so far Ive taken off most of my bracelets and Im
    taking off more. When I get some extra money Im gonna get
    some hair dye and die my hair lighter. Im gonna stop
    lsitening to some of my shit. And start listening to my old
    stuff.

    Anyways...I HATE CLOWNS WITH A PASSION!!

    **HELP**
    If anyone has a deadjournal account IM me at
    ariesprincess391 or xxbob18xx and tell me if you have any
    exttra codes. Thanks.


    Music - Trapt:Headstrong, DMX:X gonna give it to ya, Goo
    Goo Dolls:Iris.

    Current Mood: crazy
    Current Music: Trapt:Headstrong, DMX:X gonna give it to ya, G-G dolls:Iris.
    4:04 pm
    Crazy
    May 4th

    Im going to go out of my mind today!!!! I have nothing to
    do, nowheres to go, and no one to talk to. NOTHING!! AHHHH.
    someone help me. God, this is so boring. I wish someone
    would come one and talk to me. But for now, I guess talking
    to myself is OKAY...Right?


    **NEWS**
    'About me going back to myself'
    I hate being the way I am.
    I want to be back to myself.
    I cant do this again and alsmot lose my best friend
    again.

    Well so far Ive taken off most of my bracelets and Im
    taking off more. When I get some extra money Im gonna get
    some hair dye and die my hair lighter. Im gonna stop
    lsitening to some of my shit. And start listening to my old
    stuff.

    Anyways...I HATE CLOWNS WITH A PASSION!!

    **HELP**
    If anyone has a deadjournal account IM me at
    ariesprincess391 or xxbob18xx and tell me if you have any
    exttra codes. Thanks.

    Current Mood: crazy
    Current Music: Trapt:Headstrong, DMX:X gonna give it to ya, G-G dolls:Iris.
    Saturday, May 3rd, 2003
    3:33 pm
    Boring Day
    May 3rd

    Today went by fast. It was really boring. I got a phone
    call from Ashley's dad tonight. He had just got off the
    phone with her. Then after that Ashley called me!!!!!!!!!!
    I was so happy to hear her voice. Hopefully everyone will
    come back tuesday. And hopefully Ill get a phone call from
    Ashley tomorrow night. I hope everything works out.


    This is so boring. I have no one to talk to. No ones on.
    Everyones gone.

    Ashleys mom comes home tomorrow...I dunno how shes gonna
    take this. I hope she takes it OKAY.


    I MISS YOU ASH!!!!!!!!
    (still)

    Current Mood: bored
    Current Music: The All American rejects:Happy Endings
    Friday, May 2nd, 2003
    3:28 pm
    Sad Day
    May 2nd.

    Today is a sad day. I hate my life right now. Please come
    back you guys. I hate feeling like this. I hate not having
    my best friend to talk to. Please come back!!


    I got called down to the counciling center today because of
    Janelle. She told on me and Ash. She told Ash to go f*** a
    cow...She is a cow. So she better shut her f***ing mouth-
    right Ash. lol. Janelles stupid mother started this all
    over again. God I hate her. Well, atleast the counciler is
    better than the cops AGAIN.


    I want a my best friend back.


    Today is one of the worst days of my life...How could this
    be happening? Someone HELP ME!!!!

    I MISS YOU ASH!!!!

    Current Mood: sad
    Current Music: Sugarcult:Hate every beautiful day
[ << Previous 20 ]
About Blurty.com