Krystal's Blurty Entries [entries|friends|calendar]
Krystal

[ userinfo | blurty userinfo ]
[ calendar | blurty calendar ]

whatascandal. [5.14.06 - 2.18pm]
[ mood | melancholy ]



i think i might just disappear tonight. jusst leave. go away for eternity. i'm not coming back. if i died alone tonight it might not be such a disasterous fall. it might be a bit of a carnival. buy some popcorn && watch her die. "faster, faster"

Post Comment


i hate this life [5.14.06 - 2.13pm]
[ mood | enraged ]



if i died tomorrow;
who would care?


no one but the people that wanted me dead today

Post Comment


forget everything. [5.14.06 - 1.14pm]
[ mood | guilty ]
[ music | the spill canvass. ]



i've decided.


i'm starting new.


you no longer know me.


so forget everythingg

Post Comment


love never wanted me [5.12.06 - 9.55pm]
[ mood | indescribable ]
[ music | the sound of cars passing by. ]

hello. i have four minutes to type this but i just wanted to share my feelings towards life right now. i feel that nothing will ever be perfect, no matter how i look at it. i have realized that i'm quite the negative. i'm looking at everything as though it won't get better when deep down i know that it has to. maybe others lives will always look better than mine; but in reality they're probably not.

the grass is always greener

Post Comment


watch itt [5.11.06 - 8.46pm]
[ mood | calm ]
[ music | atmosphere ♥ ]

It's the bird, it must have been the bird
Disgusting critter, it must
We should have known better then to trust
This disease infested ball of

lust
and carnage
Piece of garbage with wings and she has the guts to sing
Get the bird, catch her shoot her, I dont care
Get the bird, bring her down to the ground from out the air
Gotta tear her apart, let me at her first
Sink her to the level of the rest of us that inhabit the earth

What's she thinking? does she really believe
That shes above the creatures that work the dirt and the streets
See her up in the tree, looking down at you and me
Like she's chosen over those who walk around on two feet
The bird, the melodys she play
The music she make, rubbing our faces in the feces of the daybreak
Trying to remind us, its time to awake
Antaganizing and instigating my hate
The chirps, I turn them into screams
My feathered friends end will justity the means
Disturbed, I'll grab her by her beak
And swing her in circles untill she's too dizzy to speak

Well I'll shake her from her branch, tear apart her nest
Break her skinny legs and fry her eggs up for breakfast
she's a snake that can fly she's just food for the fleas
She thinks she's better then me just because she's free?

My beautiful bird has gone away
-atmosphere

Post Comment


lifeee; is out to get me. [5.11.06 - 6.33pm]
[ mood | distressed ]
[ music | cross my heart by the rocket summer ]

[ today was in my top twenty worst days ever. ]

- i've never loved someone like i love him. i'm so confused. here's the thing.
;; i'm in love with the boy i hate.
i know, it makes no sense. i don't understand either. but i havta stop it.

&& one of my very close friends is in the hospital.
( he might die )
+ // tell me; why does God always take the good ones? i'm afraid.


i hate my life && i'll never understand it quite the way i want to.
i'll never live up to who it is i want to be.
i'll never stop these uncontralable tears; day in && day out.
i'm done.

Post Comment


jeese louise >:[ [5.6.06 - 11.27pm]
[ mood | melancholy ]
[ music | the tide. ]

i always did wonder who made up that silly saying. don't worry louise, i know how you feel. i get blamed for everything too. today was insane if i do say so myself. tomorrow is my mother's birthday so mike took me out shopping all day. what a head rushhh. i could just pass out from all the excitment. and, as you can tell, i got the computer back. i thought that it would fill me with this joy that was unconcievable when, in reality, it feels as though it was never gone. i feel like there's so many things right now that i could, or at least should, be trying to do to better my life. it's uncontrolable.

[you shocked me with your million hearts and sorry fingertips. you're like a story, missing parts, and those story-telling lips. i want to be your next one, your only one, frozen in your arms. and here i am questioning whether or not to run when the weather's always storms. don't wait, it takes but a moment to disappear. but it could take an eternity to forget a love so dear. don't kiss me unless you intend to make it work this time. and don't you dare tell me that you miss me if you're the on eto say the first goodbye]

Post Comment


yo whaddup. [8.26.05 - 9.12am]
[ mood | uncomfortable ]
[ music | never had a dream come true- sclub7 ]

HELLLLLLLLLLLLOOO there kiddies. it has been, let's say, a million years since i've been in here? wow. i feel so glad i found it again. SUMMER HAS BEEN BANGIN'! Just thot i should let you know. Just had carrie over + went to orientation + whatnot + now i'm at nicole's. Nothing special has really come into my life lately. except ofcourse roman. yes yes, i am going back out wit him. the fourth time lol. i'm sucha dog. hopefully this one doesn't end in three days? kidding! i've done other stuff but i feel as tho you don't care about me. i'll go away now so you can redicule (lol i know i spelled that wrong) me.











when i close my eyes + try my very best to block you out...
i can't. i can't because you are under my lids now. -kriddle-

Read 1 - Post Comment


life is crap [11.20.04 - 1.08am]
[ mood | crushed ]
[ music | puke by slim shady ]

why are there no guys at our school? ayshea is gonna hook me up with josh mayberry or summn like that. he's some hot eighth grader. i talked to him once er twice when he was at ayesha's nd i was on the phone. he's cool i guess. i duno if i wana go out w. him tho. it sucks right now cuz i don't like anyone since there's no one to like. everything thinks i still like that josh b. guy.. HAHA no! SO over him. eughh.. he's sick-minded in this immature way that makes me wana smack him. alright, anyhoo.. so i've been grounded for the past month so i haven't updated for EVER. i hate being grounded. it feels like everyone around me is doing stuff nd moving forward nd i'm just sittin here. well.. i'm gonna get together with sarah nd nicole again soon. ayesha found out nd got kinda pissed. oopsies. i prolly shouldn't have told her. :-P. i got off the phone w. teala nd ashley not too long ago. we were talking for like an hour nd a half just gossiping. it was great. well yeah. i'm figuring nobody's even reading this, cuz if you are, you must be even more bored than i am, so imina bounce.



latazzzzzzz !
smoochies,
XoX - kriddo - xOx











just something i wrote :
I hate that I'll never be perfect enough for you, for anyone.
It hurts cuz I know I want you, but I also know you don't want me.
I just wish that my wishesw would come true.
I miss you.
I wish you missed me too.
But wishes... don't come true.
So it's over.
It has been, nd it always will be.
Goodbye ferever.
I love you. I hate you.
i HATE that i LOVE you.
- kriddo -

Post Comment


ltns [(long time no see)] [10.30.04 - 3.46pm]
[ mood | numb ]
[ music | i've become so numb .. linkin park ]

hola! hah. i haven't updated in a while.. i've been kinda busy. well let's see if i can get you up to date...

i don't have a "crush" on anyone as of now. the guy i thought i liked.. lmao.. i don't. nd since no guys at our school are even slightly interesting, ahh, who cares? Boys. who needs 'em? ::whisper::..i do. lol.


I haven't been bowling since I was like 5-6 yrs old nd i went with nicole nd sarah yesterday.. Oh MY god.. i rock! haha... i got like 105, i think? now that's not bad for someone who doesn't bowl. ya, that's right. we had like so much fun we're thinking of making it like a weekend thing. every other weekend, bowling nd gaming it up! WOO!


Then... the sleepover. oh.. wow. it was THE BOMB! haha. We have so many 'inside jokes' now. lol. 'DO YOU BABYSIT HIM?' LMAO. 'Wooo.. i took it off!!!! HELICOPTER!' lol! pole-dancing!!! lmao. kissing in the air... oh yea, it was CRAZY. wow i love themmmm *sarah n nicole*


Tomorrow is halloween nd i'm really excited. i'm kinda dissapointed tho too. cuz we were gonna go in the pink house neighborhood.. cuz i know my way around out there, it's safe, nd all my other friends are going over there too. but nicole nd sarah wanna go near sarah's house.. so we are. well i guess that's okay. it'll still be fun. i'm just gonna wear my jeans.. a tank top.. this orange halloween tie.. really long fake nails.. nd a lot of eyeliner. whatever that is. i havta be home by 8:30... nd it SUCKS. oh well..... i guess


Today I thought I was gonna go to the movies with some people... but haha, i guess not. wow.. i feel loved. *sticks out tongue at roman* lol jk. nawww, that's alright. i REALLY wanna see the grudge tho... i asked sarah nd nicole but neither of them like horror movies. which really stinks cuz that's like my life. lol.


ok well i guess that's all for now folks! love ya *mwah* *smooches*





~ xox ~ kriddle ~

Post Comment


y0 y0 y0 my name is h0e ! [10.26.04 - 4.19pm]
[ mood | sick ]
[ music | 'shadow' by ashlee simpson, even if she is a fake. ]

Today... uninteresting. I did the whole 'school' thing. It's just so.. BLAh. I guess the best part was the whole 'tom nd katie' mabobber. it's always fun being the match-maker! but i feel like crap. becuz ayesha ditches me nd im like running to catch up wit her nd she kicks me nd i come home fukin LIMPING. i hate these days where i hate the world. i need a fricken boyfriend nd it's pissing me off how NOONE will hook me up. hello? girl in NEED here! whaaaaaaaatev. there's more stuff, but i don't feel like sharing that, with...you people. later .. much later.



x0Xo




* krys * tal. *

Post Comment


To Answer EVERYONE'S Questions... [10.25.04 - 8.09pm]
[ mood | flirty ]
[ music | girls & boys - gc ]

Yes, I like someone. It isn't josh. DON'T ASK.
It isn't Mike Ray, it isn't Dylan Miao. It's NOT
who you would think. jusssst, whateverrrrrrr
haha, don't you love it when i keep secrets?
I DO! xox0
Well I gotsta go now. i love all my peoples!
(especially CARLY YUNKER! lol :o) i'll never
forget you babe xoxoxoxoxox )



I'll love you
forever &
for always,
krYstaL

Post Comment


CARLY I LOVE YOU! :oD [10.25.04 - 6.31pm]
[ mood | touched ]
[ music | pieces of me ]

high peoplez. i got off the phone with carly yunker a lil bit ago nd i feel really bad. she felt sad cuz i didn't put that i missed her at all in my journal. WELL I DO! i love you carly sooo much nd i'm sorry i made you feel left out. i TOTALLLLLY do NOT hate you, yur my bestest friend :o) i wuv you :-) PRICKLY! lol. we have had a lot of great times nd don't you dare think for a second that i'll ever forget any of them. it's really sad that you had to move nd i can't see you. godddd it sucks. i miss seeing yur happy face everyday at school. nd just becuz i have new friends DOES NOT mean that i replaced you. HOW COULD I REPLACE YOU? i mean c'mon, there's only one carly! (well actually there's a few people named carly but there's only one carly.. yunker.. or wait? i dk what i'm saying anymore). well carly i love you to death i'm sorry i hurt you i'll never do it again. nd i'll call you more (sorry bout that :oP) talk to you soon




Always nd Forever.... xoxKRiDDLE

Post Comment


G'day. [10.24.04 - 6.53pm]
[ mood | drained ]
[ music | 'angel' ]

SURVEYYY TIMMMME!!!!!!!!!!

x\\ spell your name backwards: Latsyrk....woo that's hott.
x\\ have you ever had a song written about you: hah. no, nd i don't think that's happening for a while. :o(
x\\ what song makes you cry: Hmm.. there are so many. 'pieces of me' made me cry once or twice. nd 'angel' by amanda perez...
x\\ what song makes you happy: Barbie girl... dip it low... american idiot
x\\ what's your all time fav. song?: Hard one...prolly Angel, holidae inn or anything by linkin park
x\\ what do you listen to before you go to sleep: ...nonea yur biznez
x\\ height: 5'3''
x\\ hair color: Dark blonde? brunette? light brown? Who knows.
x\\ piercings: Ears. Yep..i'm a loser. Nose is commin..give it some time.
x\\ tattoos: Not yet.

Right Now . . .
x\\ what color pants are you wearing: Grey/pink
x\\ what song are you listening to: Angel
x\\ what taste is in your mouth?: Big red. woo that's hot.
x\\ whats the weather like?: ..dark.. i dk.
x\\ how are you?: Eh..feelin kinda depressed fer no reason.
x\\ get motion sickness?: Naw
x\\ have a bad habit?: Oh yes, many
x\\ get along with your parents?: rarely
x\\ boyfriend/girlfriend: Not currently
x\\ have a current crush: Yeppp.
x\\ have a big regret: A few here nd there.

Favorite . . .
x\\ tv show: used to be family guy, but i don't watch tv much anymore so i duno.
x\\ conditioner: whatever's in the fricken bathroom nigga
x\\ book: i don't read.
x\\ non alchohol drink: pshhh.. whateever
x\\ alchohol drink: none, unless you wana see me puke?
x\\ things to do on the weekend: hhha.. like i have a life?

Have You Ever . . .
x\\ broken the law: I've bent or stretch a few things..
x\\ ran away from home: HAHA. yes. nd i came back crying with twigs n shit in my hair. looking like crap to find my mom nd her boyfriend tanning on a picnic table. ha... good ole' mom.
x\\ snuck out of the house: maaaaybe
x\\ ever gone skinny dipping: negative.
x\\ made a prank phone call: Plenty!
x\\ tipped over a portapotty: TRIPPED over one? i must say i think you picked the single thing i've managed to avoid..so far. Thanx for jinxin me .
x\\ use your parents credit card: Nope.
x\\ skipped school before: Not.
x\\ fell asleep in the shower/bath: Haaa, yes sirree
x\\ been in a school play: Do we even have skool plays???
x\\ had a boyfriend/girlfriend: Eh...maybe a couple. lol. stupid question..
x\\ had children: OOOOOO...they get better n better. Yep. 12 girls nd a boy. i named 'em all jimmy.
x\\ been in love: Oooooooooooooooo yeeeeaaaaap.Its a truly amazing thing..the way it ruins yur life
x\\ have a hard time getting over someone: I wouldnt consider it a strong point of mine...haha
x\\ been hurt?: Katrillions of times. Bout the only thing i can count on these days.
x\\ gone out with someone you only knew for 3 days: Umm..sorda?

Random . . .
x\\ have a job: No way.
x\\ your cd player has what in it right now: Eminem
x\\ if you were a crayon, what color would you be?: white, lol.
x\\ what makes you happy?: Stuff. Not you.
x\\ the next CD you're going to buy: i dont even know....

When/What Was the Last . . .
x\\ you got a real letter: like...never?
x\\ got an email: Um..i believe i have one chillin in my mailbox right now... too lazy to read it tho.
x\\ thing you purchased: Um..a packa gum i think..or maybe that pair of jeans.
x\\ Tv program you watched: Real World.
x\\ movie you saw in the theaters: Umm.. i can't .. remember.
x\\ kissed: Lets not go there....
x\\ hugged: BEN! lol.
x\\ song heard: Angel.
x\\ place you were [ besides home ]: Uhhh store? school dance? who knows?
x\\ phonecall: me? i don't call people anymore. i sit in my little corner with my computer... that's all.
x\\ you were depressed: It doesnt end...but nice try.
x\\ you were in the hospital: Years ago maybe? hah.

When/What Comes to Mind When You Hear . . .
x\\ car: Me driving something hot down the streets waving down hott guys. lmao.
x\\ murder: you.
x\\ cape: superman.
x\\ cell: Phone!!!
x\\ shoe: Phat Pharm. Obvioussly the best shoe ever made...pshh
x\\ fun: i dont remember what thats all about...
x\\ crush: Heart problems nd bad dreams.
x\\ music: Eminem
x\\ chalk: Sidewalks

Post Comment


*~* FRiENDS *~* [10.23.04 - 4.02pm]
[ mood | optimistic ]
[ music | 'sunshine' ]

how the heck are ya? I'm so friggen bored right now so I'm gonna give a shout out to all my friends up here. (it's not in any orderrrrr)
EmDuff - Bff! we have hada lotta good times! 'you know who' is a lesbo! lol. JAKE IS SO CUTE :oD I'm luuuuuuuucky. lol. THE DANCE ROCKED! haha especially for you. ;o) lylas
Ayesha - yur violent! lol. bff. we have fun but you havta stop BEATING ME UP! ;o)
Akua - bff! lylas! i can always trust you (haha well at least most of the time lol jk) and i love you so much girl , we're always gonna be tight.
Anthony - Even though i'm sorda mean to you sometimes you know i love you. BFF! :oD
Ben - OMG YOU ROCK.. whether you think i'm a loser or not lol. ok, ko, knock out, boom, bam, viva la bam!!! yeeeeeaaaahhhh... ok that's all for now. i love you, bff
Chris - CHRIS THE FISH! omg you are the funniest guy ever! I love you so muchhhhh! we should hang out more!
Mike - lyl, bff!! yur a really great guy. it was cool hanging out with you at the dance and everything. akua is nuts... lol. i love you a lot hope we're friends FOREVER! 8o)
Jessie - Thanks for being my date at the dance LOL... haha. that was fun. AND I CAN DANCE! ...you weren't even trying, hahahaha. i love ya, bff
Dani - AKUA CHEATED ON YOU!...you can't go on like this ::dramatic pause:: lol lylas we have so many great times i love giving you advice VINER SHCNITZLE! HAHHHHHa
Erica - bestfriends. it's cool we're friends again. lol yur sucha geek. the pretzals at lunch ::rolls eyes::
Sarah - It's been GREAT meeting you this year! Bff!! we have so much fun hanging out. sorry if i ditched you, you know you love me anyway.. :oP. lylllllllllas. BAM!
Nicole - yur a really cool friend. lol 'the guy with no eyebrows' HAHAHA! i have a lot of fun talking to you, thanks for being so awesome. lylas.
josh b - yyyyeah, ok that's enough of that
dylan m - PEACE! lol. no i don't like you lol but yur like my bestfriend!! love you (NOT LIKE THAT) lol. MILKSHAKEEEEEEE! ' my milkshake brings all the boys to the....'
katie s - yur a cool friend, glad i met you. good luck with tom! lol. troy's bad side!! lol that'll be funny forever.
shannon - hi! yur a cool friend... uhhh bye?
shanel - WHERE'S MY LOCK?!? lmao. i know yur combo.... hah, but i would never french yur locker cuz.. you'd kill me. LUIE!!!!!!!!!!! lol luie..luie... hahahahahahhaahaha he's so hot!
jonny - yurra good friend... but you annoy me SO much sometimes! lol. sorry i freak out at you so much. i love you anyways.. sorda... i guess.. hah.
angie - yur really awesome! i have a lotta fun hanging out with you nd making fun of jonny.. haha. lylas.

*~*If You Would Like To Be Added, Ask, Nd I Will Consider You*~*

Post Comment


I'm a bad girl :-P [10.23.04 - 3.44pm]

My life is rated R.
What is your life rated?
Post Comment


whatever [10.23.04 - 12.21pm]
[ mood | cynical ]
[ music | 'down' ]

wow.. the dance was the BEST EVER ! PARTY! there were A LOT of sluts there tho. that one girl humpin the ground.. that was just wrong. and girls all up on each other... dear god. but yeah, it rocked. i met all of ben's friends and they're cool. nd i danced with jessie (HAHA MY DATE lol) nd just yup. akua was getting her GROOVE on.. hah ^.^ mike was by himself a lot nd i felt really bad cuz i love him :oD so he hung out with us even tho he refused to dance. lol. he's like "i just don't fit in!" lol... i thot he fit in fine. :o) can't wait till the next dance this one rocked my socks. much fun. wellllllll today i'm all depressed n shit so here's the stupid song i wrote :

I could tell

Standing alone in the corner
That’s not the type of girl that I am
I don’t wanna believe that it’s over
Don’t wanna believe those are the words that you said

But they are
You meant them
And they are
I could tell by the way that you said them

Standing alone in the mirror
Wondering what’s wrong with me here
While everything else’s growing clearer
All you can do is shed a simple tear

Everything that happened is done now
What am I supposed to do?
How can something like this happen?
The words you said can’t be true

But they are
You meant them
And they are
I could tell by the way that you said them
I could tell by the way you said them

They are
And I’m sorry
They are
Now I’m worried

You meant them
At least I think you did
You meant them
At least I hope you did
You meant them
You meant them
I could tell by the way that you said them
I could tell by the way you said them
I could tell

-yeah i know it's gay but that's okay. i seriously need an effin' boyfriend. SOMEONE HOOK A SISTER UP. hah. okay i'm out. later.



xoxkriddle

Post Comment


i hate my life... hate. hate. hateee. [10.22.04 - 4.51pm]
[ mood | blank ]
[ music | 'i try' - macy gray ]

hmmm...





Take the What High School
Stereotype Are You?
quiz.

Post Comment


be vewy vewy quiet... we're hunting wabbits [10.22.04 - 3.40pm]
[ mood | ditzy ]
[ music | my happy ending - avril lavigne ]

wassupieee. ok, here's a quick recap of the day. katie told me that josh told her he hated her. that makes me feel so so bad because i feel like it's my fault nd i wasn't trying to do that AT ALL. i was just trying to be nice nd fix them up. ...but that plan went down the fricken toilet. then liz told me that roman wanted to go out with me. i don't know him tho so i thot that was sorda weird. i kinda wanna give him a chance nd go out with him (cuz i am in desperate need of a boyfriend at the moment) but i still sorda like josh. :-[ oh well whatever i already said no anyways cuz everyones like "eww no not roman he asked out everyone omg noo" which i think is TOTALLY stupid. then tonight is the dance, what ... great ... fun. i don't even wanna go cuz im just gonna be standing in the back with my friends eatin all the food n being an idiot... hahahahaha go figure. i hope josh isn't gonna be thereeeeeee, even tho i know he will be. AND I DON'T KNOW WHAT TO WEAR! freak outttttttt omg. hah. then well pretty much nothing else happened. and i'm getting really bored typing so buh byezies!

















KRYSTAL ! ^.^

Post Comment


i try to say goodbye nd i choke. [10.21.04 - 7.19pm]
[ mood | guilty ]
[ music | 'breaking the habit' - LP ]

yeah yeah yeah.. hello nd how are you. today was weird as sci fi. josh is seriously messing with my head nd it freaks me out. katie...me...katie...me? he hasta choose! i wrote him a note telling him that i'm gonna stop liking him so he can go out with katie. nd he said WHAT THE HECK at his table nd kept looking at me... nicole saw him all the way across the room nd just omg. so yeh. ayesha asked josh if he liked me n he said yes. she asked him if he liked katie n he said no. then... steph asked him the SAME questions n he said the EXACT OPPOSITE. like i said, my life, slowly dying. nd now.. i do care. ayesha , sarah , n nicole are ina fight now over all this crap n i'm in the middle n everyones like krystal whos side are you on? nd i cant sit by ayesha now nd just OMG life SUCKS sometimes! don't know who my true friends are sometimes.... well yeah i dunno. things are weird. ...as always in my life, nothin' new. ok well do this survey thinga muh thing if you wanna n put it in my comments.. if yur really that bored, that is. i love you all.. :cough: LIE :cough: ok, i love .. some of you .. most of you ? .. none of you .. i dunno. we'll see, depends what you put for the survey... ^.--

. Who are you?
. Are we friends?
. How long have I known you?
. What do you think of me?
. What's the fondest memory you have of me?
. How long do you think we will be friends?
. Do you love me?
. Do you have a crush on me?
.Would you kiss me?
.Would you hug me?
. Physically, what stands out?
. Emotionally, what stands out?
. Do you wish I was cooler?
. On a scale of 1-10, how hot am I?
. Give me a nickname and explain why you picked it.
. Am I loveable?
. Describe me in one word.
. What was your first impression?
. Do you still think that way about me now?
. What do you think my weakness is?
. Do you think I'll get married?
. What makes me happy?
. What makes me sad?
. What reminds you of me?
. If you could give me anything what would it be?
. How well do you know me?
. When's the last time you saw me?
. Ever wanted to tell me something but couldn't?
. Do you think our friendship is getting stronger/weaker/or staying the same?
. Do you feel that you could talk to me about anything and I would listen?
. Are you going to put this on your website and see what i say about you?

Post Comment


navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]