Liz's journal

> recent entries
> calendar
> friends
> profile

Friday, August 8th, 2003
9:23 pm - hi hey hullo..... again
Ook so I was calling the day before yesterday to the Upland district and they didn't accept me!!!! ..... WELL until Oct. 2 they said they'll accept me for sure. Soooo right now I gotta go to like another school (NOT CHAFFEY) probably montclair just for a month though that's not that bad. So like I really wanna go to Upland cuz besides it's a better school than Chaffey there's hott guys there! whew. so anyways I'm butt-deep in depression right now the only thing that makes me happy is pudding. oh and that 70's show hehe. ook bye

current mood: mellow
current music: Drop Line}}Fly Away From Here{{

(1 comment | comment on this)

Friday, July 18th, 2003
5:18 pm - Hey Hi Hullo
Well well well lookee here today has been borrrrriiiiinnnnngggg!!!!!!!!! and it'll keep being boring bacuz it's national boring day. UNDERSTATEMENT OF THE DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anyways hope all u others are haven fun. Yeap today's painful and deeeep-ressionist day ever. The only thing that keep me alive are chips ahoy, pudding and that 70's show. Bye

current mood: apathetic
current music: Opera

(comment on this)

Thursday, June 26th, 2003
1:04 pm - I'm Pissed
Uuuh today I kinda went nowhere, yet. Cuz it's barely 12:59 pm. Anywho I'm just really pissed at all those ppl that are mean and idiotic to my friend alicia, she doesn't deserve it. You ppl don't even know all the shit she goes through. Still you put more shit on here. Damn stop!!!!!!! Anyways so yea write back later.

current mood: pissed off
current music: Brand New****** Jude Law ..........

(comment on this)

Monday, June 23rd, 2003
10:42 pm - Hi
Ook so here it is umm I just got up took a shower, came online for awhile then I went to to Ikea to get some stuff for my room. Yup my rooms gonna be gray, damn I'ved been wanting that color forever!!! Finally! Anywho there's a butt load of cool sorts in that store. Yup yup then I came back and watched A Walk To Remember o how I love that movie I thnk I'ma buy it cuz like Shane West is pretttee hot. Ook then yea I ate some Topioka pudding muwahahaha. I love eet. Theeeen now I'm kinda here.........again. Ook bye!

current mood: dorky
current music: Offspr!ng== She's Got Issues

(comment on this)

Saturday, June 21st, 2003
4:16 pm - I'm back
Ook so i went to Arizona tuesday till yesterday ad now im back. My moms aunt died i didnt really know her so i wasnt really that sad. Umm i saw a shooting star (it was really cool) i made a wih that i dont know if it'll come true cuz the subject will no longer be seen (Ook that was confusing) anywho yea hopefully it comes true thoe. I'm kinda sad cuz my neighbor, candice, is moving to chino and poor mei have to stay in this dump AKA ontario. I wanna go to claremont high but oh well as long as i dont go to chaffey (i feel sry for u ppl that are) im good. Go UPLAND high!!! : P hehe yea they're supposed to call me on june 25 to see if i am going upland (shoot i better) anyways umm dont got anything else to say be back later.

current mood: blah
current music: R0onEy>>> Popstars

(comment on this)

Sunday, June 15th, 2003
10:52 pm - father's day without my dad!!!
Ook today my dad left at 10:00 am. so obviously i didn't even had a dad to spend "father's day" with anyways i guess i did stuff on my own too. I watched 2 fast 2 furious (the first was better) then we snuck into dumb and dumber (finding nemo was funnier). I loaded off lots sour patches woo woo. Anywho then we went all the way to orange county woo woo and we dropped off my cuzin steve. Then now im kinda here typing out my boring day. Umm ........................ oh yea and i bought tickets to go see the movielife and the get up kids WOO WOO!!!

current mood: mellow
current music: Get Up Kids<<<< Walking On A Wire

(2 comments | comment on this)

Saturday, June 14th, 2003
10:20 pm - still in yesterday
Ook yesterday was fun yet kinda confusing( i hate being confused) well anyways i was at kristine's graduation party and i saw like all these couples and i really felt like if i needed someone too, like chris. Whatever the day went by and even ashlee got with this guy named mark, they make the cutest couple. So i was in there in the climber thingy and i was just thinkin, oh well i guess that was yesterday. Ook today i was just hangen out with my cuzin angie and we were just talken aboot how my uncle kinda took over my room,......for a good cause i guess.........wait not really. Omg i ate sooo much ice cream today i think i ate the whole container thingy. Then i got mad at my dad for some sort umm oh yeA then i went to the store to get some beer for my dad and uncles and aunts oh yeAA!!! (sneak some in there) heh. Ook thats all.

current mood: lethargic
current music: Matt & The Others

(comment on this)



> top of page
Blurty.com