sexy baby's Blurty Entries [entries|friends|calendar]
sexy baby

[ userinfo | blurty userinfo ]
[ calendar | blurty calendar ]

wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee [14 Jan 2004|07:01am]
[ mood | bored ]
[ music | Two Stones In My Pocket ]

hey y'all reading this

i haven't updated you in SUCH a long time, so I thought I would take the time this wonderful mornign to update you. Nothing really exciting happening here in my life so I can't really tell you exciting things, but hmmmmmmmmmm...

So I haven't really done anything exciting. Just my regular boring life. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...So most of my friends are back at college now:( It's so sad. It's like NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Dont go. hahahahaha

My friend made me think back to the pizza guy little...thing that happened...cant remember if I told you, but like, he comes up with the pizza and like rings the door bell (duh), and then I come to the door, and instead of saying how much, I'm like are you gay...he looks at me like I'm insane, then the next part puts him over, I'm like are you gay, cause you kinda look castrated...LOL LOL LOL...he says fuck you...gives me da finger...and so forth. Isn't my wittle life exciting

Well anyways, after sharing that funny story, I have nothing else to say.

Luv,
Me da PRINCESS cause i am PRICELESS BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!

leave me some luv

me me me [11 Dec 2003|07:44am]
[ mood | awake ]
[ music | rockin round the christmas tree ]

me me me. wow, i sound like a self centered little annoying brat. ok, so most of you know what word i was going for at first, but decided to change it to seem nice:) lol dont you hate that...like when you're wanting to say a certain word, and then you're like omg, if i say it, will people think im 1 - rude 2 - stupid 3 - vulgar or something along those lines...it's SOOOOOOOOOOOO annoying

well anyways, enough with my ramblings. i got some exams score things back, im maintaining my perfect 4.0 GPA so far in all my subjects. im SOOOOOOOOOOOO happy. maybe i will not be a stupid lump of female ass. lol

so i'm majorly babbling, but i really dont mean to. it's a REALLY bad habit. i just cant get outta it. oh well. but anyways...hmmmmmmmmmmmmmmmm. i have dance tomorrow, orchestra tonight...saturday music day...sunday concert then a whole new week. ugh. dont you ever wanna curl up in a little ball and just hide from the outside world...well i wanna do that right now SOOOOOOOOOO badly. i just gotta get away from everything for a while. i gotta just be me.

well, that's bout it for right now. im gonna jet, adios y'all

luv~*~da princess~*~

leave me some luv

this works...whoooo hooooooo [10 Dec 2003|04:56pm]
[ mood | happy ]

this works y'all

i'm so happy

my other thingy didnt work

but now it works

wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

talk to ya peps lata

luv~*~da princess~*~

leave me some luv

[10 Dec 2003|04:06pm]
[ mood | bored ]

work stupid thing

leave me some luv

navigation
[ viewing | most recent entries ]