Blurty for red lips and hot hips.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 20 entries. Missed some entries? Then simply jump back 20 entries.

Wednesday, July 20th, 2005

Subject:Be Obscene
Posted by:aspidersmoment.
Time:5:34 pm.
Dear Die-ary, Today I posted pictures )






P.S. I also whored my Community )
Comments: Add Your Own.

Friday, April 15th, 2005

Posted by:theresa_vail.
Time:12:44 pm.
Hi, I'm new. My name is Theresa. I just wanted to introduce myself...so....Hi!
Comments: Read 1 or Add Your Own.

Tuesday, December 28th, 2004

Posted by:thelovescene.
Time:7:58 pm.
my name is lizz.
wild. wild. wild. )
Comments: Add Your Own.

Sunday, October 3rd, 2004

Posted by:cherryxpinup.
Time:5:37 am.
hi im new to blury,and this community.
Comments: Add Your Own.

Tuesday, July 27th, 2004

Subject:newbies
Posted by:aspidersmoment.
Time:7:08 pm.
Mood: bored.
Music:Jack off Jill- Strawberry Gashes.
You know i just relized that i havent posted in here since joining a few weeks back.

My name is Rachel. I dont really know what else to say, if i did anything wrong, like if im suppose to put info of me or something, please comment and i will correct. til then, here's some pictures.

She said kill me faster with strawberry gashes all over )
Comments: Read 2 or Add Your Own.

Sunday, April 11th, 2004

Posted by:pseudo_feign.
Time:4:28 pm.
Mood: mellow.
Music:The Rocket Summer - So Far Away.
Hey everyone! I was bored and thought I would join a group, and this one was appealing; especially the "get all dolled up just to sit in your room". hahaha! Anyhow... just thought I'd leave a little message to say hello to everyone...

I might post pictures later;) If I can get them uploaded from my digital... grrrr! I'm so technically retarded...
Comments: Read 1 or Add Your Own.

Tuesday, December 30th, 2003

Posted by:hospital_ward.
Time:3:57 pm.
http://www.afa.net/petitions/marriagepoll.asp

please vote here.
Comments: Add Your Own.

Sunday, December 14th, 2003

Subject:mainc jane
Posted by:imperial_velvet.
Time:11:28 pm.
Mood: good.
Post Mortem arrives soon...

manic jane

ok. if you are 18 or older and ONLY IF YOU ARE 18 OR OLDER and are interested in being a model, please go check this out.

and say that sarah sent you!
Comments: Add Your Own.

Tuesday, December 9th, 2003

Subject:I need pretty faces.
Posted by:mydeadlydesire.
Time:6:23 am.
Mood: cold.
Please Join hotxlikexwhoa . First 10 people to join will be auto-stamped. Brand new community and my first one. Promoters would be excellent. Thanks
Comments: Add Your Own.

Saturday, November 29th, 2003

Posted by:hospital_ward.
Time:4:02 pm.
hey, i'm brit. i joined because the community info basically described me.


that's all.
Comments: Add Your Own.

Friday, November 21st, 2003

Subject:love will tear us apart... again
Posted by:electro_k.
Time:2:12 am.
Mood: creative.
Music:bjork - it's oh so quiet.
regardez moi )
Comments: Read 2 or Add Your Own.

Subject:oh gee!!
Posted by:imperial_velvet.
Time:12:45 am.
Mood: happy.
Music:outkast.
well shit you guys!
i haven't written in blurty in forever.
i didn't realize that so many people had joined my community!

thank you! thank you!

i think maybe i will start posting again, at least in here!

i leave you with these:




BOO YEAH!
Comments: Read 2 or Add Your Own.

Monday, November 17th, 2003

Posted by:porcelainxgirl.
Time:12:56 pm.
Mood: hungry.
i just thought i would put up some pictures.

yay for pictures )
Comments: Add Your Own.

Sunday, November 16th, 2003

Subject:hello. hello.
Posted by:porcelainxgirl.
Time:10:03 pm.
Mood: excited.
Music:rilo kiley.
i love this community. so i joined. i love seeing pictures of people. and i love showing pictures of myself.
i will post pictures when i am not so tired.
Comments: Add Your Own.

Thursday, November 13th, 2003

Subject:*waves*
Posted by:beautiful_pain.
Time:9:30 pm.
hello all =) i just joined the community, the interests on the info page really caught my eye. my name's Alison and i'm from new jersey..comment sometime if you wanna talk..i like meeting new people..pic soon!
Comments: Add Your Own.

Sunday, November 2nd, 2003

Posted by:electro_k.
Time:11:49 am.
Music:beastie boys - sabotage.
'ey fuckas.
i certainly enjoy super rrrred lipsss and super rrrred hairrr.



i am hoping that's not too bigggg.
Comments: Add Your Own.

Thursday, October 16th, 2003

Subject:oh hello
Posted by:imperial_velvet.
Time:12:45 pm.
Mood: content.
oh look!
i semi dressed up!



YES!
Comments: Read 3 or Add Your Own.

Wednesday, October 1st, 2003

Posted by:mr_stubbygrubbs.
Time:2:22 pm.
HATE MAIL CALL, YALLS! HOTCHKA!

everydays i gets mad amounts of mails in my e-duct an some of it's filled to da brims wit love and honies wantin to get a kentucky fried fuck on, and alot of dat shit is just some strait hatin! but some of dat shit's funny as hell....CHECK IT!

Somebody replied to your Blurty post: you should be shot in the face. 35 times.

STUBBS: i thought dat shit was fuckin FUNNAY! even tho only a chikken-shit cock-sniff would leave an anononymus comment.

Icarus (regress) replied to your Blurty post: Did you post in the wrong journal?

STUBBS: WHUUU?! how da fucks do you post in da wrong journal? imma high but i ain'ts retarded. dat's roit.

I will break in two for you (ash_a_lee) replied to your Blurty post: people like you deserve to drink battery acid.

STUBBS: HAR HAR HAR HAR! dat was dopest shit her eighth grade head coulds come up wit, knowin she was sittin in a stall at junior high smokin a cig and takin a PHAT shit and thinkin "what can i say to dis dope ass playa? i really wanna sniff up on his ding dong but i knows he ain't gonna be feelin my shit so i gots to come up wit some clever shit to say". and dat was it. dat's all she was capable of. don't sweat it, beotch. one day you gits to high school an da comebacks'll gets better. i promise an shit.

Hexy: A Fallen Woman in Dancing Costume (jewelbox) replied to your Blurty post: I fail to see the point in bashing emo in the fashion you are doing, (I fail to see the point in you, but every community has their loser...) since this community has nothing whatsoever to do with emo...but whatever, that was hilarious. emo is for fucking pussies.

STUBBS: now i ain't never set out to bash emo mufuckas. dey just usually da first crybabys to pitch a bitch. they gots no sense of humor an think dey better den everybody else. i don't think dey's pussies cause most of dem mufuckas are gonna be our bosses one day. but not me cuz imma drug deala! HOTCHK!

rollin iatolla wit some beotches in a strolla, for a dolla make em holla while deys shizalls on my bizalls....DAT'S ROIT!

HOLLA!
Comments: Read 3 or Add Your Own.

Monday, September 29th, 2003

Posted by:mr_stubbygrubbs.
Time:2:59 pm.
A MESSAGE FROM HUDSON AND HUDSON LAW FIRM:
As representatives for Mr. Stubbygrubbs we found it necessary to address the concern that most emo sites have been conveying. Mr. Stubbygrubbs loves emo music and at one time was an avid writer of emo lyrics. Let us make it clear that Mr. Stubbygrubbs is a die hard emo fan and even possesses a pair of those ridiculous emo glasses that he wears from time to time that have absolutely nothing to do with vision correction.
So, at this time, we would like to distribute an emo piece written by Mr. Grubbs for your reading enjoyment. We hope you like it.

(sung to the tune "Buddy Holly" by Weezer)

whats wit dese pussies dissin my swerves
why dey gots to front
what did i ever do to dese bitchez
'cept make 'em feel like punks

ooh ooh
and i knows you are
ooh ooh
but what am i?
ooh ooh
imma fuckin pimp

ooheeeooh i looks just like Rivers Cuomo
oh oh an dat dude from My Science Project
i spends all day starin at a commputer screen
i needs to bang some quimm

don't you ever fear dat yo parents think your qweer
i know dat shit depends
wether your in a chatroom or playin Magic da Gathering
you needs to stab some ass

ooh ooh
and you knows you wrong
ooh ooh
cuz imma always right
ooh ooh
stubby's got big ol balls

ooheeeooh i looks just like Rivers Cuomo
oh oh an dat dude from MyScience Project
i spend all day beatin off to granny porn
i just need to bang some quimm
i just need to bang some quimm
i just need to bang some quimm


Now. Wasn't that the "dopest shit" you've ever read? We think so. Holla.
Comments: Read 1 or Add Your Own.

Posted by:wheneyescollide.
Time:8:30 am.
Mood: hot.
Music:the lovin spoonful - summer in the city.
hi i'm charlotte and i like to get dressed up and dance around my house when nobody's home.
Comments: Read 2 or Add Your Own.

Blurty for red lips and hot hips.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 20 entries. Missed some entries? Then simply jump back 20 entries.