britt's Blurty Entries [entries|friends|calendar]
britt

[ userinfo | blurty userinfo ]
[ calendar | blurty calendar ]

? [10 Nov 2003|05:17pm]
i found a new thing, yes i*m leaving you blurty
don*t take it personally
this new thing is jus..easier

lol k *nuff of that

http://b3rtnay.diaryland.com/

theres my new thing!
post comment

Welcome to the real world.. [09 Nov 2003|07:20pm]
[ mood | curious ]
[ music | creed - one last breath ]

i jus realized how un-socialble [sp.] i*ve been all weekend. lol well anyways i woke up today and went to work from 10-4. fun. then i came home and sat around. hah, what a sunday. i really wonder if i have any hwk due tomorrow. grr. i don*t like school yay for 3 day weekends:) im so excited. im actually really dumb 4 being excited bout this tho. fri-no school, no work, pay day. yay. but watch me wreck my car:( i*d be so sad. lol im so pessimistic bout that sometimes.
heh. finally ppl seem to care bout who i like again? i duno its a new -growth- in ppl i guess. i dunnooo.. but they think i like mark, and some kid i don*t even know. heh i love ppl they*re so retarded. i want celery.
huh?
i think we might go to kim*s. but no prolly not cuz its 7.30 [lol i say it like its soo late] i duno. i might jus go eat my sheridans. yum. i*m outta here, buhbye

hold me now, i*m 6 ft from the edge and i*m thinkin
...maybe 6 feet aint so far down

post comment

i*m not right.i*m not fine.i wanna be rain that tastes like wine [08 Nov 2003|02:20pm]
[ mood | sick ]
[ music | sister hazel - all for you ]

-why*s everyone grumpy?
i promise, i*ve talked to like 9 ppl today, they*re ALL grumpy. gr. i*m gna hide in a box and not come out til everybody*s happy. ok, not really. you all oughta cheer up tho. it*s not even sunday. everyone always gets grumpy on SUNDAY. its saturday, folks.
-ok off the soap box-
i didn*t wake up til like 11.30, mayb 12 this mornin. ah, gota love it. then i got all ready and stuff and me and my dad went to wal*mart to get our passport photos. walmart was packed lol. then we went by mcdees yum. well. back to when i woke up. lol i think i*m sick cuz i kept wakin up w/ a headache and thinkin "i*ll jus go back to sleep and then it*ll be gone" nope-didn*t work. now i*m all congested and stuff. oh well! i work at 4 tonight. yay til 11. g*bye saturday. ah well atleast we don*t have school next fri. and i get paid. and i don*t work. yum. i*m still tired. -gr. either way. i wrote in here NOW insteada tonight bc im planning on comin home, goin to sleep, then wakin up tomorrow morn and working. gr.
and next week i only work 3 days too. double gr.
burp

its hard to say wut it is i c in u
wonder if ill always be w/ u
words cant say
and i cant do enough to prove
its all for you

that song so reminds me of someone:( rawr. g*bye kids. btw. jus to let you know, i know u ppl read this cuz i have a secret hidden counter on it.mwahha actualy its not really hidden, but its there, in past journals. hah and i get a weekly report! lol g*bye
post comment

-quiz- [08 Nov 2003|02:15pm]
You are NEMO!
What Finding Nemo Character are You?

brought to you by Quizilla
post comment

hehe i stole someone else*s quiz.. [07 Nov 2003|10:43pm]
i swear these ppl are gna hunt me down for takin their quizzes.

1. What is the first person you ever slept with's middle name?
uh. i forget? lol jk. im not like that i*m 16!

2. What kind of underwear are you wearing and what color?
what sorta quiz is this! i need to have read it before...

3. What is the song you want played at your Funeral?
when the last teardrop falls by blaque

4. What is the phone number of your sluttiest friend so some of the single people can get some action?
lol i wonder if ppl would actually call it. we*ll go with...331*8888 haha

5. What Would Your Last Meal be before getting executed?
Sushi

6. Beatles or Stones?
Beatles lol ann.. whos the lead singer!

7. If you had to pick one person on earth who should die, who would it be?
err... thas sorta mean. let*s go with bin laden.

8. The person whose problems you would never want to hear?
lol bin laden*s

9. What is the thing most important to you (as far as physical) about the preferred sex?
as far as physical? lol prolly hafta be taller than me.

10. DO YOU secretly hate some of your friendsters but are too nice to reject them?
friendsters? if you mean friends. why would you be friends w/ someone you hate? mayb those that bug u. then yes.

11. If you could have any super power what would it be?
i*d fly!

12. FAVORITE hangover cure?
sleep. jus kiddin* i wouldn*t know

13. How many drinks does it take to get you drunk?
i dunnO? prolly like one. lol

14. FAVORITE Outkast Lyric?
hey ya.. lo jk hold on ill find a good one.. sumtn from ms jackson.."me and ur daughter got a special thing goin on. you say its puppy love we say its full grown" lol he jus sounds neat when he says it

15. HAIR COLOR you most like someone you're dating to have?
brown sounds good, or black, or blonde. omg i dont care lol

16. If you had to be blind or deaf?
blind. bc if ur deaf u can*t hear music

17. DO YOU have any psychiatric problems?
probably lol

18. SIBLINGS that should go to rehab?
lol nope..maybe some friends.. jus kiddin

19. Least FAVORITE MONTH?
somethin like boring. sumtn w/o holidays. lets see here. januarys pretty dumb.

20. FAVORITE hateful thing to do to someone?
hmm. never thought about that. i like tricking ppl i duno why, its not outta hate, its all outta love

21. First movie you can remember seeing as a kid?
lol i have no idea. but some good movies from my childhood: the labrynth and true lies and hook lol

22. FAVORITE person in the whole world?
you

23. When's the last time you went on a date?
err... 8th grade? lol do ppl actually go on *dates*

24. DO YOU LIKE violent movies or dirty movies?
action

25. FALL OR SPRING?
spring. definitly

26. Person you most wish you hadn't made out with?
err

27. If you are straight, what person of the same sex would you do it with? If you are gay, pick someone of the opposite sex. Bisexual, pick whoever the hell you want.
gross.

28. Where do you want to live when you are old and brittle?
i vow never to be old and brittle

29. WHO is the person you can count on most?
actually. nobody.

30. If you could date any celebrity past or present, time and age not factors?
usher would work. lol or brad pitt. or jus bout anybody from oceans 11 lol

31. WHAT BOOKS have you pretended you've read?
i like to read! but i did pretend to read the permit book. hm-couldn*t tell could ya

32. WHAT'S a word you would use to describe your life?
different

33. FAVORITE drinking GAME?
sprite -wtf?_

34. WHAT DID YOU DREAM LAST NIGHT?
lol...i dono i dont remember. proly sumtn bout that darn deer.

35. FAVORITE vices?
wtheck is a vice?

36. What is the last thing you'd ever tell someone?
You*re a waste of human skin. wait. ive told ppl that before. crap
2 comments|post comment

Today was friday!!! [07 Nov 2003|10:37pm]
[ mood | amused ]
[ music | sublime - santeria ]

yay for fridays. i actually got to school sorta early. whoo hoo.look at this
5th hour - test<~then i got a parkin sticker! whoo hoo.. i also did my english hwk :)
6th hour - 2 tests <~but we had a sub:)
7th hour - test
8th hour - movie :) <~and we had a sub:)

hah. gotta love them tests. but i don*t think i did bad on any so I*m good. well except for the spanish one. gr.. lol then after school i came home and then went to work. i was jus not in the hy-vee mood. lol until the end. i gotta free meal bc they forgot to gimme a break :-D and tara and ann met me there! haha i felt special.
then me an tara an ann came to my house & watched finding nemo. funny movie!!
hey conscience?
-yeah?
am i dead?

hahahaha and now i think i might go eat some sheridans :)

i had a million dollars but i, i spent it all

post comment

i have cold feet. literally. [06 Nov 2003|08:37pm]
[ mood | amused ]
[ music | lisa loeb - stay !great song! go dl it ]

burp
so i woke up late again today. lol i suck so bad, i kept lookin at the clock goin "oh its 6:40? i can sleep jus a lil while longer.." lol then i got to school late but mcnally never counts tardies so i should be good. i had a test 1st hour, yeah i forgot, but i think i did pretty good for forgettin. 2nd hour -art- my pig is gradually taking shape :-/ 3rd hour -myths- naptime 4th hour -surfin the net- i haaaaaaate that class. grr. its one of those things that you never really think could get worse, but then they do. lol

then i came home and started cravin some chocolate! no i take that back, after school i took niki and whitney home, but me and whitney stopped by her new house, her mom got a portable washer. who woulda thought they made those? lol well then i took whitney to her g*mas and i went and filled up my el carro w/ el gasso. gasso? lol then i went home and craved chocolate. so in my frenzy to find some hersheys in my cabinet, i spilled sprinkles EVERYWHERE. grr. i had to vacuum em all up. then i foudn some brownie mix and thought -why not- so i made some brownies.

then me and niki went to mcdonalds and almost got two hands. grr. but they caught us. so we took all the mints. then i got like 3rd place in their nintendo racing thing. i was all excited ive never done that good (:-/ i know thas really bad for some of u) and u kno wut the stupid nintendo thing said? "you can do better than that! redo. i was angered. lol then i was gna drop niki off at this house but we were super-early so we went to flying j first. and on our way, guess what happend!
-what happend britt?-
A DEER! it ran out in front of me. i was so scared. we were jus talkn bout hitting dogs, and so i thoguht it was a dog. but i was like no, wait, thas bigger than a dog. then i thought it was an alien. all cuz of "signs" [dumb movie, but it scarred me for life] and then i was like omg its a deer! hah, niki screamed and im pretty sure i did too. luckily i didnt hit it. i was so scurred. i'd be so angry. stupid peculiar.
then i dropped niki off at that house and i came home and did some hwk that i had forgotten about. then me and my dad went and got sheridans. well before that, we got another dog for the weekend. his names Huey, hes pretty cute. hes a shitzu puppy. nugget and him haven*t gotten along yet, but they will. i promise. lol im outta here, peace
you say...i only hear what i want to...

post comment

what right does she have to take ur heart away when 4 so long u were mine..? [05 Nov 2003|08:34pm]
[ mood | lazy ]
[ music | all american rejects - happy endings ]

my computer and blurty don*t get along..

today i sorta got to school on time. -sorta-
lol someone tried to hit me on my way there, i got to honk my horn:-D im so "horn-happy"
then i went to school, then i went home. no i take that back. after school i went & looked at nikis car. i think it might b the type where its gota grow on ya.
well then i dropped whitney and kathryn off and i went home, and jus sat around.
no, i take that back. i did hwk. yes oh yes i did. yay for me, i never do hwk. i need to install rollercoaster tycoon on here. !a.d.d.!
er...
i got lemon chicken for dinner:) yUM!
i updated this thing. i took off the ugly moulin rouge pic, it jus didn't fit and none of the color*z looked right or anything.
so now i have a beauty & the beast picc. yuck i have surfin* the net tomorrow. i work 15 hrs this week. -that sucks majorly- i don*t even know when i work next week. this sucks.
my gums outta flavor. there now its outta my mouth too. my mom said my french vanilla candle smells like tobacco? whatever.
err....im outta here. buhbye

stop pretending that what you mean isn*t what you say..

post comment

things you probably never knew bout me.. [05 Nov 2003|03:52pm]
·i LOVE cinnamon toast crunch
·i*m very specific bout what type of paper i use
·i*d rather live in a tiny house than a big house
·i hate it when ppl go along with the crowd
·[i have awesome respect for those who are themselves]
·every now and then i plug in my microphone to my puter and jus start singin my lungs off
·i hate but love the future. i hate planning for it [pickin a college] but i love the idea of finally bein outta my house
·i hate racist comments, jokes, etc.
·i hate it when ppl lie
·i love all types of music
·i can twist jus about any song to match somethin* goin on in my life..but then who can*t
·i hate un-needed drama
·i hate when ppl use me
·my room says "smile" about 9,000 times, in jus random places
·when i get bored i doodle
·when i doodle i get bored
·i like to read
·i don*t like it when ppl make fun of other ppl behind their backs -atleast i do it to their face
·i don*t like it when ppl call me gay
·i don*t like it when ppl joke bout gay ppl, its annoying
·my dad jus came home. lol
·i like paiper mache [sp] unless its liquidy
·i hate jello, ever since i threw it up
·i don*t really have a fav color, and i can*t see how anyone can
·my room is purple.
·i love koolerz berry splash [it*s gum] jus b/c it makes ur mouth cold for like 2 seconds
·i wish i had a video editing thing so i could make movies
·i can*t stand to be ignored
·i*m extremely impatient
·i love all mexican food
·-and chicken
·i*d die if i didn*t have access to the internet
·i write these thing*z when i*m bored.
·i hate to be lonely, but i like to be independent
·i have an obsession with saying "lol" [lol]
·i love vanilla candles
·i hate it when ppl think they*re the center of everything
·i always type of "ov" then i hafta backspace and all that jazz
·i can*t stand it when ppl say we insteada w/e
·most of the things i can*t stand, i do too
·i looove choc chip cookies
·and no-bake cookies
·and rum balls
·and the peanut butter cookies emily*s mom makes
·i also love ensalada
·and pretending that i can speak spanish
·i think feet, no matter who*s they are or anything, are always ugly
·same with knees
·ears
·and noses
·but jus bout every pair of eyes i*ve seen are pretty
·i love oldies that have been re*made

*there MAY be more..
post comment

stupid blurty.. [04 Nov 2003|08:14pm]
[ mood | [angry at blurty] ]
[ music | lonestar - amazed ]

welli jus wrote my blurty but then the stupid blurty/computer erased it >:(

anyways my day was as follows:
School -i was late, i got there jus as the 2nd bell went off-
came home -slept, ah-
went to hyvee -to get potatos, they were nasty-
watched unsolved mysteries -why do ppl rape ppl?-
chewin gum -yum-

NIKI GOT A CAR!! whoo hoo

everytime our eyes meet
this feelin inside me
is almost more than i can take..
post comment

u could be a hero! or u could kill my computer... [03 Nov 2003|09:19pm]
[ mood | amused ]
[ music | bryan adams, rod stewart, sting - all for one, all for love ]

i gotta pee..lol myyyyyy day:

when my alarm went off i thought i was cashiering? lol i woke up and i was like "why is it every time i go to turn off my alarm the customer disappears!" lol i was gettin angry.. haha im so dumb when i wake up, and it's gettin worse day by day! err it*s^^ lol. hmm.. then i got up and went to school. lol fun fun. today went by really really fast tho so that was super-neat!

then after school i went home. yup. lol i followed david and sarah was behind me. heh fun. when i got home i don*t really remember wut i did. i do believe i cleaned my room a little, then i went tanning:-) im burnt. then i went and got michelle and we went to mcdees then i dropped her off at her house and i went home, and cleaned a lil more, then i watched batman and fell asleep lol.

then i was gna watch 7th heaven THEN go to bible study, but 7th heaven sucked tonight, so i ended up jus goin to bible study at the regular 7.30 time. it*s weird i thought it started at 7:30 but when i got there everyone was all singin* an stuff already? oh well, ima continue to jus go at 7:30 lol
They don*t like the catholic religion there, but thas alright! [i*m catholic] it was sorta uncomfortable when he was talkin bout that, but i understand why they don*t like it. i jus think they might misunderstand things. but then what do i know- i dont even know anything bout catholicism.

it is sorta funny how people there are all mean at school, but then really nice there. but then i*m sure i do that, too. I*m glad it*s not gettin* to me like it did last time, though!

anyways. kevan will prolly come next time! yay. and ben came tonight. another yay. i forgot i blocked him, and he found out :-x heh. what else..? NOTHIN! lol i'm outta here. peace


when its love you give
i*ll be your man of good faith
then in love youll live
ill make a stand i wont break
I*ll be the rock you can lean on
be there when you*re old,
to have and to hold
when theres love inside
i swear i*ll always be strong
then there*s a reason why
I*ll prove to you we belong
I*ll be the wall that protects you
from the wind and the rain, from the hurt and the pain
Let*s make it all for one, and all for love
let the one you hold be the one you want, the one you need..
post comment

mm carmel apple... [02 Nov 2003|10:40pm]
[ mood | -i gotta pee- ]
[ music | nirvana - smells like teen spirit *sniff* ]

today was such a sunday!!!!! -prolly cuz it was sunday- lol i woke up at like 12.30 :-D ah.. then i jus moped around i didnt do anything! i seriously jus sat at my computer going "i have soo much stuff to do, mayb i should do sumtn, nah!" then i watched ER from thursday, then i went to work. fun times. now i'm like worshippin my carmel apple..yumm..

there*s no way i*ll wake up for school on time tomorrow. crap.
mm i finally got through to the apple. oh carmel apple, i heart u!

here we are now, entertain us!!!

post comment

-i hate the fog- [01 Nov 2003|11:13pm]
[ mood | cold ]
[ music | greenday - time of your life ]

go ahead, cuz thas the way it is!!
ahh what a day. i woke up around freakn 6 am. i dont remember drivin* to work. i have now concluded i will use * as apostrophes. lol Let*s see here.. after work i came home and slept :-D then i went out to sushi w/ my parents. then i came home and met up w/ folks at kim*s then we all ended up goin* over to Mark*s and we watched saving silverman. some new ppl hung out w/ us today. yay for new ppl. then now i*m home. i keep pressin ' lol then i hafta backspace. i give it a day before i forget. heh.

now i*m thinkin bout doin* my hwk. but i -promised- my mom i*d clean my room, so perhaps i*ll do that first. I*m sorta sad that i didn*t getta go to the peculiar church thang tonight. my padres said they*d prefer i didnt go bc it was too foggy. wuts up w/ this fog anywho? it oughta snow.

i work tomorrow from 4-10. ugh. atleast i getta sleep in, cept prolly not. i bet my parents wake me up >:( i*d be sad. well off to my deeds!!!

-i*m finally actually gettin* tan!-

it*s somethin* unpredictable, but in the end is right
i hope you had the time of your life.

post comment

happy dia de los muertos! [01 Nov 2003|02:30pm]
[ mood | contemplative ]
[ music | tupac - changes ]

yesterday was halloween and i didn't go trick or treating:( lol i worked then went to nikis. and before that i ran a buuunch of errands. then i forgot to write a blurty:( lol then last night i went to bed at like 1-ish
then this morn i woke up at like 6-ish. never try that. that sucks. i don't remember drivin` to work today. lol tha could be bad... and now i'm home from work and wondering what i will do w/ my saturday...

that's jus the way it is..
some things will never be the same

post comment

i <3 pizza! [30 Oct 2003|10:30pm]
[ mood | weird ]
[ music | 98º - the hardest thing ]

wuts up! today we didnt have SchoOl :-D i was plannin` on mowin my lawn but i slept til like 11 or 11.30:-) it was nice. then i went to mcdonalds and then to the school to take my test and theeen to nikis and then to the rec park then home. lol then work. fun fun! it was a lot more interesting than it sounds, i promise! kevan gotta car! i think im more excited than he is, lol. but now its go-time. peace
its the hardest thing i*ll ever have to do, to look you in the eye and tell you i don*t love you..-98º

post comment

:-D [30 Oct 2003|01:29am]
Yay for me! i found loads of iconz! i'm super-excited
*special* bigthanks to the following ppl. i duno their names but heres their journal'z
www.blurty.com/users/iconz_
www.blurty.com/users/icons
www.blurty.com/users/iconish

lol yay im so happy. now for a special layout..heh. i oughta try that one by myself:-( yeah right

-well off sub'j. me an tara are friends again, yay!
I'm off to bed. im so dumb i thought it was like midnight. rawr
post comment

lol. im bored, can ya tell? [29 Oct 2003|10:19pm]
*Name: britt
*Birth date: feb 15
*Current Location: my room..
*Eye Color: blue
*Hair Color: blondie
*Righty or Lefty: righty, but i like to pretend im ambidextrious
*Zodiac Sign: aquarius...aquarius. much like that song. yes very similar

-Describe-

*Your heritage: mostly german, but a lil bit of everything
*The shoes you wore today: my goodwill flip flops! 99cent baby!
* Your hair: blonde. thin. yuck.
*Your eyes: i actually sorta like them. well sometimes. lol after ive stood on my head for a while, or after my heads flipped over for a while [like when im blow dryin my hair] they look really really blue.
*Your weakness?: -NOnE~ jus kidding. umm.i have a tough time driving. no i'm jus jokin, most of the time i speak w/o thinkng.
*Your fears: the dark :-/ :-x
*Your perfect pizza: hamburgers nice. so is pineapple. those cinnamon sticks are freakn awesome tho, nothin could beat that
*One thing you'd like to achieve: graduating college? lol

- what is-

*Your most overused phrase on aim: lol<~lol
*Your thoughts first waking up: actually, recently, when i wake up i think i'm sackin groceries. like this morn this man [when i woke up] wanted marlboro ultralights 100s, but i couldnt find them so i jus jumped in my bed and covered myself up. lol it was nuts, im so stuck n dreamland when i wake up. then the man and the cashier were like "is she gettin them or is she jus gna hide under that blanket". then i fell back to sleep
*The first feature you notice in the opposite sex: smile, eyes
*Your best physical feature: i'm startin to like my skinny-ness. i like my tummy. cept right now it itches
*Your bedtime: i don't have one. i need one tho lol


-This or That-
*Single or group dates: single, since i've only been on group
*Adidas or Nike: adidas, theyre more comfy
*Lipton or Nestea: either..mmm..tha sounds good..
*Chocolate or vanilla: depends.
*Cappuccino or coffee: cappuccino. actually theyre both gross but cappuccinos fun to say n hard to spell
*Boxers or briefs: boxers yum. theyre so comfy lol

-do you-

*Smoke: nope
*Cuss: im tryin to quit!
*Sing well: lol mayb u shouldnt be askin me.
*Take a shower everyday: sometimes 2 or 3 in a day.
*Have a crush(es): ...
*who are they: ...
*Do you think you've been in love: i dont think so i think it was jus infactuation.
*Want to go to college: yes
*Like school: parts of it. this years good tho.
*Want to get married: yes 4 times! jus kiddin.
*Believe in yourself: yah
*Get motion sickness: never. i use to pretend to tho bc whenever we did then my mom would give us ginger snaps.
*Think you're attractive: nope
*Think you're a health freak: definitly not
*Get along with your parents: most of the time. cept for the time they caught me walkin to peculiar..
*Like thunderstorms: yah!
*Play an instrument: i use to play the flute..does that count?

-In the past month, did/have you-

*Drank alcohol: sips
*Have Sex: no
*Made Out: no
*Go on a date: nope
*Go to the mall?: not in a year well no less than a year, but close
*Eaten an entire box of Oreos: not in the last month..
*Eaten sushi: o'course!
*Been on stage: not that i can recall..mayb the parks stage
*Been dumped: nope
*Gone skating: no
*Made homemade cookies: i might have
*Been in love: no
*Gone skinny dipping: in the bathtub?
*Dyed your hair: no i oughta tho
*Stolen anything: no
-have you ever-

*Played a game that required removal of clothing?: actually, yeah
*Been trashed or extremely intoxicated: nope
*Been caught "doing something": nah
*Been called a tease: not to my face
*Gotten beaten up: well bekah did break my nose..
*Shoplifted: no
*Changed who you were to fit in: yeah

-the future-

*Age you hope to be married: 23-25
*Numbers and Names of Children: many.
*What do you want to be when you grow up: i duno, a cop sounds fun, or a firefighter
*What country would you most like to visit: america! lol jp. um antarctica,i could make the population 31!!

-opposite sex-

*Best eye color?: blue
*Best hair color?: brown or blonde
*Short or long hair?: short
*Best height : mmmm... i like tall guys. lol
*Best weight: doesnt matter
*Best first date location: the movies, i duno why lol
*Best first kiss location: dunno

-number of-

*Number of boys I have kissed: :-/
*Number of drugs taken illegally: none.
*Number of people I could trust with my life: lots w/ my life, not very many w/ jus my trust. i know its confusing
*Number of CDs that I own: i dont count them so i dont kno. lol
*Number of piercings: my ears but i want my belly button
*Number of tattoos: none i sorta want a sun aroudn my belly button tho
*Number of times my name has appeared in the newspaper?: my last name- a lot, my name, few
*Number of scars on my body: a couple
*Number of things in my past that I regret: quite a bit

_-the end!-_
1 comment|post comment

its jus a sad song so i thought i'd put it on here.. [29 Oct 2003|09:59pm]

Dixie Chicks - Sometimes i Cry
I can't find a reason
to let go
even though you found a new love
and she's what your dreams are made of

I can find a reason
to hang on
what went wrong can be forgiven
without you it aint worth livin
alone..

sometimes i wake up cryin' at night
and sometimes i scream out your name
what right does she have to take you away
when for so long you were mine

i took out all the pictures of our wedding day
it was a time of love and laughter
happy ever after
even those pictures have begun to fade
please tell me she's not real
and that you're really coming home to stay

sometimes i wake up cryin at night
and sometimes i scream out your name
what right does she have to take your heart away
when for so long you were mine

i can give you two good reasons to show you loves not blind:
hes two and shes four and you know they adore you
so how can i tell them you've changed your mind

sometimes i wake up cryin at night
and sometimes i scream out your name
what right does she have to take your heart away
when for so long you were mine?
i remember when you were mine..
post comment

i hope you don't mind that i put down in words how wonderful life is now you`re in the world! [29 Oct 2003|09:44pm]
[ mood | *undecided* ]
[ music | christina aguilera - impossible ]

i so keep thinking todays thursday. i can't type either. its annoying. i keep thinkin "ooh i get paid tomrorow" nope, thas 2 days away. thas dumb. anyways my day..
i got up at 6.30, so late but not as late as normal. lol thas funy cuz "late" implies later than normal. oh well. first hour i had american history, we got hwk :( i know im gna forget to do my proj. grr.. 2nd hour - art. my pigs takin shape yay! lol 3rd hour myths, i slept the whoooole class. ah it was nice.i even thought i slept through lunch. i think only freshman and/or sophomores should have 4th &5th lunch shifts. heh. 4th hour surfin the net. yuck. i swear that class gets worse n worse everyday.
then after school i ran some errands. u can talk to me bout that if you're really dying to know wut i did. then i went home and ate pizza then i was nikis chaffeur. no that wasnt sarcastic.
now i'm at home, on my computer and im in a really bad mood. i duno why. perhaps it has to do w/ an annoyin kid talkin to me. ok he's blocked.
maayb it has to do with i jus finished reading a magazine. i hate magazines, but i dont think one has ever affected me this much. get this- teen mag'z are s'pose to promote individuality, correct? well this magazine i swear is FILLED with copy cats. like here ill find an example.
it has this picture of jessical alba w/ a bracelet on. then it has it magnified so u can see the bracelet a little better. then it has 3 different bracelets similar to it that u can get at different places. isnt that jus saying "copy jessica alba cuz shes pretty and famous, and you're not cuz ur jus a worthless little teen" ok so its not that harsh. lol i jus realized wut else it has. one of those copy bracelets is $825, then a pendant is $1,300 and then a ring is $795 and earrings are $750! so not only is this magazine slowly lowering girls self esteem, but its lowering their bank account too! yuck. btw its seventeen magazine grr..lol but now i'm gettin happier now that ive kinda vented bout that..
lol talkin bout venting. me and kim vented to ann and eachother @ mcdees. heh fun.
my room smells good! fINALLY!

well anyways. my tomorrow.
morning-i hafta mow. that sucks, but atleast i get paid!
noon-ish- i hafta go up to the school and take a test:(
after that-i have no idea
4ish-hyveeeee!
after that- prolly go home and be a loner.

heh

halloween!!
shaving cream fight?
movies at nikis?
i know i hafta work. that sorta sucks. workin on Halloween.

im so happy we have a 4 day weekend:-) i need the sleep pretty bad. heh.

it's impossible for me to love you this way..-C. Aguilera

post comment

SpICY! [28 Oct 2003|11:10pm]
[ mood | cheerful ]
[ music | aerosmith - i dont wuna miss a thing ]

yum im eatin some sorta jumbalaya gumbo thing! its pretty good. spicy, tho! ok back to things that interest you. lol jus kidding, nothing said here wil interest you

tooday i got up late -again- went to school -again- and i stayed after -not again- to take an am history test. but mcnally wasnt there:( so i didnt take it. so i took niki home then i went to my home and checked my msgs. and on my msg was one of my managers saying somoene got sick so they would appreciate it if i came in. so i did. yay. i was only actually spose to stay til like 6 and i ended up stayin til 10.30:) fun times. i was pretty happy. this sorta tastes like crap.
-what does crap taste like brittany?-
_it tastes like shut the submarine up!_
..submarine?

its unimportant! PeacEE
ah yes, also, i swear i failed a spanish test today. but josie and kellie aced (sorta) the brittany quiz!

every moment spent w/ u is a moment i treasure ~aerosmith

1 comment|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]