¤ºnikkiº¤'s Blurty Day [entries|friends|calendar]
¤ºnikkiº¤

[ userinfo | blurty userinfo ]
[ calendar | blurty calendar ]

almost finished ... [21 Aug 2003|07:36am]
[ mood | crappy ]
[ music | Hands Down - Dashboard ]

IT'S THE SECOND TO LAST DAY OF CAMP!

I BOUGHT THE DASHBOARD CONFESSIONAL CD! ..IT'S AMAZING! =)


okay. enough fun.
off to the horrible day at camp. oh well.
::sarcastically:: yippie!

[nikki]

comments%%

convinced [21 Aug 2003|06:48pm]
[ mood | blah ]
[ music | Beautiful Girl - Dashboard ]

well hey.
yupp here i am. tired. really tired. So, last night i went to the mall to buy my mom a bday present, and then i got the new dashboard album. =) whee!!! hahaha.. i listened to it twice today, full through. i really really like it, too!

>>and i also got a book that Leah was reading in camp, "Ordinary People." it's really good so far. it's like 'kinda confusing though, but i mean, i get it. yeah.
this guy is like a teenager or something, and he was really depressed, and his older brother died in an accident and stuff and he was in a hospital, and then he's trying to get over his suicide attempt and he's trying to move on.. and so is the whole family. i'm liking it.

>>so speaking of camp ... ITS OVER TOMORROW!!! YES! HAHA. $$$$$$$$$$$$$
ahh im so happy lol.


well. i need to shower because camp sucks and stuff and its really hott and shit.
i'm out of here. <3

[nikki*]

>>i'm conVINCEd. yeahh .

comments%%

navigation
[ viewing | August 21st, 2003 ]
[ go | previous day|next day ]