Elizabeth's journal

> recent entries
> calendar
> friends
> profile

Sunday, February 22nd, 2004
10:40 pm - Everythings worked out
:) I am so glad, everything is better now!

I'm not sad anymore at all, because the ppl who made me feel bad talked to me about it and now we're bffs again!

Everyone gets to have a good time now!

:):):):):):):):):)

current mood: happy
current music: Happy Song!!!!lol

(comment on this)

12:26 pm - feeling a little better
I don't want to talk about what happened last night, but I'm feeling a little better than I was before.
I'm glad I have a true friend who I know will always stand up for what she believes is right.
(u know who you r)

Going over katies today to finish watching Rose Red and work on homework.

That's all I have to say for now.

current mood: calm
current music: my immortal on MTV

(comment on this)

Saturday, February 21st, 2004
11:49 am - feeling depressed
I am soooooooooooooooooooooo sad, but I don't feel like talking about it, really.

Only some ppl know y I'm this way, because they r the ones who made me feel this way.
But They don't believe I cry.
Which makes me cry even more.

Let's just say people r mad at me, and I don't now why.

I have every right to be sad, and I think I have a pretty good reason, too.

I cannot believe what someone said. I hope we can make this better before I die of sadness.

current mood: depressed

(comment on this)

Thursday, February 19th, 2004
8:04 pm - Haven't written in a while, so here it goez
This week has rocked, since it's mid-winter break and theres NO SCHOOL (oh yea).

I still got 3 full dayz and 3 nightz left of this break, so I'm trying to make the most of it.

Saturday I'm watchin' ESF's first preformance (they r gonna RoCk!)!!! Everybody pray that they take home the 1st place!

GBL is comming up soo soon! Tomoro it will only be in *whisper like samara in the ring* "seven days...."!!!!!!
3 dayz 2 nightz... i can't wait

I am bored right now........... I've been home all day playin DDR and just chillin out........Now I'm gonna go up to my room and listen 2 my music and pick out CDs 2 bring 2 GBL! Gotta get ready!

im out 4 now, call me if ya want (and if u know my #)

current mood: peaceful
current music: Numb~ Linkin Park

(comment on this)

Tuesday, February 10th, 2004
6:15 pm - Not a surprise that I'm bored again
Today was the same...nothing too exciting, just the same as always.

I can't wait till 17 DaYz...... only sum ppl know wut I mean by that...... and if u don't then it's not a big deal to you anywayz, so it wouldn't matter if u knew or not!

I wish it was warmer now, I'm kinda sick of winter now that's it's been this long. Now that my birthdays over, I want it to be spring~ (not summer yet, summer can get too hot sumtimes...)

I
am
bored
again.

O well.... gtg do something before i explode...lol

current mood: artistic
current music: ~with u~

(comment on this)

Saturday, February 7th, 2004
12:19 pm - o well...
I'm not getting a hamster, my mom called ppl to make sure that they weren't getting me one cuz for some reason she REALLY doesn't want one.....o well though, I'll get one when I'm older. I can't let not-getting-a-hamster bring me down.

I'm bored. Bored. Bored.
Katie call me when u get back. I hope you did good in ur competitions!!!!!!!!!!!!!!!:)

current mood: bored
current music: hey ya- Outkast

(comment on this)

Thursday, February 5th, 2004
6:49 pm - weeeeeeeee
yesterday was my birthday! I got alot of cool thingz, IM me if u wanna know what they r cuz I don't feel like typing it.

I am bored right now.

That was a short entry, but I'll write again tomoro!

current mood: cheerful

(comment on this)

Monday, February 2nd, 2004
3:22 pm - bored...
I
Am
So
Bored

At school notin much happened that was a big deal...same old boring place that I have to wake up at like 7:00 in the morning to go to, and then the only thing i look forward to is lunch, then after lunch I look forward to going home. Same old stupid, horrible, sickning place.

Now I'm back, sitting here bored. It's better then school, though. I might go over symph and lexi's today...i hope i do so i won't be so bored. I hate mondays.

I have to go now, my brother's back, which means I have to get off, or, i don't wanna kno what will happen...lol

current mood: bored
current music: Haunted~ Evanescence

(comment on this)

Saturday, January 31st, 2004
10:45 pm - counting the hours...
it seems as though time doesn't go as fast as it should.....
I want it to go faster so I won't have to wait as long for my party tomoro!

Paul, me and katie can't wait to see you (if you can come)!!!
We'll be there at around 3:00, so if you can, drop by and we'll all play laser tag together!:)

Katie, can't wait till tomoro! Laser tag is gonna rok

Comon clock......GO FASTER...

current mood: anxious
current music: headstrong~Trapt

(comment on this)

10:59 am - Bored yet excited
I gotz a new journal! yay

Today I'm gonna be pretty bored. I have to go to my uncles at 5:00 for his birthday, but tomoro is my birthday party! Laser Edge!

Yesterday i went to the mall with my aunt. We went to Aero and we saw symph and lexi! lol they were picking out my gift! I told them what i liked there and hurryed up and left so i wouldn't see what they picked out.

I am sooo excited for next saturday! (my birthday party with my family) my aunt kinda gave away my other aunts gift.......a hamster!!!! I guessed it was a hamster and she smiled, then i said "I really like black bear hamsters..." and she smiled again and told me not to say anything to my other aunt about her giving away my gift.

What should i name her? (i think it's a girl...) Jynx? I'm not sure yet. IM me and tell me what u think a good name for her would be.

I'll write more in here later.

current mood: cheerful
current music: Whisper~ Evanescence

(comment on this)



> top of page
Blurty.com