Sooo CLueLeSS...YeT Sooo AHeaD oF ThE GaME's Blurty Entries [entries|friends|calendar]
Sooo CLueLeSS...YeT Sooo AHeaD oF ThE GaME

[ userinfo | blurty userinfo ]
[ calendar | blurty calendar ]

Long Time...No See [18 May 2003|01:44pm]
[ mood | anxious ]
[ music | Blah i'm @ school ]

Haven't written in here in a long long long time. A lot has changed. Me and Chris are no longer together, basketball is over, and the partying seems to be never ending. I totally forgot about this journal thing until i saw Amanda on today in yearbook. Yearbook bites the big one..it's so boring and she tries to give us soo much work and we all just sit and wait for the day to end.

*-*-*-*-*-*-*

Things have been good lately, actually almost great. Single life is fun and so new. Me and the girls have just been partying non-stop and the new thing here in Kenilworth is theme parties. It started during SpringBreak [SB'03] we had a Hawaiin/Beach Party then Rosie had a Pajama Party and we were supposed to have a toga one but our plans fell through. Cops have become such a problem lately, they're on such high alert and shit..it's gay.

*-*-*-*-*-*-*

I don't even wanna talk about the boy situation. It's so complicated but not at the same time. I'm glad i didn't let my feelings get the best of me though because i would be one miserable girl right now. I've made a lot of new friends lately though which is never ever a bad thing.

*-*-*-*-*-*-*

Prom was friday night, it was alright nothing big. The DJ was bad so it kinda set the tone for the night and i looked horrible so i didn't even wanna be there. Saturday was fun, we went to Rosie's for her family birthday party then to Kaitlynn to get our 'food' situation under control and then we started walking to Fud's when the boys came and picked us up in George's aunt's car [haha] that was soo much fun, then we went and 'ate' at Fud's and played the spin bottle [we're such losers] and then came home.

*-*-*-*-*-*-*

This was fun. Maybe i'll start this up again. <3 Teenie

Lovin' You

Whoa! [01 Feb 2003|11:18am]
[ mood | sad ]
[ music | Simple Plan- I'm Just a Kid ]

hey there! haven't written in a long long time. been very busy, finals, new classes, sickness, basketball. EVERYONE is SICK! it's crazy. i'm sick, chris is sick, noobie is sick, doofer is sick, ro ro is sick. my whole basketball team is sick, and OMG we lost! jv actually lost, TWICE! but we're 7-2 which is pretty DAMN GOOD.

.*.*.*.

so apparently, i talk about kids. and apparently it's my fault that kid's girlfriend's find stuff out. which is funny, because i didn't even know what kids were doing until yesterday. but whatever. i'm a fat chick, nicole has pecks, and kaitlynn has casual anal sex....riiiggghhhtttt.

.*.*.*.

well anyways, me and chris are really good!! which i'm incredibly happy about. =) he makes me smile, it's great. and i've been having tons of fun with my friends, we had a nice 'pajama nite' at kaitlynn's last night. we all wore pajamas and order pizza and watched tv and played twister. =) sounds like an episode of full house, huh? but we really did have fun.

.*.*.*.

i was watching the news before about the astronauts [can't spell] and the shuttle blowing up...it's so sad. 7 people died, living out their life long dream. stuff like this kinda make me always think of my dad. he's a cop, and a take no bullshit from anyone kinda guy. everyday he goes to work and takes a chance and everyday i don't even think twice about it. it's weird. stuff like this is gonna make me start thinking about 9/11 and then i'm gonna get upset and i'd rather not.

.*.*.*.

well it's time to go..gotta go to my grandfather's for the weekend.

Lovin' You

Jack Rabbits have boobs..who knew? [24 Jan 2003|09:32am]
[ mood | bitchy ]
[ music | Simple Plan-I'm Just a Kid ]

so yeah, two entries ago..i wrote about jen. and some cool person decided to write a comment about me and not sign their name. they said, [you can read it word for word if you just scroll down and click 'everyone's an allstar' under the entry] first off that i look like a jack rabbit..they have a big forehead..which yeah i know i do, i never walked around with a shirt on that says "i have a small forehead" or anything. and then they said i have big gums. umm yeah, i have big teeth..but i don't know about the gums. and they said i have small boobs, okay well..waddya gonna do? should i run out and get implants or something? yeah...so then they said i have no ass, which i found humerous. and then like most of the bisexual people in our school, they publicized their bisexualness for no reason because they just think it's cool rather than just who they are. and then the best part of all, they didn't sign their name. like how could you talk all that shit and be so opionated but not sign your name and own up to it? haha so i wrote a response [you can read it, if you go to 'everyone's an allstar' in two entries ago'].

.*.*.*.

hmm so school was pretty boring today, as usual. finals are coming...grrrrr i can feel the stress already. i can't wait for my new classes though, a change something different althought i hate math and i have it this coming up semester. went to my sister's basketball game, she kicked some butt. she three three pointers and i was giving her some advice from the stands and cheering the other girls and chris kept complaining and he kept getting me really mad.

.*.*.*.

chris made a comment in the car today 'you sit there and yell at your sister about stuff you don't even do and it doesn't make sense when you know she's going to be a better ball player then you when she get's to your age anyway' and i seriously wanted to cry. i know i'm not a good ball player, it's no big suprise and i know that there are tons of girls on my team better than me but i really do try my hardest whenever i play. i dunno, basketball makes me depressed and pissed off all at the same time and then my coaches not liking me on top of it doesn't help at all. but i've been playing since i was 5...i play, my sister plays, my dad plays, my mom played, my uncle plays, 5 out of 6 of my cousins play..my grandmother played when she was a girl for God's sake..it's crazy. and i really do love the game and i have fun playing sometimes but most of the time it's 100% stress and it sucks.

.*.*.*.

wow now i put myself if a bad mood again talking about. grrrrrr. i'm gonna go lay down.

.*.*.*.

i'll write again tonight. lata.

Lovin' You

Blah [23 Jan 2003|02:31pm]
[ mood | sick ]
[ music | Christina Aguleria-Dirty ]

tired. shitty, very shitty game. don't feel good. finals coming up. love my boyfriend. can't wait for tomorrow [friday]. hate basketball. need sleep. bed time. lata.

Lovin' You

stupid stupid stupid girls in my school [22 Jan 2003|08:10pm]
[ mood | chipper ]
[ music | New Found Glory-The Glory of Love ]

here's a joke melinda told me on the bus the other day [i heart her!!] :

there's this guy and he's taking a walk down the beach when an old woman with no legs and no arms starts calling him over to her...

she's like hey um, sir..could you please come over and he's like ook yeah sure...so he goes over and she's like will you do me a favor? i'm going to die any day now and i've never really ever gotten then chance to get
fingered, so will you..ya know? do me the favor..

and he's like umm yeah sure,i guess so..so he goes his thing and he leaves

so the next day..he's walking down the beach again and the same old leg/armless lady calls him over..

and she's like umm sir, i'm sorry..could i just ask of one more favor..please please please and he's like um yeah okay..

and she's like, i've never gotten to give head before and i'm going to die soon, so will you, ya know, please?

and he's yeah ookay..sure what the hell..so he holds her up and she does her thing..blah blah

soooo the next day...the same guy is walking down the beach and the same old leg/armless lady calls him over AGAIN and is like i'm sorry sir..this is the last favor, i swear..please please..and he's like jesus, what is it now?

and she's like well umm i've never been screwed before..so will you, ya know?

so he picks her up and throws her in the ocean and say THERE! YOU'RE SCREWED!!!!


hahahah i laugh EVERY SINGLE TIME!!!! = )

.*.*.*.

alrighty..so today was umm well, slow. nothing exciting happened in school, no gossip which i guess for the most part is very good. me and kaitlynn were actually talking about how boring the school is getting and maybe next year we'll go somewhere else, but i doubt we will.

.*.*.*.

OOOH WAIT WAIT WAIT...so here's the latest news this junior girl jen [nooo last names used but she knows who she is] decided that melissa wrote something in her journal about split ends or some shit so she decided to tell everyone that all the sophomore girls are bitches and we're all busted. hmmm...well now, isn't that special? because last time i checked..this girl was pretty damn BUSTED herself...now i don't wanna toot my friends or my own horn but TOOT TOOT because i damn well know we are definately not BUSTED and i damn well know that she is DEFINATELY BUSTED [yeah you heard me and i don't give a shit what you write back in my journal].

.*.*.*.

sooo i hate basketball with a serious passion..it sucks like this ::BIG SUCKING NOISE:: [yeah you heard me] which reminds me today in drama class i was being my normal self and rambling on about something and every time i said something mean or funny i would say "yeah you heard me" right after, totally naturally and i didn't even notice it until someone said something to me about it. haha it's pretty funny when i think about it [YEAH YOU HEARD ME] lmao. = )

.*.*.*.

so tomorrow is my anniversary...1 year and 5 months..crazy, huh? but like i always say i fall more in love with that kid every day. and we had our bad times...our horrible times actually, don't get me wrong..i'm definately not saying we have a perfect relationship. we fight like crazy and we're both stubborn and when we fight i can't help but love him with all my heart and then when we actually get along, it's great. i'm so thankful for a guy like him because even though he's screwed up and i've screwed up, he loves and i know he truly does. he would give me anything and everynothing no matter what the cost or the obstacle. all he wants is for me to be happy and all i want is for him to be happy and we make each other happy...so it works out pretty nice.

.*.*.*.

i tried to get all my make-up work done tonight but american idol fever got the best of me and i didn't finish all of it but it'll be done by friday [the due date] and i wanna do really good on my finals, i really really do. me and my friends have been talking a lot about college and finals and i know i was a lazy ass all this semester so i really wanna try to finish up nice and strong, even if it means sacraficing one weekend. tomorrow night after my game, i'm coming home..making sure my make-up work is perfect, doing some regular homework, and finish up all my final study guides and then friday saturday and sunday i'm gonna spend time going over stuff and studying. [if anyone reads this, call me or im me during each day and make sure my ass is inline!]. well all this talk looks like it's time for A GOAL!!!! MY GOAL: to get really good grades on ALL my finals and get my ass into gear for the second semester. let's see if i can do it [i'll keep ya posted].

.*.*.*.

that reminds me...mommy decided she's going to send me to singing lessons. i was in my room doing homework and stuff, singing that song..you know..."at last, my looovveee has come along" yeah that one. and she came in and was like justine hannah, that voice isn't that bad..how's about singing lessons? and of course my life long dream is to be a singer so i was like HELL YEAH [ummm NOT]. i was like ummm, i dunno mom and she was like no no no c'mon, so i gave in and we'll hafta see where this one goes.

.*.*.*.

well i am officially POOPED! i gotta catch some z's. write again tomorrow. lata.

4 Everyone's an all star right?s| Lovin' You

"Well hey, you win some, you loose some" [21 Jan 2003|10:21pm]
[ mood | sleepy ]
[ music | Kelly Osbourne-Shut Up ]

so i had an early practice, yay! = ) i hate practice. i hate almost everyone at practice, except for the CHEESERS and i hate busting my ass off everyday for two guys that hate me. anyways, i went to the basketball game and there were lots of people there and we did the wave!!! and we won too, by two..HAH! and everytime someone from roselle park walked by our bleachers we would boo them and call them ugly..haha gotta love school rivalries. and then chris took me home and again i thought about how much i love him, he makes me so damn happy.

.*.*.*.

and then at exactly 8:30 the legend began again...i sat down with my soda and my popcorn and BAM! American Idol started!! i freakin love that show man, i heart simon and i heart all the people that suck. there was this one guy in a yellow pimp suit and a hat and everything and he traveled all the way to austin, texas from kansas city by himself so that simon could fucking make fun of him! and afterwards he started crying cause he was home sick and need some support and he didn't know how he was gonna get back home. i felt really bad, i wanted to cry..he was really upset but he even said "well hey, you win some, you loose some". i think that's such a great way of looking at things..i wish i could think like that all the time. so anyways, the show was great as usual and i can't wait until i can watch it tomorrow night!!!

.*.*.*.

i have so much italian homework, but i am 'THE PROCRASTINATOR' and i don't feel like doing so i'm just gonna [accidentally of course] leave my books at home and "swear i thought i had them with me this moring, ms. focht!". but i also have no clothes, which really sucks...i got NO CLOTHES for christmas because i need money to go on that stupid ass florida trip and that money basically became my christmas gifts and of course me, being the overly sweet person...i spent all that money on gifts for people [and yeah, well food too = )].

.*.*.*.

i'm soo tired...my bed is calling me! and wow do i LOVE MY BED!! good night for now, i'll write again tomorrow. lata.

Lovin' You

Drama Class [21 Jan 2003|01:42pm]
[ mood | dorky ]
[ music | No Music...SCHOOL ]

i'm in drama right now [last period], this is like the best class of the day. there are so many different kinds of people in here and although we spend most of the time fighting, there's a lot of laughs. well in here we got...Doofer of course, thank god for her, she makes class so much easier for me. Daniela..nice girl, really cute, good person to have a conversation with. Jessica..funniest girl in America as Kaitlynn would say, she's very different, very opinionated and so much fun. There's Jake...very annoying at times but has some good ideas but is very very rude. Dom...a.k.a Crazy Dom, talks about wrestling all the time, doesn't make sense when he talks, lives in another world. Jason...means well but can be quite annoying, just trying to be a well liked kid, i guess. Lindsey...very different girl, very smart and she knows it, she writes amazing poems and junk like that, real sweet. These are just a few but i can't forget the most important...Ms. Stambaugh, my favorite teacher last year and again this year. She's cute, funny, sarcastic, and tells you exactly how it is. She's a really good teacher and is just trying to make everyone interested and educated.

.*.*.*.

i have been bored all day, what is that? i'm in school, i'm not supposed to be bored...i'm supposed to be learning all day and having fun, yea okay..WELCOME TO BREARLEY. how can school be boring!? school was sooo much fun in middle school, i was always interested and eger to like learn junk. maybe cause i had such good middle school teachers...ms. anderson, ms. londino, mr. poe, and MR. CERILLO! mr. cerillo was the greatest, wow soooo much fun..taught me a lot more then just science, don't know if i ever thanked him though...aww i should have, actually...i should. maybe i'll pay him a visit. so back to being bored...geez, i didn't think i had boring teachers three weeks ago and my social life and gossip was much more up beat. what the heck?

.*.*.*.

the guy i hate in this school...the one little boy that roams the hallways of this school like he's hot shit, just walked by. HOLY SHIT I HATE HIM. he makes me so unbelieveably angry and grossed out, it's amazing. me and kaitlynn both hate him sooo much, he's on kaitlynn's "hit list" [NOTICE: when we say "hit list" we are just joking around, we are not really going to kill anyone, we're 15 year old females...we don't wanna kill anyone]. so anyways, he's dirty and he treats girls like shit and all he does is walk around and thinks he freakin owns this school cause he's good in a few sports. geez, makes me sooo mad.

.*.*.*.

kaitlynn doesn't feel good, aww i feel bad. i think she called her mom to come sign her out but her mom wouldn't come get her. she's not gonna go to basketball practice....UGH basketball practice, i FREAKIN HATE IT. anyways, i'm kinda excited about this basketball game tonight, big rivalry and shit. hmmm so what happened so far today? ummm oooh gerardo has now joined the fine group of lunch ladies in our cafeteria. haha from what i understand he's doin chris' mom a favor for the next 2 week. there's nothing wrong with being a lunch lady, i swear!!! [i was making fun of g and chris got offended because his mom is a lunch lady]. i honestly don't think there is anything wrong with it, i just think that a kid g's age should be in college during the day, not in the david brearley cafeteria sweeping up fries and MAKING FUN OF MY FRIENDS.

.*.*.*.

jessica hasta to get on the computer and i should go start my italian homework so i don't have to do it tonight. buh byes for now. lata.

Lovin' You

Bio Class [21 Jan 2003|10:34am]
[ mood | hungry ]
[ music | No Music..I'm in school, silly! ]

i'm in biology class, we have a subsitute, i don't really like her that much. we watched a movie on eboli in like this african country, it was nuts. and the sub was supposed tohave us write 20 questions about the movie, but she forgot. we only have like 10 minutes left in class, if that. i had to do my italian skit first period, WOW we totally bombed it and Ms. Focht was all pissed off but whatever, i can't wait until i'm done with that stupid language. finals are next week, i can already feel the stress. geez, how many more days until spring break? = )
still a little disappointed and upset about "her", it's gonna be weird now. i saw her this morning and i couldn't even look at her the same.

.*.*.*.

i'm really hungry. lunch is next period, can't wait! = ) i feel really in love today, i mean well everyday i feel in love of course but today is like extra in loveness [yeah i just made that word up]. maybe it's cause so glad that i have Chris and as much as we fight and wanna kill each other we also love each other very much and i'm so glad he's here to keep my ass in line. i'd probably be making some serious mistakes if it wasn't for him.

.*.*.*.

i dunno what time practice is tonight, i hope it's late..no i lied, i hope it's early because the boys are playing Roselle Park here tonight and i really want to go to the game. Serious rivalry going on, kids almost getting hit by cars, serious fights [or rumbles as i like to call them, haha], and of course the infamous stealing of the jersey which took place last time a park team came here to play us.

.*.*.*.

well we have like 2 minutes left, i'm gonna log off and stuff. write back tonight. lata.

Lovin' You

Bennigans [20 Jan 2003|10:37pm]
[ mood | disappointed ]
[ music | Mariah Carey-Hero ]

so instead of a lazy day, today turned into a very busy day. pretty crazy...went to kohls and walmart with my babes. then i came home and noobie decided we were all gonna go out to bennigans for dinner with the CHEESERS! we had sooo much, we laughed the whole entire time...people were looking at us, it was great! the night was going really good, lots of laughs and then literally as we were putting on our jackets the froshies asked about a rumor the heard about a pretty good friend of mine and this sad part of me, is afraid that it's true.

.*.*.*.

"she's" quiet, "she" doesn't say much when it comes down to it. don't know much about "her" anymore and i try to defend "her" when people say really shitty things about "her" but now i don't know. my respect is gone, i'm sorry to say it but it definately is. there's nothing really left between me and "her" anyway, things change, people change, whaddya gonna do? but i just feel like maybe, if "she" would have just told one of us...maybe someone, anyone could have told "her" to stop, tell "her" what "she" really looks like. i don't know it's hard to explain, what do you do when one of your friends is known as "one of the hoes"? it hurts a lot, not to be able to talk to someone you love, someone you've known for so long and i wanna try but something tells me it's impossible. [if you read that, and you know it's you. i love you, really do. and when you're ready to talk, you know my number]

.*.*.*.

so i'm on the phone with doofer and noobie right now, they're great...i really do love them, they make everything so fun and i can be myself and they still like me and they still wanna be my friend, it's great. = )
tomorrow i have to perform an italian skit for part of my final, i have none of my stuff ready and i didn't memorize my lines either. i still have to do laundry for tomorrow..wow this sucks, it's almost 11:30 too. soo much drama towards the end of the night, spent almost 50 minutes on the phone with noobie and doofer trying to figure some stuff out. maybe i should stop being feeding my addiction to AIM, get off this damn computer and get some shit done before 12 but you know me[well actually you don't]...Justine the Great Procrstinator.

.*.*.*.

alright, i'm giving in. good night for now. write again in the morning.

Lovin' You

The Sub [20 Jan 2003|12:20pm]
[ mood | lazy ]
[ music | Don Mclain-Bye Bye Ms. American Pie ]

i've decided that today is going to be a lazy day. ya know...lay around, watch tv, eat junk food..one of those days. i babysat this morning for diane, amanda and kyle are sooo cute but sometimes they're soo bad. but you gotta love 'em. krista is sick but she got excepted to all three schools she applied for so she's in a pretty good mood and as usual michelene is busy proudly keeping that title of biggest pain in the ass over her head. sometimes i wanna punch her in the face when she whines and screams and then sometimes she's really funny, but today is her pain in the ass day so i'm sure we'll have a few fights before the day is done.

.*.*.*.

so for those of you who don't know me too well...i love food. yeah i know what you're thinking, everyone loves food blah blah BUT NO, i LOVE food...there are no words that can express the love i have for food. ilove food so much i'll be enough for everyone in my classes just so i can eat during class =) anyways, last night before i went out i put half of my sub in the refridgerator and at like 11:30 i started to get hungry and just kept thinking about my lovely half a sub at home waiting for me, so naturally as soon as i walked in door..BAM! i ran straight for the frige and like i should have known all along of course..THE SUB WAS GONE. [i forgot to put this in my entry last night cause i was too excited about getting my journal started] i was very disappointed and upset but too tired to bitch to everyone about it, so i let it go but right now [after a good 8 hours sleep] I'M PISSED! i want that half a freakin sub not because i'm hungry but just because of the principle of it. GEEZ, is it really much to ask? just don't eat my sub when i'm not home!! = )

.*.*.*.

yeah so, my mom is pretty annoying sometimes..see she's puerto rican [yes, making me puerto rican too] so well, [no offense to any puerto ricans out there] it makes her a pretty damn loud person [all you puerto ricans out there know it's true] like she can't just talk she's gotta shout and she can't just call for someone in the other room she's gotta yell...sometimes i'm like that too when i let the spanish in my come out but geez, when she yells i wanna punch her in the face. and then on top of it michelene is just like her so of course she's yelling all the time plus her whining and pain in the ass nature, it makes one annoying little sister. so when the two of them are talking or yelling at the same time...HOLY SHIT...i wanna jump out the window.

.*.*.*.

me and jil are comparing each other's fathers right now. they're brothers and they're exactly alike and they're freakin NUTS. they flip out over the stupidest shit and they say the same exact things and they punish us over stupid shit and they treat us like 9 year olds...and they're just gay. me and jil and aunt carol always talk about how great it would be if me and jil, aunt carol and my mom went on vaca to puerto rico this spring break instead of both our whole familys going. big jim and big vin..grrrr we'll never be able to get rid of them!

.*.*.*.

well i'm gonna go call chris and then start enjoying my lazy day, i'll write again before tonight.

Lovin' You

amanda is the bestest [20 Jan 2003|12:37am]
[ mood | accomplished ]
[ music | Simple Plan-I'd Do Anything ]

ok, so here is my frist journal ever. i read amanda's journal a lot and i figured it was a pretty cool thing, some place where i can let it all out and collect my thought. i was pretty lost in this wide world of journals until my good friend amanda came along and saved the day! [thanks again amanda] i really like amanda, a lot. we've become pretty good friends lately. i think that people judge amanda too quickly and instead of trying to talk to and get to know someone different from them they act like immature bitches beceause well, that's just how ome people are: narrow minded and just plain stupid. but i don't care, i like amanda and i like having a differse group of friends, it's makes my options unlimited and my funnes never ending.

.*.*.*.

i'm not gonna put a whole bunch of junk about who i am on my first entry...if you don't know me..LEAVE..or you can stay and try to figure me out [if you do, let me know cause i'm still tryin].

.*.*.*.

tonight was a good night, my friends weren't doing anything so i went to chris' house. we visited diane & pete and amanda & kyle, then we watched the football game and fell asleep together. i love chris, it's amazing how after a year, i can still smile when i think about us falling asleep together tonight.

.*.*.*.

i hate my father, i hear him talking..ugh it makes me cringe. he can be sooo nice sometimes but then we he's a scumbag and a jerk, he cancels out all the good. my mom like to give him excuses, "it's because he can't handle not being able to gamble anymore. you know justine, withdrawl". umm yeah he hasn't been gambling for almost 3 years now, it's time to GET OVER IT. he always thinks he's right and he walks around and comment on everyone else's mistakes but never takes the time to talk about his own and that's funny because out of everyone in the house..he's made the BIGGEST mistakes.

.*.*.*.

you may come to notice that during certain times of the day i will be in an incredibly bad mood, this means wither my father spoke to me or i was just at a basketball practice or game. i've playing basketball since i was 5 years old, i absolutely love it but i'm not really all that good and my coaches just kill the game for me. they make everyone so horrible for me, i want to burn my jersey and never touch a ball again, but i'll get into that at a later time.

.*.*.*.

good night for now, i'll write again in the morning.

1 Everyone's an all star right?| Lovin' You

testing [20 Jan 2003|12:02am]
[ mood | sleepy ]
[ music | "my friends over you" -NFG ]

Testing.

2 Everyone's an all star right?s| Lovin' You

navigation
[ viewing | most recent entries ]