Kate's Blurty Entries [entries|friends|calendar]
Kate

[ userinfo | blurty userinfo ]
[ calendar | blurty calendar ]

...hi [02 Aug 2004|09:38pm]
[ mood | confused ]
[ music | Blink182~First Date ]

Well today is kinda of a screwy confusded werid day............haha i really dont kno y but if u wanna see wat i would write on this shit go to my profile and click it wear the word love is underlined ok well...not i the mood to say anyting else bye...

post comment

Ahhhh im bord... [01 Aug 2004|07:20pm]
[ mood | bored ]
[ music | TakingBackSunday~A Decade Under The Influence ]

Im bord assss hell......................

1 comment|post comment

Ahhhh im bord... [01 Aug 2004|07:20pm]
[ mood | bored ]
[ music | TakingBackSunday~A Decade Under The Influence ]

Im bord assss hell......................

post comment

Thanx Mikey!! [01 Aug 2004|06:41pm]
Hey wats up i got really bord so i made one of these Mikey told me to make the name so i did haha!! Well i didnt do alot today soooo ummmm idk i talked to Steph and Brandon then i went online the Talked to Myles then i was talkin to Mikey we had an interesting conversation haha then he went out wiht Frank and i think Vin idk ( that sounds rong) lol then ummmmmm i talked online somemore then i was talkin to Bree she is gunna chill with me Friday Hells yea! adn were gunna go out and hang with ppl then go to New Jersey to her housizzle haha! i got so bord talked to my parents wow i kno it ended me yellin at them...Whats new??? and then after that some ppl got me thinkin some stuff today idk wat to do......w/e im out...BYE! IM MIKEYS HOE BITCH!!

<3 Timmy*
post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]