Ginger Reyes' Blurty Entries [entries|friends|calendar]
Ginger Reyes

[ website | I know what you're thinking ]
[ userinfo | blurty userinfo ]
[ calendar | blurty calendar ]

[31 Aug 2003|10:05pm]
[ mood | okay ]
[ music | Buffy the Vampire Slayer ]

Ugh. I am so bored it's not even funny. And I'm still sorry Benji. Yup, everything is all my fault and dont say it's not. Not you, not anyone. I'm glad you "support" Tony and I and you're not too mad. I'm sorry things had to end between the two of you, because of me. Benj, anybody would be lucky to have someone like you. You are a nice, kind, sweet, and lovable person. It is true.

I'm sorry Tony. I think it's because of what happened between you and Benji. Even though you said it's not my fault, it is because who's fault would it be? It wouldnt be yours and it's definetly not Benji's. I don't know. It's just hard for me to think that you would choose me over Benji. Not like it's a bad thing, but I guess you get my point. I just wish everything didn't have to be like this. So confusing and complicated but I still love you and that won't change.

8 motivate| the situation

[28 Aug 2003|04:46pm]
[ mood | hyper ]
[ music | My dog barking ]

I miss Tony... We had fun yesterday, or atleast I thought it was fun. But you know, i'm crazy like that...I guess. And I forgot to ask you one thing, so next time I talk to you I got to ask you something important. So yeah I guess that's it oh and I love you Tony!

8 motivate| the situation

[26 Aug 2003|06:04pm]
I think my life is messed up. I mean, dont get me wrong but its not Tony. I love Tony, more than Tony will ever know.. But that's not the point. Something just doesnt seem right, with Benj that is. He's telling me one thing and Tony the complete opposite. I think either he's trying to get Tony away from me or make me mad because he wants to be with Tony and he doesnt want Tony being with me. Or it could just be that he doesnt want to tell me because im just Ginger. I dont want to rush into things with Tony unless..... But there has to be some way to work things out. Well, enough about my boring life.heh. I love you Tony!!!!
3 motivate| the situation

[25 Aug 2003|01:27pm]
[ mood | tired ]
[ music | Slipknot- The Heretic Anthem ]

Haha. Julia and I had a great time clubbing, it was rather funny but we are cool people so that's ok! Tony is the greatest person ever, I had a really awesome time. And I miss him!! We should do it again soon, Tony, you pick the place and time or whatever and I'll be there...

Tony, I love you and if there's anyone that Benji should be mad at, it's me not you. How could anyone be mad at you? I think it's impossible. And after everything between us, I should be the one to blame, not you.

3 motivate| the situation

[23 Aug 2003|09:03pm]
[ mood | happy ]
[ music | Foo Fighters- All my Life ]

Well I guess Tony decided to be with me. I'm very happy because I love him so much. I just wish that we could tell Benji... Anyways me and him are going out tomorrow night, it's gonna be so great. I just can tell. Tony is a great guy and who wouldn't love him? Tony, you're a really great guy and I hope everything works out with us and I hope everything works out with Benji too. Well, I think im supposed to go clubbing with Julia tonight, but I dunno.

7 motivate| the situation

[21 Aug 2003|11:29pm]
[ mood | good ]
[ music | Rancid- Ruby Soho ]

I'm really bored right now. I'm just finding time to do things. What things I have no clue. I just I will figure it out when something comes along. Hmmmmm if Benji reads this, we need to talk!!! And if Tony reads this we need to talk too! Well I'll figure something out while watching the stupid tv again.

10 motivate| the situation

[18 Aug 2003|10:15pm]
[ mood | okay ]
[ music | Some tv commercial ]

This may sound really dumb, but I have a secret... more of a confession and I need someone to open up their confessional booth for me. Please?? it would make me feel better to get this off my chest. It's nothing bad or anything like that. I don't know what to do....

15 motivate| the situation

im bored!!!!!! [17 Aug 2003|09:20pm]
[ mood | bored ]
[ music | The TV ]

Im so bored there's no one to talk to... It's so sad, its horrible. I thought all the freaks came out at night?? I guess that only applied to me... I dunno what to do but I did sleep all day well kind of until i got poked with a stick and I still dont know who did if, they poked me left the stick and ran. It was one of my evil band members lol

the situation

[15 Aug 2003|06:17pm]
[ mood | peaceful ]
[ music | Kittie- Brackish ]

I think im gonna update before the X-Games so maybe I will sleep after. But anyways I was going down to the record store and some wacko comes up and says your famous right? And I was like Define Famous. He gave me, a person who is in a business that a lot of people know about and talk about, it was something like that. And I said nope never heard of that being famous or me being famous. So I went into the store and he follows me in and he looks all over for our cd. He found it and came up to me and was like, you are famous!! There you are on a cd cover. What's your bands name?? Halo Friendlies?? I was like that's what the cd cover says and thats my evil twin singer, we aren't alike at all. I walked up to the salesperson and he was like, Ginger?? Ginger Reyes?? I was like yeah sure thats me. He said Ms. Reyes aren't you in a band. And I screamed For crying out loud Yes!! Thats me Ginger from Halo Friendlies I dont have a twin sister and Im innocent until proven guilty. It was not a very nice sight. Then everyone was looking at me like I was a criminal so I got out of the record store and ran down the street to my car and drove as fast as I could to get away!!!

9 motivate| the situation

String!!!! [14 Aug 2003|10:18pm]
[ mood | amused ]
[ music | Mest- Until I Met You ]

I got my bass string I am happy. And lucky becuase I took the last one! muhahahaahhahaha Yup, I'm evil but oh well. The X-Games are Saturday so its gonna be fun down here in Los Angeles. Well I just noticed Tony Lovato has joined so thats cool he's super sexy pretty but shhhhhhhh dont tell him I said that. Whoops. Uh oh some one is gonna kill me... Help!!!!

the situation

[13 Aug 2003|11:19pm]
[ mood | blah ]
[ music | Bleed Black- AFI ]

Yes I am here for an update. A shocking update indeed. I was tuning my bass to play it and I broke one of my strings!! Heh, just my luck. I went to buy another one and my luck again, the stores that i went to had none left. Why does everyone have to have a bass string right now??? We have a show on Saturday, this Saturday and I dont have a string. I need a string by tomorrow or I will never be able to practice the songs in time. We go for sound check tomorrow and Friday night. This is horrible... so horrible i think im hypervenilating Like Nat would say, this is sooo not cool. All I'm good for right now is singing so myabe I have to tune that up too so I dont lose my voice. Now that would suck. Hmmmm im online but I guess no one else is and if you amazingly appear online by some kind of magical fairy then you could always IM me and I will take off my lovely away message.

*Ginger

the situation

Hey.... [11 Aug 2003|05:30pm]
[ mood | bored ]
[ music | AFI ]

Im bored and there's a full moon tonight I think!!!! Hahahaha so everyone should go outside and howl at the moon. Good times, right? Well im online so ummmm IM me.. I dont bite I promise...

-Ginger

2 motivate| the situation

[10 Aug 2003|03:00pm]
[ mood | crazy ]
[ music | JT ]

Hey all its Ginger. Im not in Maryland anymore, I left Friday to come back to the sunny California. It was a fun experience and I hope to go back there again soon. The X Games is this Saturday in ummmm Los Angeles. I think im losing it. I was flicking through the tv channels and I watched Nickelodeon. And guess what? Spongebob is one cool fella. Lol Im really losing it. I dont have any plans today and Im not making any plans but to update this journal because I love this journal. Haha I dont think im ok but i'll just go along with it. I think i'll get some food. Sounds good. And then take a nap, yeah thats what I need. While listening to Justin Timberlake. But hey he does have a nice ass. You gotta admit it right?!?!?!

5 motivate| the situation

[05 Aug 2003|11:55pm]
[ mood | bouncy ]

Hey all guess what? Im in Maryland. Hehe. This would be my second day and its been fun. It rained today and that wasnt very nice! The first day I just went cruising around with my band and it kinda looked dead at first but we will keep this place alive! Well Im off to get some rest I gotta big day tomorrow. I dont know what im doing though.

the situation

[03 Aug 2003|11:18pm]
[ mood | hyper ]
[ music | The Distillers ]

Oh yeah. Im back who missed me? I know everybody missed me. I was off sleeping most of the time. You know lounging around on my days off. I wasnt like dead asleep it was more of deep sleep. I had people pour water on me to wake me up, I was so tired. But now, I'm hyper. Maybe I won't sleep that will be fun. Well I'm gonna go spread my hyperness around hehe so bye

Ginger

the situation

[29 Jul 2003|11:17pm]
[ mood | crazy ]
[ music | The Osbournes ]

I read someone's profile just a lil bit ago and it said that he had Ithyphallophobia. I then looked up that word and found out that it is the fear of seeing, thinking about or having an erect penis. Ok. I did not need to know that. Seriously that was a little more info than I needed. So right now, I think I am scarred for life. Again!!! It just never ends. Oh well I am watching The Osbournes. And nows its a commerical!!!


Ginger

the situation

[28 Jul 2003|10:16pm]
[ mood | weird ]
[ music | Tsunami Bomb ]

I guess we arent doing Warped Tour this year. That sucks. But it will be a great show cuz a lot of our good friends are there like Rancid and AFI. Maybe I'll even go one day and just hang around. Thats a maybe. Well we are at the X Games on August 16 so its all good. lol. Today I got to watch Jerry Springer. Oh yeah it was actually stupid, so tomorrow I shall find something more productive to do with my time, like go to the movies or go to the mall or play music. Well see ya later.

- Ginger -

the situation

[24 Jul 2003|10:26pm]
[ mood | ditzy ]
[ music | Good Charlotte- My Bloody Valentine ]

Yep people im back! And guess what im gonna do? Im gonna go around the neighborhood where the old people live at night and put their mailbox flags up! Its gonna be sooo fun but I'll do it tomorrow. Even my band is gonna do it with some of our friends. An average person may think "Let the old people alone" but its fun, its something to do and the old people wont know what has hit them. No offense. Lalalala Im online Jaded Ginger HF
you know you wanna IM me. Maybe not. Ok. I dont feel loved. I think I will cry now!!!! hehe I mean boo hoo.

Ginger

the situation

update update!! [24 Jul 2003|12:00am]
[ mood | confused ]

Hey all.. Our show was awesome. The crowd was pumped up. It was a blast. Now I get to sleep in for a while. Or maybe not... Warped is gonna be so awesome. Well I dont really have much time to update so Im gonna go now..
Ging

4 motivate| the situation

[21 Jul 2003|02:22pm]
[ mood | dorky ]
[ music | AFI- This Celluloid Dream ]

Im watching my soaps. They are funny. I cant believe people watch these trashy things. You have a woman who had an affair with her cousins boyfriend on her wedding night and doesnt know whether her husband or that fling is the father, then she tells her husband what happened and got a divorce then got remarried. How stupid is that? Sounds like something I would watch right? Yup I know. Well 7pm is our show yay!! My back hurts and putting on my bass will make it worst but its all good.Well I guess I should go, maybe I'll take a walk. Oh and I think I have a stalker.

*Ging*

the situation

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]