NOBODY's Blurty Entries [entries|friends|calendar]
NOBODY

[ website | SaMs LiVeJoUrNaL ]
[ userinfo | blurty userinfo ]
[ calendar | blurty calendar ]

**Oh BoY** [07 Aug 2003|09:27pm]
MoRnInG/ EaRLy EaRLy AfTeRnOoN~ uhhhh it was boring lol i juss got online and watched tv and stuff like that but ahhhhhhh we had no fucking food in this gosh darn house..so guess what i hadta drink sunny D and water... ahhh water..can u believe that hahaha....

LaTe AfTeRnOoN~ I Went ova ta get MiSs SaMantHa hah the we headed ova ta MaMa TeEs ta get her..after that we went ova to chris's house..when we got there he sed he still had to eat..LMAO tee you won that bet we all made..see sam you woulda won but tee picked that choice before you hahaha man that was great.. SO yeah we like swam in muddy rain water..OH BABy dotn u wish u coulda haha that was soo funny.. aright then we juss like talked lol..so yeah im gonna stop typin..so LATA.. <33333 XOXO
_whoaa dude_

ahhhhh [06 Aug 2003|10:14pm]
[ mood | crappy ]
[ music | SiMpLe pLaN AnD aLL AmErIcAn ReJeCtS AnD bLiNk182 hahah!! ]

theres nuthin ta say.. and i dont feel liek typin alot right now cuz i godda killa headache it hurts like a f*cker hahaha...so LATER! xoxox

_whoaa dude_

**** ******* hah hah oh baby!!! [05 Aug 2003|09:57pm]
heyy i think tonight i hung out with sam and teneshia haha short term memory.. wait what i put for last night might have been fer this night haha.. oh well ill juss say i hung out with them today.. and there ya go.. hah so im out!
_whoaa dude_

HAHAH [04 Aug 2003|10:45pm]
[ mood | drained ]
[ music | YoUr sTaR!!! ]

aright today i had a dream that teneshia was wrokin the corners by the white house and one of the CIA dudes came up to her and slipped a 20 in her bright pink bikini top (lmao tee) and they got married haha!!! the end

*oh baby..tonight*~ me sam and teneshia went ta go throw rocks at our lover...yuans house aka chase.. it was soo freakin funny cuz i cant aim fer shit and i threw a huge one liek on the roof..but i emant fer it ta go on the window.. haha it was like the best haha.. then we hid on the side of his house and stuff and kept thowin them in the garage and he kept turnin the lights on and off and on and off liek a signal hahah i was laughing my ass off.. and yess me and sam bumped heads haha...that was funny.. uhh yeah then after he scared the hell out of us comin through the side of someones house teneshia went home cuz she had ta eat.. and me sam and yuan went ta tha park. hah we sang him songs ... I love you yuan *echo* I love you yuan haha... YUAN..i picked out your star turned night to day as simple whisper from your voice and i fade away!! LMAO!!!!!!!!

aright well thats enough aha IM OUT xoMwAh

_whoaa dude_

......$$$$***dsapdlu [03 Aug 2003|09:10pm]
haha ive been listenin ta YoUr StAr by aLL AmErIcAn ReJeCtS aLL DaY haha sam!!!!! lmao
_whoaa dude_

eric.. eric mathews ahahah.. ((dont ask)) boy meets world rox!!! [02 Aug 2003|10:03pm]
[ mood | amused ]
[ music | ThE AtArIs... ]

DUDE.. my mom got mcdonalds today haha it was great!!! and while eating my food...
I watched one of my taped episodes of boy meets world... dude i love that show aha
me and sam love eric hahahah hes great!!!
theres really nothing ta say about today..
SO IM OUT!!...LATER xoxoxox

_whoaa dude_

la la la lalalalal...lalalala!!*** [01 Aug 2003|09:58pm]
GOD!! I DID NOTHING!!!!!!!



I FEEL LIKE SLEEPING IM SO WORN OUT AND I DONT EVEN KNOW WHY..


BUT ILL HOLLA BACK ATCHA LATA!!.. IM OUT
_whoaa dude_

**********.... [31 Jul 2003|10:48pm]
[ mood | high ]
[ music | bLiNk182, ThE UsEd, AnD aLL AmErIcAn ReJeCtS!!!!! ]

okay heres last night***~ umm i hung out with MiSs AkIns Teneshia brandon garrett and chirs. Holy shit brandon was like liking anything he could find on fire.. like in our driveway there was a whole bunch of ants and brandon brought out like hair spray or somethin sparyed that on them and totally lit them on fire... it was sad.. then he sprayed an X on our brick wall outside and like once he brought the lighter up by the wall it did the shape of an X..now i godda admitt that was freakin awesome!! me and sam were juss like whoaa haha it was fun!

umm but today i reaLLy didnt do a whole lot.. i juss like went out ta shoot some hoops for awhile and walk or rollerblade or watever and juss got online and watched tv and movies and stuff!!.. aright well IM OUT! LATER

_whoaa dude_

DuN DuN DuNNnNnNnN!!!!! [30 Jul 2003|11:37am]
[ mood | drunk ]
[ music | ThE UsEd!!!! haha there great ]

HAHA this journal is P.I.M.P isnt it haha....
okay no i think its really gay actually hah
seriously whats the purpose of having these things
haha yeah okay i spilled pop all ova my awesome shirt today
and that was soo not even cool!!!!!
ha okay lol im feeling very amused and somewhat drunk so yeah.....
IM OUT..later gater ahahahhaha....

_whoaa dude_

LaMaS *n* EmUs *n* horny squirrels oh my!! [29 Jul 2003|09:16pm]
[ mood | amused ]
[ music | SuM 41 *StiLL WaItInG* ]

dont ask bout my title haha kinda catchy aint it lol HAHHAHAHAHHAH HAHHAHAHAHAHHA.. ok im gonna go now lol bye

im glad u enjoyed my entry!!!

_whoaa dude_

haha... [28 Jul 2003|10:03pm]
[ mood | happy ]
[ music | aLL AmErIcAn ReJeCtS *my paper heart* ]

dude have u like noticed a pattern usually i write in my journal around 11 at night haha.. and like whoaa i made a pic outta dubble bubble bubblegum wrappers it is so fuckin aweSoMe.. stop by and u can see it its liek "my masterpiece" MwAhahahaa (evil laugh) haha.. and dude i bought this awesome new lamp thing fer my room like awhile ago and i added silver glitter to it so now its like the shit man!!! ahhh im happy <333333 much love

_whoaa dude_

dsalkpl~!!! [27 Jul 2003|10:13pm]
AHHHHHHHHHH SAVE ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!! from my family!!!!!!!!!!!!! there like so fucking boring and my mom wont take me anywhere!!!!!!!
_whoaa dude_

okay... [26 Jul 2003|10:40pm]
dude..today i had ta mow the fuckin lawn.. ya know and of all days.. i was just gettin ready ta watch little mermaid return ta tha sea..fer gods sake.. and isnt hat a guys job lol.. and ta top it off i took a shower right before my mom asked me to do this.. ** yeah but today my mom took me ta a couple of places juss fer fun, cuz i told her i was bored i got ice cream LOL!!! but yeah so when we got back i watched van wilder dude thats the best movie lol..ghost ship..very scary.. and bring it on!!.. aright well im gonna go so ill add more tomorrow..LATER!
_whoaa dude_

blah blah blah blah blah.... [25 Jul 2003|10:35pm]
[ mood | like shit.... ]
[ music | ThE AtArIs... ]

okay im very bored right about now.. i feel like takin pics with my moms digi. cam and like doin somethin with them on my computer.. that would be fun but unfortuantely she has it in her office at work.. ahh im gonna tell her ta bring it tomorrow!!!.. aright im gonna go get my late night (sorta) snack so ill be back later ta add more...

aright im back.. uhh shit i godda go my bro is like yellin at me cuz he wants ta get online.. SO bye fer now!

_whoaa dude_

jdskop.... [24 Jul 2003|09:20pm]
[ mood | blah ]
[ music | ThE UsEd... ]

**BoRdNeSs**.. dude like call me lol.. u know it!!

_whoaa dude_

YA YA sisterhood [23 Jul 2003|11:23am]
[ mood | crazy ]
[ music | SiMpLe pLaN BaBaY!!! Oh YeAh ]

ok im like soo fucking bored right now.. and a lil pissed but not really.. DUDE i really feel like hangin out with SaM AnD Tee but i dont wanna go outside lol...so i guess i just needd some alone time haha...dude yeah i godda tell u somethin ok u know how like when the ricky lake show juss got done and they say if your having a prob. with blah blah blah lol.. aright well i was watchin it today and at the end she was like if your havving a prob with bein overweight and being made fun of please call our number..HAHAH and i did hahah but they were askin me all these effin ?'s and i was tryin ta sound like older..and i told them i was an obese male crossdresser whoaa that was fuckin funny!..

HAHA aright ladies and gents..well IM OUT!

_whoaa dude_

same 'ole same 'ole [22 Jul 2003|09:45pm]
[ mood | very sorry!! :-( ]
[ music | FuRtHeR SeEmS FoReVeR *all the songs man*!! lol ]

well i guess today was juss another one of those gay days.. im bored my family is annoying me someone SAVE ME!!! i dono today is juss really shitty ahhh. Dude i dont even know what to put.. OK my bad before..in liek all the other journal entries ive been liek freakin tellin u my whole bio fer the fuckin day sry... lol...got caught up in the moment.. well im not going to do that anymore..and anyways the ones i wrote in ft wayne i told zander ta do for me so its all good...and im blamion it on him. So were gonna start over startin tomorrow haha wouldnt that be funny if i forgot and like told u another one of my "famous amous jaidas bios fer the day" ahah no lol... aright well im out LaYTER!

_whoaa dude_

*HmMmMm* [21 Jul 2003|10:15pm]
[ mood | bored ]
[ music | ThE WhItE StRiPeS *dont remember what song* ]

hah we left ft wayne today!! yay hahah.. actually that was pretty boring there hahha..right when i got home i got online LOLOL figures thats where i spend most of my time haha. Uhh oh yeah BaZaL called me today and we spent like forever talking... then yeah my mom took me out ta somehwere ta eat LOL and yeah that was great so yeah im gonna go now cuz my fingers hurt from typing..even though i havent typed for that long lol..Im out layter!

_whoaa dude_

HAHAAHAHAH!!!!! [20 Jul 2003|09:30pm]
[ mood | relaxed ]
[ music | NeWfOuDgLoRy *BeLaTeD* ]

fndsifjsdoijf fdaisjfds fjdispgfsdighjgpoif hsio hsgiof[gsjgfiosgjfskgso;gjf... haha we didnt do anything really today xcept chill by the pool with rafts..we just like hung out there the whole day and yeah lol it was great. haha we even ate there to hahahah.. k that was gay but yeah so yeah...IM OUT jfdsjpfds!!!!

_whoaa dude_

**ugh** [19 Jul 2003|11:40pm]
[ mood | very and deeply amused! haha ]
[ music | BeYoNcE AnD JZ *crazy in love* i was emotional today hahaha ]

When i woke up omg.. i was soo bitchy haha it was funny lol. But yeah i went downstairs ta chill wit zander hah we "bonded" LOL it was fun. We watched that movie Jay and silent bob ahaha that movie was soo freakin funny. Once my mom woke up we told her we were bored.. so she took us ova to my other aunts house by jefferson point.. its like an outdoor mall thingy lol and its connected ta there movie theater "rave" haha i love that place man! yeah so we all went ta tha mall.. and did absolutely nuthin but walk around.. haha it was gay lol. we actually really did nuthing haha.. oh dude wait..we went ta this fuckin awesome restaraunt i 4got what it was called though u can like totally throw crap on the floor and they dont give a shit hahah so i threw my drink and all this other sutff on the floor ahahaha it was great. And they had this huge thing of peanutts in a bucket on the table..but it was half full and i dumped them into a plant right behind our table hahahah oh boy lol! well thats all im puttin cuz we really didnt do anything special after that...so IM OUT!

_whoaa dude_

navigation
[ viewing | 20 entries back ]
[ go | earlier/later ]