MAD AT SABRENAH   
09:50pm 01/05/2003
 
mood: angry
music: Commercials on radio 104.1 WMRQ (Rock station)
im so mad at sabrenah....


im so mad at sabrenah....


im so mad at sabrenah....


im so mad at sabrenah....








SHE KNOWS BENJI AND JOEL AND SHE WONT TELL THEM TO CALL ME!!! WHATS UP WITH THAT?!?!?!?! ='( WAAHH >=O SABRENAH SUCKS
 
     Read 1 - Post
 
Good Charlotte Concert   
09:55pm 27/04/2003
 
mood: ECSTATIC
music: Good Charlotte//Lifestyles of the Rich and the Famous
Hey all. Sorry I havent updated lately... I'm grounded till June and I'm sneaking on my computer *evil grin*. I went to a GC concert last night and it was TOTALLY KICK ASS. There was Hot Rod Circuit, Less Than Jake, New Found Glory, and of course, Good Charlotte!!! It was so loud... my ears are still ringing =D
 
     Post
 
sorry guys!   
09:18pm 03/04/2003
 
mood: relaxed
music: Wondering//Good Charlotte
hey everyone... sorry i havent updated in a LONG time.... ive been hella busy. I was buying GC tickets... watching movies... hangin with my friends... practicing guitar.... learning new songs... all this stuff.... by the way.... ive got me a new boyfriend!! he's the greatest =D.. i can tell we're made for each other... cuz we've both got... er... sick minds lol i always take everything the wrong way if ya know what i mean. His name's Ryon and he's the bestest guy there is =) i wuvv him... but anyways... on to another subject. I started guitar lessons this month... lol i can play a lot of cool stuff like GC, Green Day, All-American Rejects, Social Distortion, AC/DC, and a little bit of Black Sabbath.... it's a lot of fun and im really really good at it.... maybe someday i'll be famous!! =D sounds fun to me!!! as GC sorta says... (you'll know what i mean if you know the song... waldorf worldwide i think...) "I'll see you... when i get there.... i'll see you when i get there!!! in the video.... on the radio.... in the magazines..... on the movie screeeeeeens...." lol

Talk to ya all later

~*Essie*~ (a.k.a. ChickVicious... my new name)
 
     Post
 
i gots another brother!!!!   
06:13pm 19/03/2003
 
mood: loved
music: Drowning Pool feat. Rob Zombie//The Man Without Fear (Daredevil Sountrack)
Billy is my new big brother. Maybe i'll ask everyone to be my fake big brothers so that way everyone will be my family muahahaha
 
     Post
 
sry i havent updated   
03:58pm 18/03/2003
  Hey all. Sorry i havent updated recently... but everything's been boring lately. I got a big brother though... he's the best... well he's not really my brother but i wuvv him just as much =D. His name's Anthony and he's fron New Britain, CT. He's so kewl  
     Post
 
bored   
02:01pm 13/03/2003
  bored  
     Post
 
BENJI DAY!!!! (JOEL DAY TOO)   
04:16pm 11/03/2003
 
mood: over-excited
music: Movin On//Good Charlotte
TODAY IS BENJI AND JOEL DAY!!!!!!!!!!!!!!!! HAPPY BIRTHDAY TO THEM... HAPPY BIRTHDAY TO THEM.... LALALALALA!!!!!!!! HAPPY 24TH BIRTHDAY BENJAROO AND JOELY!!!!!!!!! I LUV U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
     Read 1 - Post
 
guitar!   
05:06pm 05/03/2003
 
mood: working
music: i dunno the name of the song or band =( i think it's called "Wake me up inside" and it's by a band that starts with "e" but i cant remember it =P
i gets suitar lessons =D
 
     Read 1 - Post
 
so sorry sam....   
04:38pm 04/03/2003
 
mood: sad
music: In This Diary//The Ataris
sam's friend CJ died.... i feel so bad... everything awful happens to her.... ='( poor Samie G!!! ='( ='( ='( waaaahhh!!!!!.... i didnt even kno the guy and im still sad.........
 
     Post
 
i need $$$   
03:58pm 03/03/2003
 
mood: desperate
music: blue monday//orgy
i need money!! and fast!!! i need like $51 in a few weeks!!! Neone have ne ideas??? PLZ help lol i need this money!!!
 
     Read 2 - Post
 
this really sucks   
05:21pm 02/03/2003
 
mood: guilty
music: Time and Time again// Papa Roach
I just came back from the mall with Sam.... i was gonna get these really awesome jeans but i didnt have enough money so Sam said she'd buy them for me if her mom would let her. Of course... with my luck... her mom said no. So Sam, who always fights for what she wants... begged her mom until her mom said "if you dont stop begging right now we're going to go home" and Sam kept begging anyways and we had to go home... and then my dad yelled at me because i said i was going to be home later than when i came home and it turned into this whole big argument.... i mean seriously... it was only a pair of pants... and i WOULD have paid her back for them too
 
     Post
 
hmmm   
03:18pm 01/03/2003
  hmmmmmm...... i think Jer hacked my computer so ima check it out byez  
     Post
 
UNDERWEAR!!!! HAHAHA   
09:16pm 28/02/2003
 
mood: ditzy
music: KaZaA music... (punk rock all the way dude!)
Today i went to the mall with Nicole. It was so fun cuz lol all we did was buy shirts and underwear hahaha.... i got a pair of red orange and yellow striped bikini style underwear and a pair of "boy" underwear that says "Ralph's Juice bar... come give us a squeeze ;)" lol im wearing them now... they're so comfy!! lol i'll ttyl im bored
 
     Post
 
GOOD CHARLOTTE!!!!!!!!!!!!!   
04:25pm 27/02/2003
 
mood: indescribable
music: Riot Girl//Good Charlotte
IM GONNA SEE GOOD CHARLOTTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IM SO HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IM COMING BENJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
     Post
 
bored and cold lol   
04:06pm 26/02/2003
 
mood: crazy
music: silence
im bored.. tomorrow is "dress down day" at school and i dont know what i wanna wear. All i know is im gonna be different and thats all that matters really lol. i love being different from everyone else. i dont care if i have to wear nothin and go naked... im gonna be different lmao
 
     Read 1 - Post
 
heya im home early   
02:28pm 25/02/2003
 
mood: artistic
music: screamer//good charlotte
hey im home early cuz i had an Orthodontist appt. I got my colors changed too... black and baby blue to match Benji's favorite colors =D lol there's really nuthin new goin on here so i wont bore you and keep rambling on and on... cya l8r
 
     Post
 
bbbbbbbbbboooooorrrrreeeedddd   
04:15pm 24/02/2003
 
mood: busy
music: i heard you//good charlotte
hey im bored so ill talk to u all later
 
     Post
 
   
05:41pm 23/02/2003
 
mood: freeeeeezing
music: Waldorf Worldwide//Good Charlotte
i went out in the rain... fun fun... but cold!!! im freezing right now i need to put on a sweatshirt or something or i'll like freeze 2 death ill ttyl
 
     Post
 
   
08:01pm 22/02/2003
 
mood: rushed
music: the click//good charlotte
hey i jus got back from the mall... we went to hot topic and my sister said "mommy can we leave??? this place scares me!!!!" it was funny. i got 2 GC wristbands and a pair of black armwarmers. Then we went to one of my sister's crappy stores and i actually got something i liked. a pair of bright red pants with a ton of pocktes in them. Sam's com,in over in a lil while so ill ttyl... byes
 
     Read 2 - Post
 
   
09:03am 20/02/2003
 
mood: calm
music: Little Things//Good Charlotte
heya i might go to sam's later... i havent asked my mom yet and she didnt ask either but if i DO go we're gonna see Shang Hai Knights haha it looks sssooo funny ill ttyl bye
 
     Post