Gina's journal

> recent entries
> calendar
> friends
> profile

Wednesday, June 30th, 2004
11:45 pm - happy birthday to meeeee...
okay, so today was absolutely positively the WORST birthday ever... like, no one remembered, and even my FAMILY treated me with major major disrespect! it totally sucked!!! thats about all i can say...nuthing happened!!

current mood: annoyed
current music: The Birthday Song, of course!

(2 comments | comment on this)

Monday, June 21st, 2004
9:07 pm - agggh!
i'm in a weird mood. im tired and bored and i almost wanna go bak to middle skool...even tho evrything was so0o0o....screwy. i dunno...im...aghz...i want a normal life... err.... okay i just need to think about sum stuff...my minds strangely full...

current mood: confused
current music: Queen: Somebody to Love

(comment on this)

Monday, June 14th, 2004
4:17 pm - blahg...
the weather was sooo crappy today. it sucked. me and tina were gonna go hang out too!!! hopefully its not like that tomorrow tho, i gotta work outside at fenner!!

uhh...nothings really happened lately, schools out, no more....certain ppl.... but then again, i wont see a whole buncha ppl i actually WANTED to see again....which sux. thnx certain ppl, thnx for ruining my life (ask me about that one, its not a public thing!)

current mood: bored
current music: GOB: Oh! Ellin!

(comment on this)

Sunday, June 13th, 2004
9:35 pm - I am soooo TIRED!
Okay, so I just got back from Tonys stupid soccer tourney in portage...OMG IT WAS SOOOO HOT!! AND MRS...MRS LADY....WAS STALKING ME!! y shes obsessed with me meeting her sons i dunno...i do not need his help!!! aghh!! sry tho thats not wat this entry is about...

since i missed joshs open house today...i hafta dedicate this entry to him...

so here josh! HERES UR LITTLE SPECIAL ENTRY!!!
okay wat was i sposed to say...


o yea...

okay evrybody i have an awesome college friend who is the bestest college freshman person EVA and he is awesome!!! and u dont so bug off!!!

okay josh i cant....really think of anything...i think im suffering from minor heat stroke from that portage sun....damn it was hot!!!

current mood: confused
current music: Ataris: Radio #2

(1 comment | comment on this)

Saturday, June 5th, 2004
4:55 pm - AGHz & ERGz!!!!!!!!
Okay, so I've figured out that once you find out what you REALLY want, its a hell
of a lot harder to get it, even though it seemed so easy to get before. I think
its just that part about getting nervous and thinking you're going to screw everything
up really badly and ruin the rest of your life trying to get this one thing. Why
that is, I have NOOOO idea. Maybe its everybody standing in your way. Maybe its
your own self procrastinating... I think I'm getting into a depressed mood...that
could be bad...I just....I feel awful about quite a few things, but then there's
always that one thing or person thats just...there, making everything that much
better!
But then again, sometimes, that one thing gets ruined in matter of seconds, and either you become closer to it and more protective of it, or, you just want to give up on life and totally screw everything you have going for yourself. Right now, I'm not sure where I stand in that situation, but I...I'm just upset... people think I'm being a total snob about going to LCC and everything, but seriously, they have it so much better than me!!! I'm leaving everything I've ever really known to go to some place where I know....no one... sorry it pisses people off, but I'd rather have a positive attitude about these kinda things!!!!! AGHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

I cant write anymore, I'm in a weird mood....depressed and anxious and happy and messed up all at the same time is NOT FUN! i need to see people....umm....hmm....maybe i should...no....ill do it sooner or later tho...itll go public!!!

current mood: blah
current music: Britney Spears: Everytime

(comment on this)

Friday, June 4th, 2004
10:52 pm - OMG!!!!!
Well....I havent written in...4ever, and theres just too much to talk about, a lot of which i prefer not to be open to the world....ummm....well, most of u all kno anyways, my whole deal, maggie, u kno evrything, but i think ur the only one, evrybody else just knows bits and pieces....im just gonna screw this journal, its almost pointless....the only stuff i REALLY wanna write about is too private to write about...gah!!! im so stressed rigt now tho!! and in so many more ways than one!! i JUST got bak from canada, and the bus ride home was okay-pretty much- until SOMEBODY overflowed the toilet out into the bus hallway aisle thingy...yea....but things were okay other than that...kinda....kinda....i dunno the word....i just....agh!!!!.....*sigh*...

current mood: worried
current music: New Found Glory: All Downhill From Here- Iluv this song!!

(comment on this)

Thursday, May 20th, 2004
9:32 am - AHHH!!!
Sugoi!!!! I totally forgot about writing here while i was in japan!!! agh! im sorry!! ok sooo....lets see, 13 our flight there, arrived at about 6pm Japan time (like 5 in the morning here). Talk about major jet lag! We took a two hour bus ride to Camp Katsuragawa in the mountains. Lots of fun there!! Giant ot tub, great view...next morning we took a hike in the mountains and itwas really beautiful, especially with the big river rushing by. That afternoon, we met our host families. mine was real nice. We went from there to the Golden Temple. In the car to the next site, I puked (and thats wat i get for eating nasty nasty hot dogs at the camp!) and i felt really bad, so we went home and i slept alot!! But then I was awake almost all night since I wasnt tired anymore. Next day, we went to Shijo and Kyoto to shop shop shop, and it was lots o fun!! I got to do my first purikura, which is a picture machine...ask me, ill show u the pics!!.....then sunday, weeeee.....uhhhh....I cant remember, not important i guess!! Monday I had a meeting at city hall and the lansing kids were there. Then we took a taxi to skool. a buncha kids squealed when i walked into the room....it was real freeky!! There were a few teachers that spoke English... Kaza was the school counselor, and hed lived in Kalmazoo for a few years while he went to college. Yoshi was the Assistant Language Teacher from LA and he spoke almost no Japanese, which was kool becuase you could actually talk to him like you normally would any American!! Then there was the English teacher, but he talked funny so i didnt really like him....but yeah skool was perty kool. i went to school wednesday too. on tuesday, no skool!! we went to the cultural center and did kimono and ikebana (flower arranging)....then we went o the michigan boat and that was fun cuz there were students from LCC so they spoke English and Japanese so that was awesome!! Then an hour of purikura at Sega World, a giant arcade.....It was awesome!!!!! i gotta finish the week later, Im short on time!!

current mood: devious
current music: The song from the Six Flags commericial, I forget the name..

(comment on this)

Monday, May 3rd, 2004
8:46 pm - ummm...
weeeelll, i guess not much happened....nooo, nothing at all....O WAIT!!! somethin DID happen, but i prolly shouldnt really write about it...ugh who cares! sooo.....no i cant, its hatin, and i.....o nvm, nuthin happened today. Now then, 3 days!!! OMG THREEEEE!!!! im scared of flying!! uggg!!!! i almost DIDNT wanna go to japan this morning cuz i got all freaked out on my way to the bus stop- a 20 second walk from my house. umm....gad i cant think of anything today, algebra fried my brain!!! GAH!
4get that..im goin bak to watchin my music videos....which ofcourse are now over.....!!!gah!!! ooooers...saving silverman!!!! i luv this movie!!!! well...ill talk to yall l8er ciaozah!!!!

current mood: predatory
current music: Beyonce: Naughty Girl

(comment on this)

Saturday, May 1st, 2004
8:33 pm - PUPPY PUPPY PUPPY!!!
ahhh!!! omg i just foudn the cutest puppy!! its my Goober!! ( the name of my future dog)
soo, it doesnt really look like a Goober-dog...but thats ok, cuz ITS SOO CUTE!!!
grr i cant post the pic...hmm...ill figure this out, cuz u GOTTA SEE!!! its called a coton de tulear by the way, and u'll find it on www.findpuppy.com

current mood: bouncy
current music: Jet: Are You Gonna Be My Girl?

(comment on this)

Thursday, April 29th, 2004
3:59 pm - wow! time is startin to pass by really fast!!
OMG I CANT BELIEVE ITS ONLY 7...YES SEVEN!! DAYS TIL I GO TO JAPAN!! gahg!! yay! ...AHHH!!!
nows that time when things really start to seem real! im startin to get scared and nervous now....but at least i kno that there is access to a comp in the house im staying at, so I should be able to update you guys on wats all happening...but rite now i g2g, soooo ciaoz...er....SAYONARA!!!

current mood: anxious
current music: Lostprophets: Last Train Home

(comment on this)

Tuesday, April 20th, 2004
2:32 pm - YAY!!!
ok, i forgot to write yesterday, but OMG GUESS WAT?!!! I GOT AN EMAIL FROM MY HOST FAMILY IN JAPAN!!! my host sister's name is Chinami Hihara, and I got pictures of her, her older brother (oniisan), and her mom (okaasan)....YAY! i'm sooooo happy! But anyways, as far as i kno, her mom can speak english, and her brother most likely can speak decent English since hes older and they usually start japanese at 7th grade and it looked like he was a sophmore or a junior, so ya....i didnt get a picture of the dad, but China said that she'd send it soon.

YAY IM SO EXICTED!!! but the really question is.....who IS jack johnson???!!! lol edie

current mood: giddy
current music: Alicia Keys: If I Ain't Got You

(1 comment | comment on this)

Wednesday, April 14th, 2004
8:57 am - Gah!
I am soooo tired...i just wanna fall asleep rite here, rite now. I dont wanna go to algebra, i dont wanna go to science......i do not wanna go to band! agh!!!
but ya anyways.... can anyone answer me this?? y r 7th graders SOOO COOOL??? (thats sarcasm, theyre not, but they sure seem to be!) I mean, 8th grade guys dump theyre 8th grade GFs to date sevies... and i cant say anything without offending ppl imparticular....grrr....o wtf, i dunt care!

The Effrem, Sarah, Hannah Luv Triangle thing......so effrem and sarah go out, and then effrem goes to canada. hannah calls effrem in canada and confesses her love to him or w/e, and suposedly theres no big deal, other than the seriously tiny rumor that effrems cheating on sarah with hannah....hmm..lets see..theeennn...o ya! then, effrem and sarah go out over spring break and everything and stay together during that time....spring break ends, no big, monday passes, tuesday passes, now, today...wednesday!! okay, so effrem gives sarah a note explaining the whole deal...he doesnt think that sarah wants to go out with him or w/e cuz she doesnt talk to him...(and yet he never even says hi?!!!) and that he has feelings for hannah, so hes breaking up, to be with her... o and that the rumor wasnt tru... but hes gonna b with hannah now and w/e...

i mean ya okay, i guess its fine w/ sarah for the most part, but thats just wrong, already goin w/ another girl ur GF never liked RIGHT WHEN u dump her!!!! i mean cmon!!! but, w/e im not gettin involved w/ it, its their problem...!!!

current mood: bitchy
current music: this song spanish class had playing...ola!

(comment on this)

Tuesday, April 13th, 2004
2:28 pm - yes i kno, another blog...
Well, all the blogs Ive used b4 sucked. Ill just say it flat out... Soooo, I saw other ppl with blogs here, and so yeah, might as well try another one, nothing to lose there! But neways, I dunt have much time to finish this entry since skools about out...1 minute...but i just wanted to get this started b4 then!!! Ahhhh!!! the bell!!! g2g ciao!!

current mood: blah
current music: Jessica Simpson: Take My Breath Away (its stuck in my head!)

(comment on this)



> top of page
Blurty.com