amanda's Blurty
 
[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends]

Below are the 6 most recent journal entries recorded in amanda's Blurty:

    Tuesday, March 18th, 2003
    9:53 am
    THIS IS THE BEST FUCKIN MOVIE!!! supurb




    Which Empire Records character would YOU be? Hmmm?

    This quiz made while Angel was procrastinating her ass off.


    Current Mood: sleepy
    Current Music: silence
    Monday, March 17th, 2003
    9:03 pm
    people suk!!!
    i hate when people think they know what im thinking and dont beleive me when i tell them the truth. just because im quiet they think that they can read me openly with no trouble. mari is so far. she is my best friend but she doesnt know me. she doesnt know what im thinking or feeling. she has no idea what ive gone thru and what im going thru!! people fuckin piss me off!!! when she talks to people about me and asks advice about something she explains me as such a narrow minded person and such a fuckin idiot!! im just so tired of this shit. im tired of holding everything back from people because they dont want to listen. but when im not there for somebody, they get fucken mad. where were you?? its always some excuse. i just wanna get outta here. leave everything and everyone. maris always saying to people that she thinks that i think she likes me. whatever!! i dont care anymore. that was soo fuckin old and that is the last thing on my mind. im just sick and tired of getting walked on. everyone always expects me to give in and do favors because im so nice and i cant say no. well fuck that!! i wish i had my family back

    Current Mood: angry
    Current Music: linkin park- pushing me away
    9:01 pm
    I hate being in love!!!!
    epitome of sadness.
    the juliana theory - you always say goodnight,
    goodnight


    Which of these sad songs are you?
    brought to you by Quizilla

    Current Mood: aggravated
    Current Music: best interest-peice of my heart
    8:49 pm
    standard lines
    Standard Lines


    Which Dashboard Confessional Song Are You?
    brought to you by Quizilla

    Current Mood: peaceful
    7:11 pm
    fuuuck this is long!!
    : Basics :
    [ .001. ] first name: amanda
    [ .002. ] middle name: um..forgot
    [ .003. ] last name: lee
    [ .004. ] nickname(s): haha weeee
    [ .005. ] gender: female
    [ .006. ] age: 16
    [ .007. ] birthday: july 9, 1986
    [ .008. ] height: 5'1 1/2
    [ .009. ] hair color: black
    [ .010. ] eye color: brown


    [ .011. ] race: hispanic indian
    [ .012. ] do you wear glasses or contacts: i had glasses but sooombody lost them
    [ .013. ] do you have braces: nope
    [ .014. ] is your hair long or short: short now
    [ .015. ] where were you born: corpus christi
    [ .016. ] current location: corpus christi, tx
    [ .017. ] zodiac sign: cancer
    [ .018. ] how many languages do you know: um.. 1 lol
    [.019. ] nationality: hispanic
    [ .020. ] bad habits: let everyone walk over me
    [ .021. ] piercings you have: tongue and eyebrow
    [ .022. ] piercings you want: um... havent decided
    [ .023. ] tattoos you have: none
    [ .024. ] tattoos you want:idk
    [ .025. ] today's date:3/17/03
    [ .026. ] the time: 7:32
    [ .027. ] ready for a bunch more questions: sure

    . : Family : .
    [ .028. ] mother's name: dianna
    [ .029. ] father's name:doug
    [ .030. ] step-parent's names, if any: george and susan
    [ .031. ] brother(s)'s name(s): nick, chris, and zack
    [ .032. ] sister(s)'s name(s): kristah
    [ .033. ] favorite aunt: jennifer
    [ .034. ] favorite uncle: eddie
    [ .035. ] favorite grandparent: grandpa
    [ .036. ] worst relative: um.. fuckin george
    [ .037. ] best relative: my lil bro!!
    [ .038. ] do you get along with your parents: sometimes
    [ .039. ]Does anyone in your family understand you?: fuck no
    . : Pets : .
    [ .040. ] do you have any pets: yuppers
    [ .041. ] what are their names: kitty
    [ .042. ] what kind of animals are they: my cat

    . : School : .
    [ .043. ] are you still in school: ya
    [ .044. ] did you drop out: nope
    [ .045. ] current gpa, or last gpa you got: no idea
    [ .046. ] favorite grade: sophomore
    [ .047. ] least favorite grade: sophomore
    [ .048. ] favorite teacher: none
    [ .049. ] least favorite teacher:none
    [ .050. ] favorite subjects: haha none
    [ .051. ] least favorite subject: science
    [ .052. ] do/did you buy lunch or bring it: lol i eat off of mari
    [ .053. ] play any sports on the school's team: nope
    [ .054. ] do/did you do any extracurricular ativities: *sighs* no, im an outcast
    [ .055. ] are/were you popular: to some
    [ .056. ] favorite dance: my happy dance
    [ .057. ] favorite memory: the family
    [ .058. ] least favorite dance: um....
    [ .059. ] least favorite memory: the family
    [ .060. ] most humiliating moment: um.. too many

    . : Favorites : .
    [ .061. ] number: infinity
    [ .062. ] clothing brand: my pajamas
    [ .063. ] shoes: my converse!!
    [ .064. ] saying(s): uh huh
    [ .065. ] tv show: buffy. willow is soooo hott!!
    [ .066. ] sport: baseball
    [ .067. ] vegetable: mmm carrots
    [ .068. ] fruit: oranges!!!!!
    [ .069. ] movie: this one i saw last nite
    [ .070. ] magazine: um... no
    [ .071. ] actors:giovani ribisi
    [ .072. ] actress: alyson hannigan!!! love ya
    [ .073. ] candy: sour gummies
    [ .074. ] gum: bubble
    [ .075. ] scent: jennifer
    [ .076. ] candy bar: whatchamacallit
    [ .077. ] ice cream flavor: mint chocolate
    [ .078. ] color: black
    [ .079. ] season: fall or autumn?? lol mari
    [ .080. ] holiday: x mas!!! whoohooo
    [ .081. ] band: too many to choose from
    [ .082. ] singer: lead from cranberries
    [ .083. ] group: see question 81
    [ .084. ] rapper: trina whoop whoop
    [ .085. ] type of music: rock
    [ .086. ] thing in your room: my bed
    [ .087. ] place to be: my room
    [ .088. ] radio station: 107.3
    [ .089. ] tv channel: 29
    [ .090. ] junk food: baby food
    [ .091. ] overall food: hamburger
    [ .092. ] store: wally mart
    [ .093. ] shoe brand: converse
    [ .094. ] fast food: sonic
    [ .095. ] restaurant: alcapulco
    [ .096. ] shape: star
    [ .097. ] time of day: night
    [ .098. ] country: ireland. does that count??
    [ .099. ] state: nevada
    [ .100. ] boys name: alexander
    [ .101. ] girls name: raven
    [ .102. ] mall: padre
    [ .103. ] video game: doom
    [ .104. ] shampoo: mine
    [ .105. ] board game: monopoly
    [ .106. ] computer game: spider solitaire
    [ .107. ] car: honda civic
    [ .108. ] music video: TOOL!!
    [ .109. ] swear word: fuck fuck fuck
    [ .110. ] word: whod- eva
    [ .111. ] month: july
    [ .112. ] cartoon character: stimpy
    [ .113. ] scary movie: changling
    [ .114. ] team: ya whatever
    [ .115. ] possession: my writings

    : What's the first thing that comes to mind when you hear : .
    [ .116. ] eminem: brittney murphy
    [ .117. ] dog: yodie
    [ .118. ] hot: my amy
    [ .119. ] britney spears: cast away
    [ .120. ] nsync: jeremy
    [ .121. ] real world: alcoholic
    [ .122. ] orange: mcdonalds
    [ .123. ] choice: michael
    [ .124. ] fuck:haha matthew
    [ .125. ] bisexual: me!!!
    [ .126. ] black: my room
    [ .127. ] icq: huh??
    [ .128. ] insane clown posse: bitches
    [ .129. ] linkin park: michael
    [ .130. ] jack: pumpkins
    [ .131. ] rainbow: lite brite
    [ .132. ] cherry: myras tattoo
    [ .133. ] cucumber: mm mm mmmmm
    [ .134. ] shark: NO JAWS!!!!
    [ .135. ] lifehouse:singer
    [ .136. ] bats: ozzy
    [ .137. ] leather: hmmm..
    [ .138. ] whip: horsies
    [ .139. ] america: um... blank
    [ .140. ] water: lemons
    [ .141. ] volcano: lol dont know

    . : This or that : .
    [ .142. ] rock or rap: rock
    [ .143. ] rock or pop: rock
    [ .144. ] rock or r&b: rock
    [ .145. ] rock or metal: rock
    [ .146. ] rap or pop:rap
    [ .147. ] rap or r&b: rap
    [ .148. ] rap or metal:metal
    [ .149. ] pop or r&b:r&b
    [ .150. ] pop or metal: metal
    [ .151. ] r&b or metal:metal
    [ .152. ] linkin park or limp bizkit: grrr i hate limp bizkit
    [ .153. ] tool or korn: TOOL KICKS ASS!!!!
    [ .154. ] selena or jennifer lopez: um... neither
    [ .155. ] hot or cold: cold
    [ .156. ] winter or summer: summer
    [ .157. ] spring or fall: spring
    [ .158. ] shakira or britney: shakira
    [ .159. ] icp or eminem: um.. idk
    [ .160. ] marilyn manson or rob zombie: manson
    [ .161. ] kittie or garbage: garbage
    [ .162. ] mtv or vh1: mtv
    [ .163. ] buffy or angel: buffy
    [ .164. ] dawson's creek or gilmore girls: dawsons creek
    [ .165. ] football or basketball:yuck!!
    [ .166. ] summer olympics or winter olympics: so special olympics!!!
    [ .167. ] skiing or snowboarding: snowboarding
    [ .168. ] rollarblading or skateboarding: rollarblading
    [ .169. ] black or white:black
    [ .170. ] orange or red: red
    [ .171. ] yellow or green: yellow
    [ .172. ] purple or pink: purple
    [ .173. ] slipknot or mudvayne: mudvayne
    [ .174. ] hot topic or pac sun: pac sun whoohoo my baby works there
    [ .175. ] inside or outside: outside
    [ .176. ] weed or alcohol: um..both
    [ .177. ] cell phone or pager: cell
    [ .178. ] pen or pencil: pen
    [ .179. ] powerpuff girls or charlie's angels: powerpuff
    [ .180. ] scooby doo or dino: dino!!!
    [ .181. ] dragon ball z or pokemon: um..no
    [ .182. ] star wars or star trek: hellll no
    [ .183. ] tattoos or piercings: peircings
    [ .184. ] prep or punk: punk
    [ .185. ] slut or whore: mari???

    . : Private life : .
    [ .186. ] do you have a boyfriend or girlfriend: sorta both
    [ .187. ] do you have a crush: lol a 38 year old lady
    [ .188. ] do you love anyone right now: sure do
    [ .189. ] have you ever been in love: right now and yes before
    [ .190. ] how many people have you kissed: um... people
    [ .191. ] who was your first kiss: i kissed a girl when i was 4
    [ .192. ] how many hearts of have you broken: some
    [ .193. ] how many people broke your heart: too many
    [ .194. ] best quote to sum up love: LOVE IS SHIT
    [ .195. ] so what is your bf/gf/crush like: amys perfect. you cant have her mari!!!!!!!
    [ .196. ] do you have a picture of him/her: sure do
    [ .197. ] please post it if you do: otay
    [ .198. ] do you have a picture of yourself: ya
    [ .199. ] please post it if you do: ok
    [ .200. ] do you go by looks or personality: personality
    [ .201. ] ever kiss a friend: ya. yuck
    [ .202. ] are you still friends: ya
    [ .203. ] so moving along..do you smoke: yaaaa
    [ .204. ] do you smoke weed: yaaa
    [ .205. ] ever trip on acid: not yet
    [ .206. ] how about a little x: lol how bout alot??
    [ .207. ] crack, heroin, anything else: yaa
    [ .208. ] beer good or beer bad: haha very good
    [ .209. ] are you the sissy who drinks wine coolers: hell no. im not mari
    [ .210. ] do you like smirnoff ice: um..ya
    [ .211. ] prefer beer or liquor: liquor
    [ .212. ] what kind of cigarettes do you smoke: marlboro reds
    [ .213. ] are you a virgin: no
    [ .214. ] if no, when was the last time you got some: ...month??

    . : Would you ever : .
    [ .215. ] bungee jump: fuuuuck no
    [ .216. ] sky dive: ya
    [ .217. ] swim with dolphins: wowww
    [ .218. ] scuba dive: NO JAWS!!!
    [ .219. ] go rock climbing: yup
    [ .220. ] eat shit for $1,000,000: whos ????
    [ .221. ] turn your back on your friends for personal gain: fuck no
    [ .222. ] steal a friend's boyfriend/girlfriend: never again
    [ .223. ] cross-dress: haha maybe maybe not
    [ .224. ] lie to the police: fuck ya. fuckin pricks!!! grrr
    [ .225. ] run from the police: YOU CANT CATCH ME!!!!
    [ .226. ] lie to your parents: yuppers
    [ .227. ] walk up to a stranger and kiss them: sure
    [ .228. ] be an exotic dancer: lol too shy
    [ .229. ] walk out of a restaurant without paying: lol my dad does it all the time
    [ .230. ] streak:lol.. no comment

    . : Your friends : .
    [ .231. ] best friend(s): mari mari mari
    [ .232. ] known longest: mari
    [ .233. ] wish you talked to more: my trevor
    [ .234. ] wish you saw more: trevor
    [ .235. ] how many friends do you think you have: not enough true ones
    [ .236. ] who drives you insane after a while: fuckin carlos
    [ .237. ] who can you stay around forever and never get sick of: michael
    [ .238. ] ever lose a good friend because you took it to the 'next level': *sighs* ya
    [ .239. ] craziest: michael. literally
    [ .240. ] loudest: cassie
    [ .241. ] shyest: jeremy
    [ .242. ] best hair: mari
    [ .243. ] can always make you laugh: michael
    [ .244. ] best eyes: michael
    [ .245. ] best body: um.. bruce
    [ .246. ] most athletic: amy
    [ .247. ] sex symbol: hm.. amy!!
    [ .248. ] sweetest: *sighs* amy
    [ .249. ] most impatient: me
    [ .250. ] shortest: haha mari
    [ .251. ] tallest: clark
    [ .252. ] talented: michael
    [ .253. ] best singer: mari
    [ .254. ] skinniest: christina
    [ .255. ] nicest: john
    [ .256. ] best personality: amy
    [ .257. ] biggest drug user: haha me

    . : Have you ever : .
    [ .258. ] flashed someone:ya
    [ .259. ] told the person you liked how you felt: yes unfortunately
    [ .260. ] been to michigan: um.. no
    [ .261. ] gotten really REALLY wasted: too many times
    [ .262. ] gone to jail or juvi: lmao
    [ .263. ] skateboarded: until i hit the floor
    [ .264. ] skinny dipped: nope
    [ .265. ] stolen anything: haha ya
    [ .266. ] wanted to kick my ass for making this so long: after the first 50!!!
    [ .267. ] kicked someone's ass: fuck ya!! mari all the time
    [ .268. ] pegged someone in the head with a snowball: lol mari
    [ .269. ] broke a beer bottle: yup
    [ .270. ] gotten into a bar, under-aged: no
    [ .271. ] kissed someone of the same sex: yup yup yup
    [ .273. ] gone on a road trip: yuppers
    [ .274. ] gone on vacation without adult supervision: ya
    [ .275. ] been to a concert: ya
    [ .276. ] been to another country: nope
    [ .277. ] talked back to an adult: wtf is with all the questions???
    [ .278. ] got pulled over:not yet
    [ .279. ] go in a car accident: no
    [ .280. ] broke a law: ya
    [ .281. ] given money to a homeless person: ya
    [ .282. ] tried to kill yourself: no
    [ .283. ] cried to get out of trouble: ya
    [ .284. ] kissed a friend's brother or sister: nope
    [ .285. ] kissed a brother or sister's friend: yup
    [ .286. ] dropped something on the floor that you were cooking and let someone eat it anyways: lol amandas tator tots

    . : Opinions : .
    [ .287. ] what do you think...about pop music: how bout no
    [ .288. ] about boy bands: whatever floats your boat
    [ .289. ] about flag burning: torch it up!!!!
    [ .290. ] of the war on terrorists: fuck em all
    [ .291. ] about suicide: if your gonna do it. do it right
    [ .292. ] about people who try to force their opinions on you: fuck off
    [ .294. ] about rock/metal music: kicks ass
    [ .295. ] where do you think you'll be in 10 years: no idea
    [ .296. ] who do you think you'll still be friends with in 5 yrs: mari


    . : What did you do : .
    [ .297. ] last birthday: passed out alot
    [ .298. ] yesterday: got stoned
    [ .299. ] last weekend: got stoned
    [ .300. ] christmas: popped x
    [ .301. ] thanksgiving: slept
    [ .302. ] new year's eve: fuckin babysat
    [ .303. ] halloween: got candy
    [ .304. ] easter: cleaned my car
    [ .305. ] valentine's day: went to see my daddy
    . : the last : .
    [ .306. ] thing you ate: raviolli
    [ .307. ] thing you drank: tang
    [ .308. ] thing you wore: my irish pants
    [ .309. ] place you went: johns work
    [ .310. ] thing you got pierced/tattooed: eyebrow
    [ .311. ] person you saw: eddie
    [ .312. ] person you kissed: laura
    [ .313. ] person you fucked: matthew
    [ .314. ] person you talked to: mari
    [ .315. ] song you heard: linkin park-my december
    . : Now : .
    [ .316. ] what are you eating: notin
    [ .317. ] what are you drinking: notin
    [ .318. ] what are you wearing: notin..haha my pjs
    [ .319. ] any shoes on:nope
    [ .320. ] hair: down and in my face
    [ .321. ] listening to: the tv
    [ .322. ] talking to anyone:mari
    [ .323. ] are you pissed i made this so long: fuck ya
    . : Yes or no : .
    [ .324. ] are you a vegetarian: no. tried to be
    [ .325. ] do you like cows: cow tipping??
    [ .326. ] are you a bitch: nope
    [ .327. ] are you artistic:in my own ways
    [ .328. ] do you write poetry: i try
    [ .329. ] are you a fast runner: depends on what im running from
    [ .330. ] can you ski: maybe maybe not
    [ .331. ] are you british: um..no
    [ .332. ] do you want to spear britney: lol depends on the day. lol
    [ .333. ] do the voices talk to you: only when i close my eyes
    [ .334. ] did you ever give barbie a haircut: i dont remember
    [ .335. ] would you eat mac &cheese with hot dogs in it: yaaaa
    [ .336. ] do you think disney creators were on acid when they made 'alice in wonderland': prolly. we were fucked up when we watched it
    [ .337. ] are you straight: fuck no
    [ .338. ] are you handicapped: um.. haha to some
    [ .339. ] are you fat: nope
    [ .340. ] are you skinny: nope
    [ .341. ] are you short: im taller than mari!!
    [ .342. ] are you tall: no
    [ .343. ] do you own a hot pink shirt: my friend roland does
    [ .344. ] how about orange pants: that too
    [ .345. ] can you see the flying monkeys: i see mari
    [ .346. ] are you evil: me?? no
    [ .347. ] did you ever know someone who had a mullet: ya
    [ .348. ] is britney a whore? i dont care
    [ .349. ] are you a teenage zombie: no
    [ .350. ] am i annoying you: yes
    [ .351. ] do you like marilyn manson: hes a very talented.. person
    [ .352. ] are you secretly from another planet: hmmm...
    [ .353. ] did you ever touch someone else's private parts: well... wouldnt you like to know
    [ .354. ] do you shop at hot topic: sometimes

    . : Random questions : .
    [ .355. ] if you could be any animal, what would you be: a rolly polly
    [ .356. ] if you had to eat one thing for the rest of your life, what would you eat: hmmm...
    [ .357. ] do you remember any of your dreams: my amy ones
    [ .358. ] do you dream in color or black and white: color
    [ .359. ] do you admit when you need help with a problem: when im on edge
    [ .360. ] can people read you like a book: nope
    [ .361. ] what's your biggest fear: fear
    [ .362. ] do you talk a lot: nope
    [ .363. ] are you afraid of clowns: bring em on!!
    [ .364. ] do you like spiders: their coo
    [ .365. ] how about grape kool-aid: ewww grape
    [ .366. ] can you drive: yup
    [ .367. ] are you spoiled: um.. maybe
    [ .368. ] are you anti-social: half and half
    [ .369. ] do you see dumb people: i see mari
    [ .370. ] do you see dead people: in my future
    [ .371. ] any last words: are we almost done yet?
    [ .372. ] now that this is over, what are you going to do: go to sleep

    Current Mood: blah
    Current Music: evanescence-bring me to life
    4:26 am
    nothing to do....
    its 4o'clock in the fuckin morning. each day gets more every like the last day.

    ya. its 4:00 in the morning, im stoned, wide awake, and cant think. fuck!! i hate when this happens. i miss my amy. where are you???? im listening to linkin park- my december. i havent listened to this band in forever. michael got me into this song. fuckin michael. i never thought i could love somebody so much and hate them more. always feel that somethings missing. i guess we werent meant to be. it took magix, bryan, and a girl to finally break us apart. wtf is that? what happened to the family? the irish wedding? boon dock saints? it wasnt all my fault. my thoughtless actions caused shity problems but my acts followed your reasons. selena is the saint in this shit. i shouldnt be what i am now for what i did to her. everyone looks at me like im an emotional. because im quiet or maybe because i let everyone walk over me. then my friends look at me like im a fuckup. i guess you have to get to know me first. i wish everybody wouldnt trust me so much. they open up and i take in thier problems. im sick of taking in everyones problems!! no one understands this. emotional fuckup.

    Current Mood: enraged
    Current Music: linkin park- somewhere i belong
About Blurty.com