Jess' Blurty
 
[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends View]

Tuesday, August 19th, 2003

    Time Event
    6:00a
    La La La
    Oh my god, this is one of the most boring dayss in my life! Theres nothing to do, besides clean, watch movies, and talk to people online. Im talkin to rachel, shes crackin me up. Oh no, rents' are home and they wanna talk, they can wait though. Im watchin Almost Famous, what a great movie!!! "Last words--IM ON DRUGS!!!" haha good times good times. Well Roman and Adam were suppose to be on their way ova here, obviously they arent coming tho! Oh well....I dont even feel like going out tonite, I was out all day yesterday, gettin shitty and smokin dank ass nuggs! The only thing I have done productive today is cleaned my room and went tanning, haha if you count that as productive. Haha I got so shitty last nite, I went over to Jays, and geeked out at Tony, Jay, Chris, and Jaimie cuz they were trippin off tha dipper. I wanna try it but im not sure if I would like it or not. Well theres alot of drama goin on rite now, so Im jus gonna lay low and chill. Im out tho, peaaaceee

    Current Mood: bored
    Current Music: 311- Beautifulll Diasaster

    << Previous Day 2003/08/19
    [Calendar]
    Next Day >>

About Blurty.com