Corey's Journal

Monday, June 2, 2003

11:31PM - ....Whoa.

Today was my ASL II exam and then Band and I should be studying for my english exam for tomorrow but Im not I have no motivation or care in the world about what is going to happen tomorrow. So after the school day was over I went with my friend to the mall and we went to the body shop and got make overs and let me tell you the girl put BRIGHT ass green eyeshadow up to my eyebrows I looked like a "peacock" so when I left I immediatly wiped it off and went about getting a tuna melt from "Let's Talk Turkey" and we sat in the court yard for an hour and then left and went to the library to return some books..THEN I came home and called chaddy and he came over and watched me and my brother go at it...Chad say's I have a hott temper..I guess I do But I SURE dont let people push me around if you touch me you get touched back harder...simple as that dont touch me dont get in my face either damn...simple concept I guess me retarded ass brother cant grasp that. Well Chad got on my computer and I took a shower to get ready for the movie that I saw tonight "Finding Nemo" yeah...that was the cutest movie it was funny too...after Billy and Chad stopped bikering it was alright. Then we went to Wal*Mart I swear I go there so much...it's great there.....I dunno...So I came home and got in a fight with my mom she called me a "raving bitch"....UGH God sometimes I hate her so much. And I truley hate my brother there is not doubt about that I can't wait till the day I can move away and never turn back to this hell hole. okay moving on...I got my drum major stuff today in the mail for the camp and what not...I can't wait to get this year over with...lol Im in a hurry to grow up!! yeah yeah Im going to go to bed now..G'night yall
I love you
*Corey*

Current mood: cynical
Current music: Eminem-Concious
(comment on this)

Sunday, June 1, 2003

11:25PM - Fisher

Today I woke up at 3pm turns out I missed my friends graduation party and a two other phone calls that I needed to get. *humpfh* so when I woke up my mom and my brother were both gone. So I called lucy and talked to her for a few mins and then later I went and made breakfast..well lunch...and my mom and my brother came home and me and my brother watched a movie "Antwone Fisher" it was a really great movie I'd watch it again plus Denzel is in that movie and he's a good looking fellah' lol :) then after I watched the movie I took my brother to blockbuster to turn in the videos and then I came home and showered and got ready to go to the hockey game with lucy and mario her brother. We went to the game down in lake worth. IT was great some stupid idiot on the other team kept tripping and matt was playing really good. After we won we stuck around for a little while to watch the guys change..lol j/k and then we left and went to city place and some hott guy checked me out it was SOOO funny lucy was like "CORA did you see that guy!!" lol it was great and we saw a lamberginni whatever however you spell it...it was niiiceeee...and then we left and I came home and made dinner. Tomorrow I have my 4th and 6th hour exams and those should be easy enough two more day's of school dammn finally this stinkin school year is over!!....I have camp from the 9th through the 13th and then I leave the 17th to go to maine. Owell Iam going to go now
I love you
*Corey*

Current mood: flirty
Current music: Enya- Last of the Mohicans
(comment on this)

Thursday, May 29, 2003

5:25PM - ......And he saw that is was good

HEY people-
So this morning I woke up and BOY was I tired as hell. I went & took my shower and I almost fell asleep in there I leaned up against the wall and closed my eyes. Ahh it felt good. So I was blow drying my hair and my mom comes in and say's "When do you think you are going to be ready" and I said "Anytime now, When is Trevor going to be ready?" and she said "Well Trevor is going to sleep in and go in later today" and I said "How come Trevor get's to do that and I dont?" and she said "BECAUSE yesterday you flat out lied to me" OMG what a bunch of bullshit I didn't lie to her it was one big miscommunication what a bitch. She goes "Yeah I talked to chad about it you lied" ugh. I wish she would butt OUT of my life and stop talking to MY friends!! That pissed me of so much you have no Idea!
Okay on with the day. SO I got to school and I had music theory 2nd hour *today was a day two* and I had my music exam. I thought I'd have to play scales or something NO she gives us a huge packet filled with concepts like the circle of fifths and Tetrachords and I IV IV7 V....LIKE I am EVER going to use this in the future!? NO...Anyways I finsihed and I assume I got an "A" because damnit I know what I'm talking about. Then ON to ASL II We watched "Space Jam" yeah we did absolutley nothing then off to lunch we go I sat with my friend lucy and lauren and Carly we always have so much fun in lunch. Im going to miss this year BUT WHAHOOO summah timeeee here I come. So then I went to anatomy and finished copying the anwsers to the review that Iam going to study tonight for my exam tomorrow and my history exam that I HAVE to pass but I dont have to go in until 10:45 so that's cool I get to sleep in.
THen I get to band class and we do nothing in there either. Me Jon and Garrett looked at a paintball magazine and I picked out the gun that I am getting I CANT wait to play again. I haven't played since february. :( yeah my heart breaks. Anyways I have sort of a busy weekend Graduation on saturday and a party on friday and after graduation I am going to the races with Billy and Chad so they can race their awesome remote control trucks the savages these things are so cool you have no idea I want one now but they are quite expensive bout 800 bucks I assume. yeah I so I hope to be having alot of fun. :) anyways I am probably going to write in this later today but I thought I'd sum it up for you and my friend joni is going to get pictures in here for me so you all can see who is writting in here if you dont already know what I look like. I know that little picture of me with the hat and the mask is so revealing :) anyways Im out.
I Love You
*Corey*

Current mood: discontent
Current music: Jagged Edge-Where the party at
(comment on this)

1:45AM - DAMNNNNNNNN

Ha! so I got this journal thinggy. Im so NOT good at writting in journals. and I want to figure out how to get pictures ON this thing o well look at the time tha I'm writting in this thing....I gotta go to bed.
I love you
*Corey*

Current mood: amused
Current music: "where is the love"-Black Eyed Peas
(comment on this)