don't make me cry… Briana’s Blurty ver(1.0) Briana's Blurty -- Entries
Briana's Blurty Entries [entries|friends|calendar]
Briana

[ userinfo | blurty userinfo ]
[ calendar | blurty calendar ]

new journal! [19 May 2003|12:00pm]
[ mood | excited ]
[ music | nothing ]

hey everyone...i got a new journal it is never_let_g0 so add me on this on ok? well i'm gonna be deleting this one soon. ok well i have to go now so bye
*Briana*

*1* did` Cheer me Up*

[13 May 2003|09:25am]
[ mood | gloomy ]
[ music | none ]

hey i'm in school right now its boring. brandon had this really weird dream of me about me n bees lol it was pretty funny and ok i really do think i'm gonna change my name cuz idk i'm happy now but still a lil sad n well i still like emo music and all that but i will change it. ok i have to go bye
*Briana*

Cheer me Up*

[12 May 2003|10:17am]
[ mood | geeky ]
[ music | Blueside - Rooney ]

hey everybody. this weekend was hilarious i went up my mom's friends house and well me,chris, and tyler went up the cemetry by there house n we were trying to go to the pond but we couldnt cuz there were snakes there so that sucked but we had fun anyways then we went back to there house n ate pizza *yumm* ok well nothing esle happened at this weekend that was about it. so like that it is so ttyl bye

- Briana -

Cheer me Up*

[09 May 2003|11:54am]
[ mood | crazy ]
[ music | none<33 ]

hey! everybody i kno i havent written in like 2 days but i was kinda busy so well idk nothing happened exciting. tomorrow i might be going over jess's. so that will be cool
and well i am thinking of making a user name but i dont kno what to change it to? any ideas?
well i'm gonna go and check my e-mail so ttyl bye
*Briana*

I love ya Brad

*2* did` Cheer me Up*

[07 May 2003|02:07pm]
[ mood | blank ]
[ music | nothing ]

ok i havent updated in a very long time i have been really busy right now. ok saturday i went to Steps For Zoe and i went with mandy and carla and then sarah came too and then my dad came n got me and we went to Wendys and then i got home n my new furniture came and it looks really nice. and then sunday i went and got my dinner dance dress it is red and like kinda short but not super short but it doesnt go to the ground and then I went to chorus practice and i friggen fainted and i was on the 3 raiser and i went all the way down to the bottom n yep it hurt n i didnt feel good all that day. and then monday it was a half-a-day and i went over mandy's house with nikki and then we all went to the coal banks and that was soo much fun n me n nikki were going into all these really old places n it was totally scary cuz we heard this guy n he was like hello whos there n we ran so fast out of that house i almost fell lol! n then tuesday was the worst day ever nick is going out with some kiera girl idk but i hate it cuz he knows i like him but still goes out with this person but i still like him but i'm trying to get over him. ok well today wasnt that bad so far n friday i'm probably going over jess's house but idk yet. but right now i have to go so ttyl! bye

*Briana*

i still love you...4*6

Cheer me Up*

[02 May 2003|10:45am]
[ mood | amused ]
[ music | Brandon talking to me ]

hey! i'm sitting next to my buddy Brandon!...Brandon says Hi haha ok well we are in computer class n we r sending e-mails back and forth to each other cuz we are dorks lol...and we r sitting right next to eachother so yeah we are weird but oh well...ok well today is going off good i guess i dont kno...but on sunday i'm going for my dinner dance dress woo hoo. ok well i better get going so later
*Briana*

Cheer me Up*

[01 May 2003|11:56am]
[ mood | ditzy ]
[ music | people typing ]

hey! havent updated in a while so like nothing really happened last night i had a guitar lesson it was fun..my teacher told me of some good bands to buy their cd's so i guess thats y i'm gonna do. so like thats kool and well i might get nick's shirt (haha!) b.c ok if he finds a shirt he'll give me his other shirt but if he doesnt he wont so he better find a friggen shirt lol! well i'm really bored and i better get going now so later
*Briana*

I Love Nick

Cheer me Up*

[29 Apr 2003|02:05pm]
[ mood | bored ]
[ music | nothing - just people talking ]

hey! i am very bored in school nothing to do well uhh nothing went on today same old stuff as usual. well idk what to talk about...so i'm gonna go right now so bye
*Briana*

I <3 Nick

Cheer me Up*

[28 Apr 2003|08:41am]
[ mood | scared ]
[ music | nothing ]

hey friday was awesome...me,jess,nick,and dom and his sister well we all went to the park n me n nick played 1 on 1 haha (basketball) well it was hilarious cuz nick won 12 to 5. yeah i kno i suck n i ripped nick's shirt lol that was funny n stupid me just gave him 15 dollars n this note n oh god i'm scared now. why do i do this stuff.? ok well i have to go do my project now. tonight is the baseball game gonna have fun! bye
*Briana*

<3 I Love Nick

Cheer me Up*

[25 Apr 2003|09:30am]
[ mood | awake ]
[ music | wild thing (haha its on my project for school lol)! ]

in school once again i know i'm such a dork but anyways...i cant wait until after school god i wish it would come already i still have 3 more periods until lunch n then i have 2 more classes after that *ughh* its going by soo slow. well i wont be able to update tonight cuz its my grandpa's birthday. so i'm going up there tonight after jess's well i better get going now. so later
*Briana*

i love nick

Cheer me Up*

[24 Apr 2003|10:16am]
[ mood | anxious ]
[ music | people talking haha ]

hey...i'm in school right now. it is very boring well nothing happened today. last night i had guitar lessons n the guy didnt even show up so i was really mad cuz i wanted to go. but oh well. n i cant wait until tomorrow its gonna be soo much fun cuz i'm going over jess's house after school n well nick lives right by her. so its all good. ok well i better get going. ttyl byez i'll try to update later on tonight.
*Briana*
i love nick

Cheer me Up*

[22 Apr 2003|06:51pm]
[ mood | bouncy ]
[ music | So Long, Astoria - THe Ataris ]

hey...well this is my new journal which kayleigh made for me..thank you! and well nothing really happened today so i'll just update tomorrow since i have to go. so later bye
-Briana-
i <3 nick

Cheer me Up*

[22 Apr 2003|05:34pm]
[ mood | giddy ]
[ music | Ashanti & Ja Rule~ Mesmerize ]

lookin good

*Petes*

Cheer me Up*

navigation
[ viewing | most recent entries ]