Blurty for Amanda.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 20 entries. Missed some entries? Then simply jump back 20 entries.

Saturday, October 30th, 2004

Subject:bye
Time:1:08 pm.
Mood: sore.
i'm done with blurty for now...i know tis sad but i might update everyonce in a while if you want to know my new journal thingy i guess lol just ask me...bye
Comments: shed your tears.

Sunday, October 17th, 2004

Subject:poo
Time:12:11 pm.
Mood: moody.
Music:Almost, Bowling for soup!.
wow i havn't updated in a while.

I went to the movies last night with Whitney, Maddy, John and Jeff, it was pretty good. We went and saw Forgotten, it wasn't scary but it made me jump a few times and there were other girls in the theater who kept like screaming twas a bit annoying but w/e i don't care i had fun. school is still just school nothing special. there are a few hot guys i know now but ya. i'm bored as shiat. listening to greenday lol i decided i like them and i like bowling for soup but n e ways. I miss heather, her presence lingers lol but she went to flagstaff and had some mondo fun and met some hotties so GO HEATHER! i can't wait untill i have like a 10 year renioun i can't wait haha. it smells like chicken in my house and its making me hungry. hmm trying to think of whats new going on im my life. last Monday i went to my little cousins funeral, which was like the worst day of my entire life basiclly ..you'd have to be there to understand but it was horrible. then tuesday was my greatgrandmothers funeral which was so much better for the situation we were in. Diane borrowed my car and when we were driving to the cemetary the car stalled about 4 times and no one could tell what was wrong because the hasards and stuff were already on , twas so fucking funny! then it stalled on the way to the movie theater and she like made the scarest laugh i have ever herd, ever. my computer is being a ass right now so its taking my consintration on what i'm trying to think to put in here because i was a buttly person and didn't update for like 36234 days...jk i'm hyper 2.

I Love You w/ all my heart
(You dont kno this but its true)

*I want to be that girl you point at and say"Yeah thats her"

*I see ur future..with me..and lots of kids

*These lips were meant to kiss you:-*

*Im not askin forever...Im just asking for a chance

*If u really love someone time distance nothing can stand in ur way

wow, thoes are wicked sappy ass. BARF! sorry but its just sad how pathetic. n e ways its all up to opinion today and today my opinion is not all lovey dovey. i need a guy haha eather that or i'm PMSing , which wouldn't suprise me. ok well i'm definitly done now. (by the way if the person i got thoes quote things from ends up reading this sorry)
Comments: shed your tears.

Thursday, October 7th, 2004

Subject:can you imagine
Time:2:53 pm.
Mood: crushed.
Music:Hankie Pankie ???.
imagine one really bad thing that could happen to you? well this might not be what you thought but yestday my little baby cousin who just turned 1 Austin died of like a heartattack thing i guess which i told you about but then i find out today that my great grandmother has paseed away from this like pancreas infection. how suckey is that? all i need is just to hang out with some friends and try to take my mind of off it. The last death in our family was i think about 4 years ago my great aunt died from cancer. but i would have never guessed this would happen....i just can't even think right. i'm supposed to do my hw. and everything...oh well i'll write later just don't feel like typing n e more...the feild trip today was pretty good i had fun and i lauged for the first time in a while

*thanks all*
Comments: shed your tears.

Wednesday, October 6th, 2004

Subject:Words can't even explaine it
Time:2:48 pm.
Mood: indescribable.
Music:wow something not on the line of death..hey ya.
sorry, havn't really been writing, nothing much intresting happening. my little 1 year old cousin went into the hospital and my mom when she just called told me he didn't make it....i seriously can't even begin to explaine all my feelings. i mean he was only 1 i would have gave my life up for him just so he could live to at least make it to where i am today. ....i ...wow it is a shocker, my mom's side isn't going to be very stable for a little while i suppose...i feel like such a jackass because i was all like cheery when i answered the phone and when my mom told me i wanted to like shoot myself for it. ...lets not end this on a sad note shall we? um for school not much has been going on, just the normal shit. I guess i have a couple crushes but nothing big. i have a feild trip tomorrow but ...there is a 5 paragraph essay about it...which sucks balls. wow you know when ur eather sad or happy or thinking about something you don't want to...all the songs on the raido are about what you Don't want to think about? ya its happening to me....ironic. well i'm gonna go...i don't know what i'm going to do but i'm just going to go...i'll probably do my homework ...fun...i'll write later
Comments: shed your tears.

Wednesday, September 29th, 2004

Subject:voodooooo
Time:9:16 pm.
Mood: sleepy.
Music:i have white houses by vanessa carlton stuck in my head :-/.
Movie Partners (Girls Only!)
by churchbabe
Your Username
Lord of the Rings PartnerSam
Star Wars PartnerObi-Wan
Pirates of the Caribbean PartnerWill Turner
Finding Nemo PartnerBruce
Harry Potter PartnerDraco Malfoy
Quiz created with MemeGen!
Comments: shed your tears.

Saturday, September 25th, 2004

Subject:semi night!!!
Time:11:14 pm.
Mood: sore.
if you all didn't know today is or tonight is saturday soon to be sunday...i just got home from the semi! I think it was wicked fun, get all dressed up so you can dance like a whore! hell yeah lol. well it started that Katie Davis had the same dress as me, which was alright, i didn't really care. Um Kate and I hated our shoes so we were like da hell with it and threw them in the big piles, I danced A LOT and was wicked sweaty and nasty but i guess it was worth it. um i am pretty sure eveyone liked it better then middle school...i am going to take 235346 showers in the morning. i feel so grose right now it isn't funny at all...EW! lol i dance with so many random people...it was very weird...i slow danced once, um grinded like 12348y6poweirt times...haha it was wicked fun..i'm glad i went!!! everyone else who went i hope you had fun....spirit week is gonna kick ass!!!

~Amanda
Comments: shed your tears.

Wednesday, September 22nd, 2004

Subject:conversation with john!!
Time:9:21 pm.
Mood: bitchy.
Music:what a man!!! lol by, idk!! the mood thing means P.M.Sey!!!.
DtzyGirl96: i'm bore
DtzyGirl96: d
Big4Colts183288: me too
Big4Colts183288: ahahahdjasdjkakdng
DtzyGirl96: abcdefghijklmnopqrstuvwxyz!
Big4Colts183288: dfajskdhgkjasfdhgkasjhdjaskvbadaksdguaehuaagasdfgdgauhsdg
DtzyGirl96: pop
Big4Colts183288: hop on
DtzyGirl96: hop on
DtzyGirl96: a frog
Big4Colts183288: a cat
DtzyGirl96: lets made a story! i say like a few words and then you do
DtzyGirl96: once upon a time...
Big4Colts183288: i like lets make a story better
DtzyGirl96: umm ok
Big4Colts183288: DtzyGirl96: lets made a story!
Big4Colts183288: see
DtzyGirl96: haha ok
DtzyGirl96: make*
Big4Colts183288: there ya go
DtzyGirl96: once upon a time...
Big4Colts183288: there was a 9 headed rhino
Big4Colts183288: and he ate grape jelly for breakfast
DtzyGirl96: now this 9 headed rhino was very lonely because he lived in a box on the side of the road in some town in nh...and to get his grape jelly he flased innocent passerbys
Big4Colts183288: then one day the rhino got pissed off and started eating people
Big4Colts183288: then he stole a dump truck and drove to tiajuanna
DtzyGirl96: as he was driving to tiajuanna he stoped to pick up a hippo with 7 penises
Big4Colts183288: eeeeewwwwww
DtzyGirl96: they had sex and made...um interesting chidren
DtzyGirl96: hehe
Big4Colts183288: gross
Big4Colts183288: THE END
DtzyGirl96: why did you end it?
DtzyGirl96: lol
Big4Colts183288: because i am gonna go to sleep
Big4Colts183288: me = tired
DtzyGirl96: ...aww....ok
Big4Colts183288: bye bye
DtzyGirl96: byee byee


i love it!!!! haha yeah well this is my convo with john...i went to brooks and got hair stuff....and um....i just got something else that was VERY UNWANTED!!! ok bye

outsidethewall3: i am there...if a monster comes...just tell me i'll go and kick its ASS@
CuPcAKe6131: lol thanx amanda!
outsidethewall3: no problem

i kick ass!! i'm the monster ass kicker!!!
Comments: shed your tears.

Subject:fat
Time:6:18 pm.
Mood: amused.
Music:Pink Floyd, the trial!!!!.
hola my blurty people! i havn't updated in a little while so i figured i should...um lets see. tomorrow i'm going to the freshman football game, friday i'm going to the varsity, saturday i'm going to the semi, then mon.-fri. is spirit week!! i do not have a date for friday, but its ok...i'll have fun, i hope. i was going to update like yesterday, but my computer kicked me off. Heather- i got sunshine.....! lol i miss our good times! I have P.E tomorrow...oh yay lol heather liked my comment! woot, just like her shirt!!! ha ha. i'm chewing on a straw, lalala. i'm really bored if you couldnt tell. Kayla and Ryan are going out! good luck kayla! lol hope its good. that just reminded me, hopefully the freshman team does better than last game..(which was 42-0 if you didn't know)!! School is going well, which is nice. yup. haha i don't really have much more to "report" lol well i shall go untill i think of something to talk about

P.S i typed this whole thing with one finger!!!!
Comments: shed your tears.

Friday, September 17th, 2004

Subject:Crunch
Time:9:41 pm.
Mood: tired.
wow the song on the radio is kinda scary....its like little "red riding hood i like to hold you if i could but you might think im a big bad wolf so i wont" .........and its just really scary i think its abotu the fairy tale but a song that was done in the 60's...like i said its howling to, im frightened uh yeah very. Ok i'm sorry the song on the radio was really disturbing me. so i changed the station. today was average i like shooting arrows to be honest, its not that bad i hate our teacher though. she is supposedly lesbian even though she has kids. i don't have a problem with her being lesbian its just that she calls all the girls that she doesn't know their names woman. so she said to me when i almost hit the bulls eye "nice shot WOMAN!." um...yeah thats her, she is different but oh well , what can i do? nothing. thats about it. i didn't have much to say i was just bored and felt like updateing...i'll do a few quizzes.

snow fairy
You are like the snow fairy, she is very beautiful,
she has the power to make things beautiful, but
She is sometimes quite selfish, and spends most
of the time she should be using her magic
staring at her self in the mirror. Other than
the fact that she is vain and selfish. She is
a nice person, when she IS actually using her
magic, her powers are great, and she is very
helpful. Well that's most of the tings about
the snow fairy, can you relate to some of them?
You probably can, because that is what this
quiz is for!


**The ultimate Fairy quiz**(anime pics!) for girls, but if you are a guy you can take it too! !**being improved more**!
brought to you by Quizilla

Snoopy
You are Snoopy!


Which Peanuts Character are You?
brought to you by Quizilla
Comments: 2 tears - shed your tears.

Thursday, September 16th, 2004

Subject:you know your from....
Time:9:37 pm.
Mood: lazy.
Music:headstrong, trapt.


You Know You're From New Hampshire When...


You say "wicked" instead of "really."

Your idea of a good meal is Katie's Country Kitchen

You drive a Suburu

Half of your clothes are from L.L. Bean

You rather vacation in New Zealand than Florida

Motorcycle Weekend is the highlight of your summer

When you take your yearly trip into Boston, you "pak ya cah in Havad Yad"

"Vacation" means going to Burlington for the weekend.

You go out of state and don't understand what "tax" means on your receipt

You think of the major food groups as venison, beer, fish, and berries.

You refer to the Patriots as "we".

You can identify a Massachusetts accent.

You can visit Berlin, New London, Bethlehem, Lisbon, Lebanon and Dublin all in one afternoon.

Down South to you means Boston.

You consider Manchester exotic.

You don't have a coughing fit from one sip of Ballantine Ale.

You can actually pronounce Kancamagus.

You know what a bubbler is.

Your neighbor throws a party to celebrate his new machine shed.

You go out for fish fry every Friday.

You can recognize someone from Massachusetts from their driving.

You actually get these jokes and pass them on to other friends from New Hampshire.





...yeah i thought that was trey funny! well today was boring and then i went to the freshman football game...and um lets not say n e thing because they didn't do so well...well i think i am going to get ready to go to sleep...so bye
Comments: shed your tears.

Wednesday, September 15th, 2004

Subject:sigh
Time:9:15 pm.
Mood: crushed.
Music:if i an't got you, alica keys.




Aries - Your Love Profile


Your positive traits:



You're quite the charmer. You've got the wit and attitude to attract almost anyone you meet.

Out spoken and honest, any date knows how they stand with you.

Fearless, independent, and willing to try anything twice - your dates should expect the unexpected.



Your negative traits:



You tend to be vain, and you expect your partner to feed that vanity often with complements.

Hot tempered and impulsive, you've occasionally ended things ... only to reget it later.

You're obsessed with being the best, most loved girlfriend or boyfriend your sweetie's ever had.



Your ideal partner:



A risk taking, free spirit like yourself - who can keep up with your latest wild child antics.

Someone stylish, attractive, and fit... who can keep you attracted for months.

Is hard to get - and lets you pursue things. You prefer to be the chaser, not the one being chased.



Your dating style:



Wild, unpredictable, fun, and daring. Your ideal date may involve a couple motorcycles or naked skydiving.



Your seduction style:



Honest and direct - you have no need for romance or much foreplay.

Show off. You like to show your lover how you're the best ever.

Ambitious. You often like to go all night - or aim for multiple orgasms.



Tips for the future:



Start to believe in second and third chances. You don't have to dump them so fast.

Savor the process. Sometimes the best part of falling in love is taking things in slow motion.

Let go of comparisons. If someone's with you, then you've already one. Stop worrying about exes.



Best place to meet someone online:



Match.com - honest and straightforward profiles, just how you like them!



Best color to attract mate: Red



Best day for a date: Tuesday



Get your free love profile at Blogthings.
Comments: shed your tears.

Subject:Heather...she is missed!
Time:6:51 pm.
Mood: peaceful.
Music:sunday, pam tillis...or something..its country.
hey all! what goes on in the hood of Mil to the Ford?!?! haha well highschool is going well..i think i have a little crush on the kid who sits in front of me in algebra or the one next to me...i don't know the one in front of me's name haha but he is pretty hot and the one next to me has a gf..so lets push him outa the picture. Um lets see...spirit week is soon!! ahhh lol and our theme is army?!?! wtf? lol and then we have a ganster day...omg how insulting to the real gangsters...omg milford....high all dressed up as ...omg i will have to see it to believe it...but seriously who that of that one up? well school pics are tomorrow! wooh lol yeah i'm having my hair curly...hehe like everyone is going to be like woah! lol um...lets see....there is a kid in nashua i have a little crush on, he i wicked cool! um yeah i started bowling...wooh lol nothing that intresting...we are down a team member but i think we shall live...or try to get another one...i might have to change my summer team thought because john and jj want to be with me and i suppose chad to so...idk w/e though...heather, i feel bad for you and that...um boy...but he does sound immature ...and thats ur type! haha lol jk um wow i havn't written in a while...but i'm in f.b.l.a now..yay lol my feet are cold :(.....i need a boyfriend bad...i like look at lauren and jake and she is like mezmorized and nothing can bother her...it bugs me that i can't find n e thing like that...oh well like i told her , i can't be lovey dovey like that...i just can't. umm now my feet are asleep...in gym we started archery! haha and i can actualy hit the targert! which is sort of suprising....uhhh....i think that is about it...i'm realy bored and need to go do something though. oh yeah THANK YOU LAUREN FOR COMMENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AHH YOU KICK TOTAL ASS! lol yeah ...so i'm basiclly done i think .oh yeah i might be in a beauty pagent hehe...and my fish are huge and thats it! bye
Comments: 1 tear - shed your tears.

Friday, September 10th, 2004

Subject:Are you ready for some....FOOOTBAAALLLL?
Time:9:34 pm.
Mood: mellow.
Music:My head pounding.
well just got back from our first home game (i think) we won 13-0 or something like that!! i'm glad we won, the volley ball team won 2!!! (they are normally very unapreciated and they are important to so) yeah i hung out with Ali and Cara most of the time, then we found Jake and Mike and hung out with them most of the rest of the time...oh yeah near the end Kaytlen came!!! So she hung with us to! I saw Lindsay do her kick ass halftime routine perfomance! go lindsay! it was awesome the bad is sooo good! congrats....i obviously saw the chearleading team and got to say hi to Lauren. their part in the halftime thing was pretty good to...so congrats to you cheerleaders as well! how do i put this nicely....someone i know....that was at the game tonight....that we saw a lot of, is really um pesterius...(new word) like omg...they were pissing us off soooo bad! but thats something i don't want to put in this because anyone can read it...yeah...haha lmao, Josh in 8th grade came up to me SOOO baked it wasn't funny omg i was trying so hard not to laugh...haha but it was great! We have some sexy guys on our football team, i know random but true true! Ali and Cara got like 4 coffees! lol it was really weird and then just a few other things...but all in all it was a good night!!! well i'm out ..bye
Comments: 1 tear - shed your tears.

Wednesday, September 8th, 2004

Subject:Kangamangus highway
Time:8:18 pm.
Mood: crazy.
Music:my fish tank...sounds like its peeing.
Hey all!!!! whats up???? not much here....i just relized NO ONE GIVES ME COMMENTS!!!!!! please leave a couple...i feel like i'm tlaking to myself here!!!!!!!!!!!!! ok so now that that is out of my system...lalala i'm upber bored...just got outta the shower ...still in my towel...as a matter of a fact i'm going to go get dressed and then come back and if i hadn't have told you, you wouldn't have even known!!!! haha. Well now that i am in my comfy pajamas i shall talk to you about my day...um World studies was pretty boring...nothing special...we worked on the world religoins thing, then English ...it was alright, yet again pretty boring but it was OK. um and then P.E. were we played speed ball and ....idk it was fun i guess....wow a pe game that i might have had fun in....GASP lol...then lunch which of course was wonderful and then back to 20 minutes of PE where we played b ball and talked. and then good ol algebra last....and definitly least...lol i got to know the kid behind me kinda and now i know a little abotu the kid next to me....oh yeah also i learned a little about spirit week.... the girl diagonally from me (Jessica..she is cool) said she was bringing in rulers for the freshman but she wouldn't beat me because she doesn't beat freshman she knows lol and yah...i came home and did not a whole lot...so that was my day! wooh arn't you just reved up abotu this entry!!!! haha lol yeah well i'm out bored....ttyl!!! bye
Comments: shed your tears.

Tuesday, September 7th, 2004

Subject:abcdefghijklmnopqrstuvwxyz...i'm bored
Time:3:09 pm.
Mood: stressed.
Who is in your celebrity family? by cerulean_dreams
User Name
MomSharron Osbourne
DadAl Pacino
BrotherJustin Timberlake
SisterDrew Barrymore
DogLassie
BoyfriendJohnny Depp
Best friendOwen Wilson
Quiz created with MemeGen!


haha thats awesome...well hey ya'll whats up? just got back from school a little while ago...wooh hoo...lol NOT....yeah um today was "ok" really boring though...i learned how to hold a bow and arrow...scary huh? lol yeah i know....ummm lets see....i have a secret little crush...but i'm not completely sure on it yet...so don't ask me who it is lol i'm wicked bored so i'm going to go ...bye
Comments: shed your tears.

Sunday, September 5th, 2004

Subject:awwwwwwwwwwww
Time:7:38 pm.
Your love is... by ChibiMarronchan
Your name is...
Your kiss is...erotic
Your hugs are...warm
Your eyes...sparkle like the stars
Your touch is...heart warming
Your smell is...exotic
Your smile is...hypnotising
Your love is...unique
Quiz created with MemeGen!
Comments: shed your tears.

Subject:HEATHER ROCKS MY SOCKS...
Time:7:31 pm.
Mood: energetic.
How much will someone pay to see you strip? by Rishenu
Name:
Age:
How much:$802,374
when:July 7, 2020
why?:they're horny XD
Quiz created with MemeGen!


What Is Sexy About You? by Straze
Name:
Color:
Guys or Girls:
Vanilla or Chocolate:
What Is Sexy About You:WOW! Your booty could beat out J-Lo's any day! Shake that thang!
Quiz created with MemeGen!

hahahaha

Would anyone want to bang you? by phobia
Name:
Favorite Food:
Wants to Bang you:
This many times:53
Quiz created with MemeGen!
Comments: shed your tears.

Subject:CRAMP CRAMP CRAMP
Time:3:58 pm.
Mood: weird.
yo yo yo...i'm done...that wasn't even cool....lol um i just got back from my uncles cook out thing....there was A LOT of food!!! it was good....yeah so....lets see...i have like the most adorable little cousins! its awesome they are soooo cute! oh yeah well i finally went shopping yesterday with my mom my cousin Diane and her best friend Nanny...i got 3 pairs of underwear..lol (like you wanted to know) um 1 par of pants 1 shirt 1 skirt this awesome perfume...2 pairs of shorts...4 pairs of socks and i think thats it...but i need more shirts ...yeah i'm really bored and i want to get my paper done but i really don't want to do it hahaha how funny....i feel like going for a run or something but i dont'...how peculaiur...wow, never thought i could see myself using that word :/...well its offical...my cousin had the same certian teacher as me in high school and there are rumors going around about her being a lesbian....dosn't really bug me...its her decision but in the locker rooms i might be a little frightened ...w/e yeah um sooo i'm done for now...i guess....IF ANYONE WANTS A ALMOST 6 YEAR OLD DOG, VERY FRIENDLY, NOT SO INTELEGENT, LOVEABLE, HEALTHY...just tell me because you can have her for free....yeah ok well i'm out...gotta clean out my clothes and see waht i want and don't want....wooh hooo....NOT....k bye now
Comments: shed your tears.

Saturday, September 4th, 2004

Subject:zuper
Time:1:01 pm.
Mood: naughty.
Music:Miss independent, Kelly clarkson....I LOVE THE RADIO!.
i have never had a subject sarting with z...so i figured...what the hell i'll do it lol...um so whats up all??!?! not much here...bored lonely sad bored crazy hyper bored... i have a project a paper and algebra homework to do...it sucks so much! i got a project the first fuckin day!!! who the hell does that...it sucks majorly! yeah well i'm bored and i'm talking to heather and we have decided to start a club for bean lovers...and yeah i'm not going to go into detial on it...u have to join to know!!! lol its top secret information we got...so u have to be deticated...ok yeah i'm done....um...my nose hurts...and i need to go for a run..no one to go with though....omg i have a 120 dollar gift certificate for charlotte ruse and a 100 for pac sun!!!!! hells yes!!!!!!!!!! i'm very happy about that one lol i get to go school shopping! yayayayayay lol i need some new clothing....yeah well i'm done for now i think i'm going to go outside...ahhh the sun she burns lol kk well ttyl mucho love
~ME :-p
Comments: shed your tears.

Thursday, September 2nd, 2004

Subject:hmmmmmm
Time:4:31 pm.
Mood: silly.
Music:Goodies...by...um idk lol but its feaurting Pete Pablo.
SOOo bORED!!!! woah i didn't even mean to do that....yeah i felt like updating my blurty! um today was the Offical first day....it was pretty good....except they mixed world studies and english together and so we sat in this one room for 3 hours....3 HOURS!!!!!!!!!! omg it was soooo boring it wasn't funny.....ahhh lol...um and then i had P.E. and the teacher seems pretty hard core but its all good....i got my gym and regular locker...WOOH HOOO! lol yeah its nothing special...i have 3rd lunch....um....then i had algebra..omg it was the most boring thing ever! i don't really like the teacher..yesterday she seemed nice and now she is all physco bitch on us...i thik it was because of all the upperclass men that are in there that are taking the class again for the like 3 time....my mentor paid me back!!! lol...it was funny she saw me sitting in gym with my "class mates" and she came in and gave me my dollar and said the class sucked and that one of her teachers said they didn't want to hear profaine language so she was like...what you don't want me to say fuck you...it was funny....now i'm talking to tyler...and he uh...just said something to me i probably didn't want to hear lol...ummmm Heather...she stared school today so i hope she did well....i'd be sooooooooooooooo scared if i was her.....i need to go shopping....grrr....i hate this commerical on the radio the girls is like blah blah blah its sooo annoying!!! but yeah...i kinda am being liek that righ tnow arn't i? lol w/e i don't care...um yeah well thats about it for now...peace on u...haha ryan says that
Comments: shed your tears.

Blurty for Amanda.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 20 entries. Missed some entries? Then simply jump back 20 entries.