Katie Collins<3's Blurty
 
[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends]

Below are the 3 most recent journal entries recorded in Katie Collins<3's Blurty:

    Sunday, May 11th, 2003
    8:23 pm
    home sweeet home!!!!!! ...... seriously!
    ohhh my gosh it feels so good to be home....... i have been at the grandparents house all weekend.. god luv the fam... but so yeah i was suppost to be home about 7 hours ago, but i should have known that wasnt about to happen!!

    so neways...... my first journal entree.... whoohoo....... im glad i dont know what the hell im doin... i feel weird. lol like im talking to a bunch of people i cant see.?? hmm i dont know i can be a weird one sometimes

    my senior pictures are scheduled for may 16... what kind of crap is that.. im still a junior.. i wont even look the same when im a REAL senior....... oh well just the thought of being a seniors cool enough for me. i want to graduate sooo bad..!!!

    i dont know what to do about devin--- its like i want a boyfriend, but then again i dont.... cuz for one ...--- omg if my family does not leave me alonee so i can get through with this stupid entry....... ------- ok yeah neways sorry about that........i just dont want a boyfriend until its someone i actual want to be serious with and i cant handle seriousness rite now i dont think........ ok but im goin to go so my brother can get on here and do all of Nothing!!!!

    peace out
    --
    Friday, May 9th, 2003
    2:44 pm
    D-I won't do drugs, A-Won't have an attitude, R-I will respect myself, E-I will educate me nowww
    my firsst journal entree.. whoohoo!!!..

    well yesterday we had this assembly thing called kiss (keep it a safe summer) lol, well it really wasnt funny, ok it made me cry! i mean i cry at a lot of stuff but not usually about people i dont even know. it made me feel horrible about lots of stuff... so that's what i'm talking about on my subject. the song from 5th grade!! i miss those days......

    i am in trouble though, ok i missed-or not actually missed--but i checked in at like 9 during first block like eleven times and my mom found out so that sux. but oh well.... this weekend is gonna suck... were goin to my g*mas.. and i love my fam and all but theres nothin to do in montgomery. okkk maybe we'll go shopping though.

    today tony told me he loved me. well it makes me feel better knowin one person likes me, just wish it was someone for real!!! im lonely!... lol... he wrote me a note yesterday tellin me he likes me because i am skinny. isnt that great.

    well im gone to cheerleading practice. where ill probably be told that im stupid and crazy like 500 times. lol kara. -k-
    peace out**

    Current Mood: lazy
    Current Music: kenny chesney-young
    2:44 pm
    D-I won't do drugs, A-Won't have an attitude, R-I will respect myself, E-I will educate me nowww
    my firsst journal entree.. whoohoo!!!..

    well yesterday we had this assembly thing called kiss (keep it a safe summer) lol, well it really wasnt funny, ok it made me cry! i mean i cry at a lot of stuff but not usually about people i dont even know. it made me feel horrible about lots of stuff... so that's what i'm talking about on my subject. the song from 5th grade!! i miss those days......

    i am in trouble though, ok i missed-or not actually missed--but i checked in at like 9 during first block like eleven times and my mom found out so that sux. but oh well.... this weekend is gonna suck... were goin to my g*mas.. and i love my fam and all but theres nothin to do in montgomery. okkk maybe we'll go shopping though.

    today tony told me he loved me. well it makes me feel better knowin one person likes me, just wish it was someone for real!!! im lonely!... lol... he wrote me a note yesterday tellin me he likes me because i am skinny. isnt that great.

    well im gone to cheerleading practice. where ill probably be told that im stupid and crazy like 500 times. lol kara. -k-
    peace out**

    Current Mood: lazy
    Current Music: kenny chesney-young
About Blurty.com