Band Babii K*sterz's journal

> recent entries
> calendar
> friends
> profile
> previous 20 entries

Monday, October 6th, 2003
7:51 pm
new blurty user!!!!!!

KEY*AIR*UH!

enjoy! ^_^

(comment on this)

Friday, October 3rd, 2003
4:43 pm - A Week In Review

So this week ... fun times! much better than last month.

anyways ... stuff that's happened ....

everyone's still missin Austin, i know.
but we've moved on. Nikki's got Cameron
][*my* adrian lol][ now ... but is that right?

and this guy invited me to his halloween party at the end of the month
so i'm gonna go `n` party like it's 1599!!! ][it's salem witch-hunt themed][ lol

and i <333 andrew [last initional unknown hehe], he's my mental boi!
hahaha!!!

tsh, some entry. i'm just being stupid and i'm too hyper and happy and
other shizz to write! so i'll do another entry when i've calmed down! lol

leave comments if you wanna!


current mood: indescribable
current music: The Ataris - "The Saddest Song"

(2 comments | comment on this)

Sunday, September 28th, 2003
12:32 am
what a weekend ... it was pure shit - i SWEAR.

first off i was shot at - that's right, some crackhead shot me in the arm with their bebe gun. thank god it wasn't a real bullet but it still fuckin hurt! and then they shot cameron too for no reason at all. so now we're both bruised - me in my arm and his on his stomach.

and then today [well ... yesterday] Austin died. September 2nd, 1990 to September 27th, 2003 - he was SO young and now he's gone. Nikki's gone crazy without him ... i don't know if she's gonna see the light of day tomorrow - she might just suicide.

all this shit is stressing me out ...

leave comment if you care ...

current mood: numb
current music: too shakey and cold for that shit

(comment on this)

Wednesday, September 24th, 2003
9:54 pm
haven't written in this for a while ...

i didn't do much of anything today. jessica, cassie, and lamont came over and we hung out together in my front yard and all over my street. then we called cameron and don. cameron came down, but don didn't [we left him a funny message on his answering machine though lol] and than we all hung out together with three other guys in the culd-de-sac [or whatever it's called]. than jessica and cassie ditched us and stole lamont's bike!!! lol but they came back, lamont left, and then they did too. so cameron and me sat at my house bored as shit for a few hours. than my daddy came home so i went to cameron's for an hour and came home.

nikki told me she has mono now. =[ so i hope she gets well soon!

eh, that's all i feel like typing up ... mucho love
~kyLi3

//re-edit [10:00pm]
HAPPY BIRTHDAY CHRISTINE!!!! I LOVE YOU LOTS IN THE NON-LESBO! I hope you had a great one!

current mood: sleepy
current music: The Ataris - "the hero dies in this one"

(comment on this)

Saturday, September 13th, 2003
5:34 pm - Long Time, No See!
first // juz lemme say R.I.P to John Ritter and Johnny Cash. you will both be missed!

i // haven't written in a long time. so here it goes...


friday // was the best day so far this school year. it was picture day [i took a ghetto picture because i only had 1 earing in] and i aced my band quiz and got 1st chair ... hopefully. haha yea and PE was interesting, but i won't go into details ...

today // is justin's birthday!! so happy birthday to him. i went up to tha high school and watched his track team practice than i stayed around a lil later and watched tha marching band perfrom [ryan look so cute becuz it didn't look like he knew what he was doing]. than me and my mom picked up my brother and ryan and we went home.

tomorrow // i have homework ...

current mood: apathetic
current music: Johnny Cash - "Hurt"

(comment on this)

Wednesday, September 10th, 2003
8:22 am - Homework
I'm sorry I haven't updated in so long - my science teacher just keeps giving a TON of homework (honestly, it takes me 4 hours to do all of his assignments) and than i still have to worry about all of my other classes. I am seriously stressed out and this weekend I plan on not doing ANYTHING at all except have some un-educational fun w/ my friends!

A school dance is coming up and I'm thinking about asking this guy Travis to go with me ... But if that doesn't work out, I still have all my friends to go with. LoL

I'll update you again as soon as I can (or when Mr. Williams decides to cut back on the homework)!!!

current mood: stressed
current music: Limp Bizkit - "Eat You Alive"

(comment on this)

Wednesday, September 3rd, 2003
7:33 am - Getting Ready ...
I was getting ready for school (FINALLY I've gone back) and decided to update the very few people who actually take the time to read this ... so, here it goes:

Sunday // was my friend Ivy's birthday, but I couldn't hang out w/ her because i was on the road to NC w/ the family. the trip there sucked (because i was an idiot and brought my CDs and headphones, but no CD player) but when we got there, things were better. my grandma is really awesome and she cooked a huge dinner for us. after that we watched a ton of Godzilla movies and 'Creature' (which was very creepy) than went to bed.

Monday // was the family reunion/grandma's pre-birthday party. it was SO awesome because i finally got to meet my grandpa and my step-cousin Kim. we ate, danced, painted our handprints on a flag as tribute to grandma, and Kim gave people rides to our cousins on his four-wheeler while the aunts and uncles (some of them anyways) hit the highway on Uncle Larry's motorcycle. it was a fun trip and i can't wait for the next one. anyways, after that we drove home and i took my shower and went to bed.

yesterday // was the first day of school! i found all my classes alright (because i borrowed a map from this one 7th grader, than they had a map on the back of our student planners) and i have a bunch of cool teachers. mr. williams is really cool ... for right now anyways, but my brother says he will get worse after grades start coming out. in science i have to sit w/ these two guys - Ace and David and they are REALLY funny. civics is boring, but i guess Ms. Roth is a nice teacher. my study hall is in the same room i had social studies in and Katie (another girl in my 1st two classes) and I were all "Hey Ms. Brown! Remember us!?" it was a mini-reunion i guess. than i went down to lunch and sat with Seychelle, Katie, Brian, and Dawn and we just talked about our summers. after lunch it was english and i found out that Allen was in that class with me!! Allen and me were best friends last year, but he says i get on his nerves too much. than there was Math, which i had w/ the OTHER Katie and Don (who i think thought the teacher was hott or something cuz he was practically drooling over her @@). than i went to my electives. we have a TON of new people in band class this year and there's this one REALLY cute one named David ... lol and in gym there was no one i knew personally in there except for Patrick. and Brian, Cameron, and Don are in my PE team so i'll see them every day!

and than when i got home, i just did my homework and talked to this guy named Willy-am. he's a new inspiration to me ...

today // just another day of school! ^_^ lol

i guess that's it ... leave some comments if you want and i'll go get ready to face another day at SMS!

current mood: sleepy
current music: 50 Cent feat. Snoop - "P.I.M.P"

(comment on this)

Saturday, August 30th, 2003
10:27 pm - -nothing witty to think of-
The VMAs were the coolest. ^_^ That Britney Spears+Madonna+Christina thing got everyone riled up though ... oh well. Nothing's happening to me except the back-to-school frenzie I'm in. So boring ... I can't wait for school to start! Apart from that, I think Pierce thinks I'm pissed at him for some reason because he refused to talk to me (i noticed then when i 1st spoke to him and he said he had to give his dog a bath and than AGAIN later on ... no dog needs a bath twice in one day), but it might be partly my fault for not talking to him when he told me about this girl named Lexi. Wow, hormones are like food poisoning ... all sensations, than gagging.

How profound of me ...

I need to go back to school ... I need to think of someone besides him. =/

Or maybe I really AM in love and it's not just a silly chemical inbalance ...

Let me drink (water LoL) on this one and we shall see later on ...


And for the record, I will be in North Carolina tomorrow and for a little bit of Monday. A good break from VA will do me some good, I supposed. See you all the day after tomorrow - MY LAST DAY OF SUMMER!

current music: The Ataris - All You Can Ever Learn Is What You Already Know

(comment on this)

Thursday, August 28th, 2003
5:43 pm - Party Over Herr! Woop Woop!
VMAs tonight you guys!! LoL My friend Megan and I bought walkie-talkies so we can talk during the show without hogging up the phone lines - smart, aren't we? XDD so i've gotta make some popcorn and fill up my entire jug fool of kool-aid!! yea, babii! this is gonna rawk.

][ people i hope win -- ][ Linkin Park (best rock video), Evanescence or Simple Plan (best new artist), Eminem or Kelly Clarkson (Viewer's choice), Christina Aguilera (best femal video), and some more! lol

i hope you're all watching too!

current mood: excited
current music: Christina Aguilera feat. Red Man - "Dirrty"

(comment on this)

Wednesday, August 27th, 2003
10:59 pm - Biding Tha Time ...
i am // sitting in a chat room with Cameron `n` Ronae `n` Christine - Christine's the only one talking though. lol Fun times! Pierce is watching Evagellion or whatever it's called and won't talk to me (he already thinks I'm annoying anyways, so I can't provoke him or else he'll block me and I don't want that to happen).

today // i went to Wal-mart and did some of my back-to-school shopping ... it was too crowded so we didn't get much. i didn't get mah digicam but i got some other cool stuff instead - like the mocha-flavored lip gloss!! it's soo yummy, but it smells more like burnt toast. XD


yea, so that's all for now. i'm gonna juz chill than go to bed. see ya tomorrow

current mood: bouncy
current music: The Ataris - "Radio #2"

(1 comment | comment on this)

Tuesday, August 26th, 2003
7:05 pm - Good Days Ahead ...
I spent my day eating this left-over chinese and opening the little fortune cookies. The one I liked most said "Good times in life are headed your way." And it's true!! Tomorrow my Mom and I are going shopping for all that last-minute back to school stuff and than I'm going to buy my DigiCam!! Yay! I'll be soo click-happy with that thing and I might just make a photo show if I can get a ton of different pictures (probably won't ... all the people up in this hood are at band camp all day). So yeah ... pictures and photo shows! LoL

][*Note to Self* tell Christine to tell Austin to get a pic of himself for Nikki (the good one, not the bitch one) and me to see!][

So I must go eat dinner now. Creamy chicken, sweet peas, and rice - an old-fashioned meal from down south, babii! Update ya later. *xoxox*

current mood: happy
current music: Jump 5 - "All I Can Do" (heh .. my guilty pleasure)

(comment on this)

10:51 am - Quick Note
Just here to say Pierce is THE coolest guy ever ... I'll write a REAL entry later...

current mood: ecstatic
current music: Dashboard Confessional - "Hands Down"

(comment on this)

Monday, August 25th, 2003
5:53 pm - Wow ... There's Some Funny People In Da Hood!
The funniest thing just happened!! Some girl (I'm guessing she goes to my school ... but whatever) just IMed me saying that I didn't have any guy friends and that I just wrote all those names in my buddy profile to make it seem like a ton of guys were my friend ... I started laughing so freakin hard. lol I guess hormones really can mess up a girl. Anyways if she is reading this and wants more guy friends or whatever than here are some simple tips:

1.) don't talk girl talk around them
2.) no "does my butt look big in these pants?"
3.) talk about something they actually care about - not the latest gossip
4.) music, yallz!! lol
5.) YOU can start the convos too - it's not all the guys' job to do stuff in the frienship

Or at least that's some of the stuff I do ... lol. Maybe I'm just guy-friendly or something? Ya know, not too girly not TOO guyish?? The proper mix of someone to hang with and someone to get advice on the opposite sex from...

current mood: amused
current music: Good Charlotte - "Waldorf Worldwide"

(comment on this)

Sunday, August 24th, 2003
6:39 pm - A Whole Ton of Shit ...
3 grey hairs ... dammit I'm only 13! I don't need these! Anyway, for me and some of my online friends it's been HELL. Destroyed relationships ... tons of bitching ... and just a pile of shit and it's getting the better of me. I couldn't sleep at ALL last night because two of them were acting all fucking suicidal and brought back a TON of unwanted memories. Seriously ... I have had the chance to go to 27 funerals in my life and I am tired of having the people I know die ... so yea. =\ But I don't think they know that (but they sure as hell will when they get off their lazy asses and read this journal).


What a mess our lives turned out to be
It was at its best when you and I were only 3
We can start with all the things that turn us out
And we can go right down the list and throw them out

Can we start, start over?
Can we start, start over?
It's all over
It's all over

Here you are and there's where you wanna be
But don't think you don't have company
Think of all the lonely people in the world
And if it's God who made us why we so damn cruel

Can we start, start over?
Can we start, start over?
It's all over
It's all over

We can never lie
And you can never steal the time
And we can only watch them die
And we can never find out why

We can start with all the things that turn us out
And we can go right down the list and throw them out

Can we start, start over?
Can we start, start over?
Can we start, start over?
Can we start, start over?
It's all over
It's all over
It's all over
It's all over..


// yeah i used to LOVE that song but now I FINALLY understand it ...

current mood: stressed
current music: Trapt - "Headstrong"

(1 comment | comment on this)

Friday, August 22nd, 2003
7:25 pm - STILL HAPPY!!
Another boring Friday locked in tha house ... even after I spent the whole week by myself. Oh the crewelty, but I'm still happy - it's all good

current mood: blank
current music: The Cheetah Girls (Disney) - "Cinderella"

(1 comment | comment on this)

Thursday, August 21st, 2003
8:23 pm - They're Right ...
Ha. Everybody's who's said this to me is totally right - I need a boyfriend.

current mood: thoughtful
current music: Metallica - "St. Anger" (from Wrestling)

(comment on this)

Wednesday, August 20th, 2003
2:32 pm - Oh yeah!
But I guess there's a good part to today --

HAPPY BIRTHDAY FRED DURST!!

Limp Bizkit rawks. ^_^

(comment on this)

2:26 pm - I'm Screwed ....
Ok, today sucks. But I'm still happy (like always). And, as always, it all started w/ some online shit ...

Alright!! Some crazy chick IMed meh and started saying that all the guys I gave shout outs to in my profile didn't like me, let alone know who the hell I was. I didn't bother trying to argue with her, cuz it was TOO stupid, even for me! So yeah, she has issues and she confused me deeply ...

And than I went out front to let my dog out so she could go pee and some guys were standing on the corner and they were like "Damn, black people live here? I think we have to move ..." So yeah, so I'm black `n` people hate it, but whatever. Turns out that Jon (the guy online who I called special some entry ago) is ALSO racist. Why can't people look PAST the skin instead of AT it, eh??

Yeah, so that's my day so far! Great, don't you think?? *rolls eyes*

later Goons ...

current mood: gloomy
current music: Eminem - "White America"

(comment on this)

Tuesday, August 19th, 2003
10:58 am - Day 2 ...
My second day alone ... I've learned that Ice Cream is very comforting in times like these. ^__^

current mood: calm
current music: Mya - "Me Love Is Like ... WO"

(1 comment | comment on this)

Monday, August 18th, 2003
11:56 am - Paranoia ...
I HATE STAYING HOME ALONE!! My house is OLD and it makes all kinds of funny noises when it's empty AND there's a cemetary right down the road!! Can you say paranoid?? lol I'm sort of the people-person I CANNOT be alone!! Ok ... I'm done ranting. I pray I don't have a spaz attack!!! aaah!! IT'S THE SELF-FLUSHING TOILET!! I am going to KILL that toilet. O.o;; I'm going outside ...

current mood: numb
current music: Staind - "Fill Me Up"

(comment on this)


> previous 20 entries
> top of page
Blurty.com