Blurty for Jenney.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 3 entries.

Monday, March 17th, 2003

Subject:what a day
Time:8:02 pm.
Mood: mellow.
Music:connected (extended version) -ayumi hamasaki.
Hey, well some of ya'll maybe wondering why I didn't go to school today. Prolly thought I was skipping right? lol Nah, first of all...I would never skip on an ODD day. C'mon you know me and odd days. Hehe. Well, actually I had appointments to go to, the kind of appointments where you don't wanna miss them. Yeah...hehe well that's all I'mma tell ya for now. IM me if you wanna know more or if you wanna talk ~Lata, JENNEY
Comments: Add Your Own.

Sunday, March 16th, 2003

Subject:aww damn ...it gets better
Time:8:20 pm.
Mood: bouncy.
Music:watchin Ayumi Hamasaki performing July 1st.
Heyyyy! I finally acomplished my goal of the day, well not really...but I did get over my bitchy mood. So isn't that something to be happy about. YAY!! I'm my happy, energetic self now...and for some reason I'm craving for some chocolate! Hehe ...so I'm out. Holla atcha gurl ~

Kay...since I stayed in my room all day I jus took random quizzes that I found online and I just wanted to share the "interesting" results that I got ..hope ya have fun taking these quizzes and don't forget to holla back at me when you get your final result. Hehe luv ya ...

Pretty!  I'm a rose! click to take it! ralph lauren
Comments: Add Your Own.

Subject:like a caged birdy
Time:5:46 pm.
Mood: bitchy.
Music:aht-ya love (some song from a thai lakorn).
Hey lover!! i'm trying my best to be my sweet self, but this damn PMS thing is getting in the way and it's driving me crazy, because now every single word someone says to me pisses me off for no reason. So by staying in my room, and keeping myself occupied with a good supply of my favorite ice cream (cookies 'n cream), some of my favorite movies, my vc andrews novel, my favorite music, and my computer --i'll be good. Hehe! i know some of ya'll are thinking "Rigggghhhttt, she's prolly asleep right now...maybe i should call and check." Hehe, don't think i don't know that some of ya'll are thinking that this very moment. Cuz you are and Jenney knows everything ..*now I know ya'll are shaking your heads in agreement right now...AM I RIGHT?!?* Haha! Nah i love you guys. I know I know...I'm such a biotch who is alwaise in the center of attention. -_- Now i definitely know you guys are agreeing with me now...hehe! Anywaise, enough said for now. i'mma go find something to do...
Comments: Read 4 or Add Your Own.

Blurty for Jenney.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 3 entries.