michele's Blurty Entries [entries|friends|calendar]
michele

[ userinfo | blurty userinfo ]
[ calendar | blurty calendar ]

my kiss is like whoa, my touch is like whoa, my sex is like whoa, my ass is like whoa [13 Mar 2004|12:42pm]
[ mood | hungry ]
[ music | mya -- like whoa ]

hola amigas .. com esta? haha thats probally all i know from my 3 years of spanish lol

amyways .. i gave glenn til tilk 3:45 to call and he called at 3:31 so we chilled :) we went to go see 50 first dates then went 2 fudrutker? for food .. it was okkk i had funn .. les just say hes a freakin lunatic when he drives .. expecially on highways lol

last night i went with the mama to chaperone my bros school dance .. its was okiee .. i chilled with ghada [jennys mom] lol we went down and started dancin and shes like jenny will be mad she missed this lol and then we keep doin water runs lol and mr. rivera was there .. he is only like the hottest teacher in CCMS lol

hmm what else did i want to say? ... oh yea!! HOT ARMY GUY!!!!!!!!!!! lol this guy who graduated last year from CHS whos in the airforce came to talk to my class in history lol omg he was soooooooo cute :) and miss. lewis saw all the girls in my class starin at him and when we left she was like you guys like? and we were like omfg yea lol then i told my english teacher and she like i had him two years ago! lol so he came to my class yesterday and she like i only asked him to come since you told me about him and how you were smilin the day you met him lol then that was 4th then in 5th [history] he came to my class again!! lol i was in such a good mood right yasmin? lol and then after we took history notes me, yasmin, and jenny were talkin and we were like omg he soo cute lol :) too bad on the 20th hes goin to nebraska :( then 8 months after that he goin to iraq :( lol ohh welll

i'm leavin in like an hour to go to my auntss wooo hooo :)

well my foot is asleep and i am STARVING so i'm gonan go and get ready and dry my hair .. write more soon

<3
michele

1 won't leave me alone your presence still lingers here..

do you keep your name? is it all the same in your new world? [06 Mar 2004|12:57pm]
[ mood | hopeful ]
[ music | joee -- angel ]

heyy i havent updated in awhile .. thanks to laurie for makin my journal all pretty ;)

hmm lets see .. last friday i went out with the girls [kim, jenny, leila] and don for kims birthay .. :) we went to johhny carinos then to see dirty dancing havana nights .. wow what a great movie ..lol and everytime they kissed kim hit me and leila .. lol we had bruises the next day. then saturday i had to work .. yea it was gay but oh well .. then i dont remember what i did sunday .. i remember talkin to joe, who by the way is my most favortie person in the whole world ;) <3 lol and umm ... oh!! i talked to derrick from school [glenns cousions .. more to come in a sec.] lol he pretty much asked if i liked glenn and if i would ever go out with him .. and blah blah blah yea that was last weekend

then school this week pretty much sucked. freakin HSPA testing .. yea it was so gay but ohh well .. like after testin all the classes were like 20 mins so it wasnt that bad .. and we played pictionary in math lol .. last night i went out :) hehe

umm glenn .. yea hes this guy from work who i kinda like .. haha as joe would say "kinda like?.. your stalkin him!!" lol yea but he really sweet .. hes a freshman in college [haha yea me and rae go after the college guys ;)] and were SUPPOSED to chill tonight but i have this gut fellin were not .. so i give him til 3:15 to call or else i got out with jenny, kim, and leila .. lol always gotta have back up plans lol

hmm this song is soo good [joee - angel] :) auctally its kinda sad once you listen to the words . .its about a kid who dies at 17 and his friend wants to know if heaven is all the same as earth [hence my subject & "i've been searchin for the truth that lies behind the door you found, do you keep ur name?] :( its good but sad

yea imma go take a shower .. an dsproabllydo a survey to post here .. write more soonn

<3
michele

your presence still lingers here..

i will give you me heart until the end of time your all i need my love my valentine [13 Feb 2004|05:06pm]
[ mood | blah ]
[ music | martina mcbride -- valentine ]

yea havent updated in a while .. woo hoo i had 5 valentines today .. lol jenny, leila, bobby, diego, and justin lol :) i felt so loved i lvoe you guys <3 :) i gotta babysit tonight .. then work tomorrow .. then go see my aunt and my cousion and baby<3 this weekend woo hoo then i get 4 teeth pulled on tuesday .. i plan to go out one day to the mall with jenny, leila, kim, and liek a bunch of other and i am SO wearin a scarf .. lol and kim was like you so cute lol and i told my greek alex hes comin to junior prom with me .. lol but its not comin if he keeps callin me michelelynn lol he asked my middle name and i told him so now he just combines my 1st and middle name and that ALL he calles me lol

well i gotta go .. write more soon ..

<3
michele

your presence still lingers here..

Oh Oh yOu think yOur sOmething special? Oh Oh yOu think yOur sOmething else? <3 hehe [13 Jan 2004|06:01pm]
[ mood | cranky ]
[ music | shania twain -- that dont impress me much ]

hey havent updated in a while .. schools doing good .. got midterms next week .. ugh i'm so stressing over them .. i got gym and eng the 1st day .. history and alg2 the sencond day .. foods and independt living on the third day .. chem and lunch the last day .. ughhh

i finally got scheduled for nex year .. lol i took zero period gym .. psychology,astronomy, enviromental science, work experience, and english .. i took something else but i cant remember


gg ttul byebye

your presence still lingers here..

suga suga hOw yOu get sO fly? <333 hehe :) [29 Dec 2003|01:15pm]
[ mood | cranky ]
[ music | baby bash -- suga suga ]

heyy hope everyones holidays were good :) i got pretty much everything i wanted .. ummm ..

italian charm bracelet
m-i-c-h-e-l-e in gold
american flag
italian flag
gemini sign
june birthstone
football<3
ny giants
moon
world trade center
<3 2 shop
#1 daughter

dvds
friends the complete 1st season
piates of the caribbean: curse of the black pearl
finding nemo
lilo and stitch
boys and girls
how to lose a guy in 10 days
freaky friday
just married

cds
new britney
no doubt the singles 1992-2003

LOTS of clothes .. $55? i think .. $90 to macys .. woo hoo :) oh and my cousion ronnie got me a big bag [kinda like a purse but bigger] and put like shampoo, hairspray and so on in and made it an over night bag .. plus put a visor CD holder for my car, sunglasses clip for the car, air freshers for my car and a bunch of other stuff for a car i dont even have yet .. :(

i gotta work today, wed, and friday .. funn but i got 22 hours this week .. so 22 x $7 = $154 before taxes .. so like $120? of it is mine? so thats like like $216? for the last two weeks .. [$96 last week] and i already got $5000 saved so i should hopefulyl get my eclipse .. or a cougar .. there both nice .. oh well

well i gotta go get ready for work .. write more soon

<3
michele

your presence still lingers here..

your the only one who knows that [13 Dec 2003|10:15pm]
[ mood | happy ]
[ music | nickelback -- somday ]

michele = HAPPY :) hehe

lets just say i went out to eat like 45 mins from home and guess who i saw? hehe :) coincidence? i think not :) LoL see were ment to be :) LoL

gotta work tomorrow from 10-4 :( ohh well nice check so i can get more presents :)

still gotta get:
mommy - shower radio and ... no clue
jenny [part 2] - half baked and something else [already got a purse]
betty - no clue
jess - candles
diego - haha he wants boxers
tiffany - paws and claws bear w/ fairy costume
cammie - same as tiffany
daddy - .. no clue
bro - snowboard

wow i'm behind .. hmmm ohh well

write moresooooooooon

<3
michele <3 ????

1 won't leave me alone your presence still lingers here..

oohi ts my life .. dont you forget .. ooh its my life .. it never ends [28 Nov 2003|02:52pm]
[ mood | pissed off ]
[ music | no doubt -- its my life ]

Is your birthday 18 of the month?

Your life
At first glance, people think you are quiet type
of person. Actually, you are cheerful, but
conditionally. You will show your joyful
character only in good mood. On the other hand,
you are moody; no one would dare to be around.
Because of your emotion fluctuation and frank
character, some find you hard to be around.

Your love
You hardly show your feeling toward opposite sex
no matter how much you like him/her. Your
partner also has a similar character, so your
love affairs often take quite a while to
flourish. Time tells it all. Your sincerity
makes you very attractive.

your presence still lingers here..

theres gOtta be mOre tO life then chasing dOwn every tempOrary high tO satisfy me [28 Nov 2003|10:45am]
[ mood | grumpy ]
[ music | stacie orrico -- more to life ]

well football season is offically over .. its sad .. all my seniors are leaving :( after the game i stayed later an talked to a bunch of the guys .. i was like manny dont leave! lol he said he wants to get left back so he can still play next year lol i knew i loved manny for a reason lol and i was like say "water" one more time and hes like "WATTTTTTTTER" lol and snapped :( i'm gonna miss him hehe and his new thing goes "hm hm hm hm uhh huh " lol its one of those you gotta be there thing lol wow 16 guys are leaving :( this sucks

i talked to mike yesterday .. we talked for like 2 hours? and it was so nice we talked a bout everything .. and asked who he liked and he told me and then he asked who i liked and i was like guess so he guessed .. heres what he said:

mike - there r no guys with no facial hair that r my size that have blue eyes with dirty blonde long hair
yes there is
mike - its just not common
mike - so im guessing this person has no piercings?
me - ummm yea some piercing
mike - b/c im the only junior linemen with n e
mike - how many
me - 2
mike - i have no idea
me - oo
mike - lets straighten the facts
me - ok
mike - linemen, dirtyblondehair, longer in length, taller then u, doesnt look as big as me, piercings, blue eyes(u think), no facial hair?
mike - is that right?
me - looks as big as you, hair about the same length
mike - o ok
mike - noone fits that
mike - i thik ur bsin me
me - why would i do that ,, its so freakin obvious
mike - not to me
me - foget it
me - forget*
mike - ive been hit in the head to many times for it to be obvious
me - lol
mike - do they wear n e sort of brace for games?
me - nooo
mike - tape?
me - i dont tink so .. maybe the ankles
mike - ok that didnt help every line men gets that done
me - i dont think he tapes tho
me - ok .. never mind .. forget it
mike - y u finally got tired of me guessing
me - yes its obvious and your not gettin it so its pissin me off
mike - lol
me - :-)
mike - michelle
me - yess
mike - im not completly retarted
me - michele is how its spelt
mike - o one l
mike - got yea
mike - i no who it is
mike - i got it
mike - yey for me
me - ok who is it?
mike - barker
me - i told you nooo
mike - j/k
me - good lol
mike - large whit fella
mike - i no him quite well
me - yes you do
mike - same size foot as i
mike - hes a sexy kid
me - oh yea damn sexy
mike - lol
me - lol
me - take another guess
mike - yea did u hear he talked to coach p today after ppl left the locker room
me - he did?
mike - yup
me - what he say to coach p?
mike - coach p siad he is playing varsity next season
me - yay
me - is coach p staying
mike - nd that he needs a big year outta that kid
mike - yea i hope
me - me too
mike - he wouldnt have tod that kid that if he wasnt
me - soo tell me who it is?
me - thats true
mike - then the kid wished him a happy thanksgiving and gave him a hug
mike - then he gave traina a hug to
me - ok ..
me - and did he give any managers a hug?
mike - got told by traina he had one hell of a year
mike - yup
me - really?
mike - yup
mike - nd jesse
mike - nd shook mr perainos hand
me - yess
mike - i seen it
me - okk .. glad you saw it
mike - yup
mike - got a kiss to he did
me - does this guy always give one manager his jacket?
mike - i do belive
me - your on the right track
mike - so its bobby?
me - no
me - jenny would KILL me lol
me - so you figure it out?
mike - yea
mike - barker
me - no
mike - so its not barker
me - no its not barker
mike - so not barker
me - no
mike - is it barker
me - omg hell no
mike - y not
me - hes stupid?
mike - isnt he like "hot"
me - umm no
mike - everyone else thinks so
me - not the managers
me - ok anyway .. off subject .. tell me who you think it is
mike - so who do u all agree is cute nd nice
mike - a kid
me - yes
mike - #57
me -
mike - yup i no him
mike - hes got a cute ass
me - i would hope so
me - that hes does .. hes number one on my list ;-)


yea so that was our convo .. lol so yea he knows i like him but its all good :) hehe well i'm gonna go sleep more .. write more soooooooon

<3
michele

your presence still lingers here..

there is just one thing i need and i dont care about the presents underneath the christmas tree [26 Nov 2003|10:32pm]
[ mood | sleepy ]
[ music | mariah carey -- all i want for christmas is you ]


My life is rated R.
What is your life rated?
your presence still lingers here..

you tried to hide your lies disguise yourself through living in denial but in the end you'll see [12 Nov 2003|08:58pm]
[ mood | depressed ]
[ music | christina aguilera -- fighter ]

wow i think i'm slippin into that depressed state again .. nothin seems to be going right at the moment .. i found some quotes that explain how i feel right now

math is like love -- a simple idea but it can get complicated

your presence still lingers here..

oh tell me why .. do they build castles in the sky [08 Nov 2003|09:14am]
[ mood | giggly ]
[ music | z100 ]

hey .. well i didnt get the mustang .. it needed a new transmission .. so i put the money back in the bank so i could get more interest .. and since i got the job acme i gonna save up .. and buy my self ........................ a jetta!! wooo hooo .. lol


jennys on her way .. got a game vs. st joes ..


write more later ..

<3
michele

ps. the guy i like is letting me wear his jacket today .. hehe ;0)

your presence still lingers here..

my baby dont mess around [07 Nov 2003|10:44pm]
[ mood | hyper ]
[ music | outkast -- hey ya ]

Earth girl
You are a true nature girl!


Which Ultimate Beautiful Woman are You?
brought to you by Quizilla






I took the fruity fruit quiz

made by rav-chan

Check out which fruit you are





Marilyn Monroe
Marilyn Monroe


Which Classic movie actress are you?
brought to you by Quizilla



surprise
You have a surprise kiss! Your partner is always
pleasantly pleased to have you jump outta no
where to dote them with a fun peck on the cheek
or more passionate embrace. super markets and
work places are your favorite places to attack
your loved one with all your love =p


What kind of kiss are you?
brought to you by Quizilla



Gobstopper Candy
You are a Gobstopper! Youre devoted, long-lasting
but with a soft, sensitive core that makes your
mouth tingle.


What Kind Of Candy Are You?
brought to you by Quizilla



butterfly tattoo



You Should Get a Butterfly Tattoo!


Cute, pretty, and somewhat tame

You're more into looking hot than bleeding

Start small! Before long, you'll be colorful in the right places.



What Tattoo Should You Get?

More Great Quizzes from Quiz Diva





seven people



You Will Have Sex With 7 People!


Mostly, you're a relationship skipper

So you'lle rack up a lot of your partners via serial monogamy

But a couple of those partners will be pure experimentation

For a guy, you're about average... for a girl, a little wild



How Many People Will You Have Sex With?

More Great Quizzes from Quiz Diva





tough bra



Your bra is a TOUGH bra!


Your bra is one tough bitch.


If you bra competed in sports, it would be a quarterback.


If it listened to music, it would rock out to Joan Jett.


If it had legs and teeth, it would kick ass and chew bubblegum.


A bra that would fit you is a bra that has seen a lot of action.


And not even necessarily THAT kinda action...whatever hasn't killed you, has made you stronger and like the elastic in your bra, you spring back every time, supporting your load like a real trooper!



What Kind of Bra Are You?

More Great Quizzes from Quiz Diva




What Ass Do *You* Have??

More Great Quizzes from Quiz Diva



nose piercing



You Are A Nose Piercing


You are stylish and sophisticated, yet secretive.

By night, your nose has a fuck-me piercing - by day an innocent little stud.

Your nose piercing is the wildest thing you've ever done... for now!

In general, you don't care what others think - especially people you know.



What Piercing Are *You*?

More Great Quizzes from Quiz Diva
your presence still lingers here..

my milkshake brings all the bOys to the yard<3 hehe [07 Nov 2003|05:13pm]
[ mood | bored ]
[ music | kelis -- milkshake ]

wOw .. i am sO bOred .. its nOt feakin funny ..


-- Name: michele
-- Birth date: june 18
-- Birthplace: bellville NJ
-- Current Location: clifton NJ
-- Eye Color: Brown
-- Hair Color: Brown
-- Righty or Lefty: righty
-- Zodiac Sign: gemini


// series two - about you
-- Your Ethnic: italian irish
-- The shoes you wore today: tan mudd boots
-- Your hair: layers and face frame
-- Your eyes: brown
-- Your weakness? liking your best guy friend
-- Your fears: ants
-- Your perfect pizza: pepperoni and onion ;)
-- One thing you'd like to achieve: masters degree in elementary education


// series three - what is
-- Your most overused phrase on aim: lol
-- Your thoughts first waking up: need ..... more ..... sleep!!
-- The first feature you notice in the opposite(or same) sex: eyes
-- Your best physical feature: i've been told my ass
-- Your bedtime: whenever
-- Your greatest accomplishment: i donno
-- Your most missed memory: my uncles<3


// series four - you prefer
-- Pepsi or coke: pepsi
-- McDonald's or Burger King: mcdonalds
-- Single or group dates: group 1st then eventally single
-- Adidas or Nike: adidas
-- Lipton or Nestea: lipton
-- Chocolate or vanilla: vanilla
-- Cappuccino or coffee: coffee
-- Boxers or briefs: boxers


// series five - do you
-- Smoke: no
-- Cuss: yes
-- Sing well: no
-- Take a shower everyday: yup
-- Have a crush(es): yeaaa
-- who are they: 13.18. <3
-- in love: can you love someone and have them not love you back?
-- Want to go to college: yea
-- Like school: sometimes
-- Want to get married: yea
-- Type w/ your fingers keys: no
-- Believe in yourself: yea
-- Get motion sickness: no
-- Think you're attractive: no
-- Think you're a health freak: no
-- Get along with your parents: yea
-- Like thunder storms?: rain is pretty to play in and watch and lightning is pretty but scary
-- Play an instrument: no


// series six - in the past month, did/have you
-- Drank alcohol: no
-- Smoke(d): no
-- Done a drug: no
-- Have Sex: no
-- Made Out: of course
-- Go on a date: no
-- Go to the mall?: yea
-- Eaten an entire box of Oreos: not a whole box
-- Eaten sushi: no
-- Been on stage: no
-- Been dumped: no
-- Gone skating: no
-- Made homemade cookies: no
-- Been in love: yea
-- Gone skinny dipping: no
-- Dyed your hair: yea
-- Stolen anything: no


// series seven - have you
-- Played a game that required removal of clothing? yea
-- If so, was it mixed company: 0=X
-- Been trashed or extremely intoxicated: no
-- Been caught "doing something": no
-- Been called a tease: no
-- Gotten beaten up: from my bro
-- Shoplifted: no
-- If so, did you get caught: no
-- Changed who you were to fit in: no


// series eight - the future
-- Age you hope to be married: 25
-- Numbers and Names of Children: 3 or 4 -- isabella star, charlotte ann, anthony joseph, and one after the father
-- Descibe your Dream Wedding: perfect
-- How do you want to die: in my sleep X_x
-- What do you want to be when you grow up: teacher
-- What country would you most like to visit: italiy or ireland


// series nine - opposite(same) sex
-- Best eye color?: blue
-- Best hair color?: brown or dirty blonde
-- Short or long hair?: short .. but if its long and messy its all good ;)
-- Best height : taller then me
-- Best weight: normal
-- Best articles of clothing: doesnt matter
-- Best first date location: dont matter
-- Best first kiss location: beach hehe


// series ten - number of
-- Number of girls I have kissed in my life: none
-- Number of girls you have made out with: none ick
-- Number of girlfriends you've had: nope never
-- Number of boys I have kissed: alot!! =)
-- Number of boyfriends you've had: like 7?
-- Number of drugs taken illegally: none
-- Number of people I could trust with my life: not many at all..
-- Number of CDs that I own: like a bajillion
-- Number of piercings: 3 in each ear
-- Number of tattoos: none...yet
-- Number of times my name has appeared in the newspaper?: none
-- Number of scars on my body: not that many
-- Number of things in my past that I regret: i donno

your presence still lingers here..

i wanna get you in the back seat; windows up; that's the way you like to f*ck <3 hehe 0;) [05 Nov 2003|08:44pm]
[ mood | stressed ]
[ music | ludacrist -- whats your fantasty? ]

well .. i guess ive been feelin better lately .. i mean i'm not as sad as i was the other day ..

fooooooour daaaaaaaaaay weeeeeeeeeeeekend ;) gotta love it ;)

i put an applicataion in at ACME last night at like 9 and i got a call today at 4 saying they want me for an interview so thats a good thing .. i mean i gotta pay for insurance once i get my car in like 3 weeks .. i think .. plus i know i have ALWAYS wanted a mustang and i finally got one but now i dont want one anymore .. i think i'm gonna save the mustang and then save up my money so i can sel lthe mustang for 5 grand liek i got for it .. then put the 5 grand and the money i save up together and buy a .. i donno but something newer .. like maybe a 2003 ;) not sure

i got practice tomorrow =\ me and betty are walkin ot practice .. i was gonna get a ride from luis but he didnt call so oh well .. maybe on friday ;) haha he drove me home twice in a week .. lol hes auctally a good driver hehe except for the 1st time he drove me home .. lol he had no clue where to go so i was like go staright abd the car behind us starting honkin cause he changed lanes at last minute and he guy behind us gave luis the finger so luis gave it back to him then the guy started following us .. oops lol ;)

got a game on saturday vs. st joes .. oh fuuuuuuuuuun .. then after that i gotta babysit .. fuuuuuun

maybe tomorrow night or friday night i might go out .. not sure yet .. gotta see what you know who's doing<3333 hehe plus you know who was in a good mood after practice and we was like hugging me alot .. hmmmm and hes like i'll talk ot you later .. grrr darn away messages

i'm gonna go write more soon

<3
michele

your presence still lingers here..

your still on my lonely mind [03 Nov 2003|08:35pm]
[ mood | lonely ]
[ music | 3 doors down -- here with out you ]

i'm in one of thoses sad moods when you dont know why your sad but you are =\ i hate being like this .. it sucks

i found out we got practice at 1 so that means i wont be able to eat until 3 or so which so sucks =\ ughh this day is turning out to be gayer and gayer .. and sadder and sadder =\

this quote reminds me of how i feel right now:
you dont have anything to lose if you dont have anything =\

ugh i'm gonna go lay down .. bye

2 won't leave me alone your presence still lingers here..

if hearts were unbreakable i would tell you where i stand <333 come vi dico come ritengo? [01 Nov 2003|07:34am]
[ mood | cold ]
[ music | clay akin -- invisable ]

heyyy .. well we won our game last week .. so as of now we are in 1st place in our group in points . .we have a bye week this week .. which is fine with me ;) hehe

today i'm going to get a haircut!! wooo hooo finally ... its been like a year and a half ..

about the enrty that was 2 ago i think [the one about guys] .. yea well i figured that out ;) hehe now i just have to tell him how i feel and its allllllllll good hehe ;)


<3
michele

all'un amore di i, siete uno dei miei amici migliori e posso dirvi quasi qualche cosa, tranne questo. desidero che ho avuto le budella per dirvi appena già. ti amo

your presence still lingers here..

i’m never gonna be good enough for you; i can’t pretend that i'm alright and you can’t change me [25 Oct 2003|09:24am]
[ mood | cold ]
[ music | simple plan -- perfect ]

got a game at one today .. if we win we go to turnaments for the first time in 7-8 years =) i mean were playing kennedy paterson .. we BETTER win!! i still gotta get dressed .. kinda .. i got pants and under srmur on and all i need now is a sweat shirt and jacket [which mike is bringing me his ;) hehe love ya mike ] .. i should make hot chocolate but i'm too lazy .. plus anzaldi is bringing us bagels and stuff ;) tomorrow is my little cousions 1st b-day party ;) awww i'll update soon

<3
michele

What is your emo band name? by spiralinghalo
Your band name is:June in September
You sound like:Mae
You will be signed to:Deep Elm Records
Your emo lyrics are:"With each word you speak, you cut me in half"
Username:
Created with quill18's MemeGen!

your presence still lingers here..

i can fly higher than an eagle for you are the wind beneath my wings [24 Oct 2003|05:49pm]
[ mood | gloomy ]
[ music | bette midler -- wind beneath my wings ]

ugh guys =\ i like two guys .. dont know which one more =\ ugh this sucks

your presence still lingers here..

i wanna spend the rest of my life with you by my side forever and ever [07 Oct 2003|09:39am]
[ mood | cold ]
[ music | lonestar -- amazed ]

Nicknames: michele, mich
Age: 16
Birthday: june 18
Color of eyes: brown
Hair: brown
Height: 5’6”
Brothers/Sisters: nick [13]
When's your bedtime?: whenever im tired enough to fall asleep

------------------HAVE YOU EVER------------------
* been so drunk you blacked out: nope
* missed school/work b/c it was raining: nope
* set a body part on fire for amusement: no
* been in an accident:a small car accident, no one was hurt
* been hurt emotionally: of course
* kept a secret from everyone: yea
* had an imaginary friend: probally
* wanted to hook up with a friend: yea
* had a crush on a teacher: ummm not really but mr. rivera was pretty cute lol
* thought an animated character was hot: noo
* had a New Kids on the Block tape: no
* cut your hair: not by myself
* been sarcastic: of course

------------------FAVORITES------------------
* Shampoo: garnier frutics
* Soap: bath and body works sweet pea
* Color: maroon, black, red, silver
* Day/Night: night
* Summer/Winter: spring
* Cartoon Characters: cosmo
* Ice Cream: mint chocolate chip
* Subject: english
* Drink: vanilla chai from dunkin donuts
* Sport: football!!!!
* Person to talk to online: umm i donno dont really talk to people unless it my bro or mom or sometimes my cousion lisa

----------------RIGHT NOW------------------
* Wearing: gray sweatpants and mustnags sweatshirt
* Hair is: dry adn up
* I'm feeling: C-O-L-D
* Drinking: coffee
* Thinking about: how i should find a ride to practice which starts in 20 mins
* Listening to: baby i love you
* Watching: nothing

---------------IN THE LAST 24 HRS------------------
* Cried: nope
* Worn a skirt: nope
* Met someone new: umm .. no
* Cleaned your room: nope gotta tho
* Drove a car: nope :(

---------------DO YOU BELIEVE IN------------------
* Yourself: sometimes
* Friends: yea
* Santa clause : nope
* Boogie man: no
* Destiny/Fate: kinda
* Angels: sure
* Ghosts: not really… but sorta
* UFO's: uhm no.

-----------FRIENDS AND LIFE------------------
* Do you have a boyfriend: I wish =/
* Who's the loudest: umm .. one of the managers
* Who do you go to for advice: lisa
* Who do you cry with: myself
* What's the best feeling in the world: being loved
* Worst Feeling: not being loved back by someone you love =’(

your presence still lingers here..

since the day I met you and after all we've been through; still addict; i'm addicted to you [04 Oct 2003|08:09am]
[ mood | hopeful ]
[ music | simple plan -- addicted ]

F A M E by spazyspag
Name:
Youre famous for:Killing the president
You get famous:January 25, 2013
You make $$ per/year:$441,056,933,817,818
Do people like you?Everyone wants to bone you.
Dead/Alive:Alive, but not for long
Created with quill18's MemeGen!





Your rockstar husband by girl_rotten
Username
HusbandChad Gilbert of NFG
Wedding DayNovember 28, 2017
Number of Kids5
Created with quill18's MemeGen!






What Are You Most Likely to Utter During Sex by UMAJohnnie
Name
Sexuality
Age
Most Likely to Say"Oh just twist it, make a point, and stick it in."
Created with quill18's MemeGen!





what band will you get gang-banged by? by hulahoopwoundss
what band will fuck you (a lot) the weakerthans
date it will happenNovember 15, 2024
you will meet them atbackstage at another bands concert
how many STDs you catch3
money you make from the video$1,098,582
name
Created with quill18's MemeGen!





What band should you be in? by sexpistolette
Real name:
Band Name:Avril Lavigne
Role:lead singer
Trademark:15 facial piercings
Love Interest:Sid Vicious
Created with quill18's MemeGen!




Happy Deathday!
Your name:arubanemo
You will die on:Thursday, January 8, 2037
You will die of:Electrocution
Username:
Created by Quill
your presence still lingers here..

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]