beth <3's Blurty -- Entries
beth <3's Blurty Entries [entries|friends|calendar]
beth <3

[ userinfo | blurty userinfo ]
[ calendar | blurty calendar ]

wow.... [17 Aug 2003|01:44am]
[ mood | ditzy ]
[ music | story so far - acoustic ]

its so hard to believe but ya...summers over it seems just yesterday i was at the warped tour with kim...or at the movies with twee and alyssa..or partieing with everyone at the groves! =) crazy i know but oh well its time for a new year ...new friends...and NEW GUYS!! - i can't really type right now becuase i have to wake up earily but i sware ill write more as soooooon as i get the chance! ;] lata babes xO

*1 cryed tears*

tEaRs [05 Aug 2003|11:44pm]
[ mood | crappy ]
[ music | frOnTiN - jAy Z ]

i f*iN hATe guys - i sware they bring nothing but stress and heartbreaks =) lol, after seeing everyone starting to write again it kinda motavated me to do this shit too [x] well sence im on comp cheerleading ive been cheering alot latley and just trying to get things together for the school year [x] friends have pretty much stayed the same i mean i love them all even if im not tyte with them - were still straight [x] school ...damn it sucks [x] im still single but im kinda intrested in a few people but like i said before - i hate guys - after watching people suffer im just wondering if its ever really worth it ?? - wRiTe mE <33 * laTa xO *bEth
<33333

tears*

g's * [15 Jun 2003|11:58pm]
[ mood | anxious ]
[ music | my im's ]

i havent wrote in like forever well.. sience the last entry
[x] my brother got accepted into college and im going to help him move into his dorm tomarrow morning at 6. in jacksonville!
[x] i found a new guy who is so incredibly hot and i like him so hopefully things will work out with us ..or what ever you wanna call the situation
[x] umm...i have been to the beach but no one cares!
[x] cheerleadings going good and we had a crazy garage sale that i had to stand on the corner and try to get people to come with camren and caressa that was kinda fun tho becuase we got alotta tips! =) haha
[x] and im planning to go on a vacation to the keys or pennsylvaina some time soon hopefully but im not sure when or where just yett!!
[x] so far its been a hella fun summer!
yeah - thats about it nothing important anyway! im out ill write later when i have time its late and i have to get up earily - holla! xoxo beth*'

*3 cryed tears*

summeeeeeeerr [05 Jun 2003|02:25pm]
[ mood | cheerful ]
[ music | 50 cent - holla balla ]

welll - - - today offically starts the 1st day of summerr!! =) finally ...thank god! ..haha anyways yeaterday was the last day of school for us and well my favorite teacher told us that he was leaving to go to ft.laud to teach at the high school their- well me and audrey dident take that to well becuase we were so close with him and i mean this guys the BEST! - holla - but we realized that its whats best for him and he will make more money lol so as long as he visits // its been a great school year and it went by fast as a mother fucker \\ anyways _ today im suppost to go to the beach with kurt but he hasent called me back yet so yea im chillen here and kims at work..alexas grounded but what else is new haha i guess im gunna go - ill wrIte lAtA <33 much love! *' elizabeth *' i love * * * * *
summer kicks asss =)

tears*

nothinggg [27 May 2003|04:23pm]
[ mood | irritated ]
[ music | Lisa on the pHonE ]

i h a t e g u y s .... don't you agree*' comment

*5 cryed tears*

welllllll [26 May 2003|01:23pm]
[ mood | ditzy ]
[ music | starting line ]

this weekend was alright i guess..i mean nothing happend in vero like always i kinda just chilled..friday - well i went to a friends house and ya..i think i allready wrote about that saterday i went to a party i think and then stayed at alexas house with kim sunday i went to this party out by the woods and it was crazy because we had a fire going and all the sudden this kid decides to dump a gasoline tank into the fire and then like everything went up in flames and i had to run..it was just about crazy - i had no shoes and their were like broken glass and shit..whew made my night =) well i have to take a shower and clean some clOthEs .. i'll write later... xO beth *' comment
i <3 y O u . . . . .

tears*

hang oVer! [24 May 2003|02:01pm]
[ mood | indescribable ]
[ music | nothing ]

ahh last night was fun i guess i went to this party with kim and swimmer..while alexa went out with bobby..things went alright i guess..i had a coupple beers and got fucked up i have the worst hangover right now i cant even tell you..i need to go get some sleep and eat some food...ill write when i can ;] xO *oh yeah i finally gotta new matching layout!! whooo hoooo beth comment
i l o v e t h e m o r n i n g a f t e r

*3 cryed tears*

ZZzZz.... [23 May 2003|10:33am]
[ mood | awake ]
[ music | the osBouRnes! ]

hey guys! whats up? im just chillen here at home about to go to alexas house...i am so damn bord and today we had no school and i skipped yesterday-so im havin like a 5 day weekened! fuck ya! lol anyways tonight their are a few parties that i wanna go to and anger will probley come with me...alexa and bobby are gettin the hook up! <33 hell yes! get it !! lol jk ily girl!! anyways im outt hereeee - HoLLa cOmmenT '* xo
i love youuuu!!! <3333**

*2 cryed tears*

ahhh.. [21 May 2003|05:09pm]
[ mood | hungry ]
[ music | t.v ]

well i just got home from tumbling...i guess it was okay but after cheerleading practice for 2 days..of real cheerleading..not just gay shit my legs feel like jello and i really dont wanna go to school tomarrow because i have this report thing due and i havent even started it...but anyways..friday im skipping school becuase i dont wanna go and i think kims stayin here with me..if you wanna chill comment! =) and uhhh..i guess thats all thats new - today at school was alright..i was so sleepy because i went to bed late last night and well i guess im gunna go<3 later xO beth

f u c k l o v e

*3 cryed tears*

ahhhhh [20 May 2003|09:01pm]
[ mood | sore ]
[ music | american idOl ]

im really sore...really tired...and i dont feel like writing..ill update later when i feel like it <333 xo

tears*

b l a n k ..... [19 May 2003|10:21pm]
[ mood | satisfied ]
[ music | break up day ]

this is where i say ive had enough
and no one should ever feel the way
that i feel now, and open wound,
a trophie display of brusies
and i dont think im getting any better

nothing really to write..lifes pretty dull right now..xO beth <333
coMmEnt *'

*1 cryed tears*

wEekEnd.... [18 May 2003|01:33pm]
[ mood | lazy ]
[ music | just friends - no motiv ]

well friday night i went to the movies for like 3 hours and i wanted to see the matrix but we couldent get in so we walked around and wasted time untill we went and saw down with love..why we saw that i really couldent tell ya..then we went back to alexas..chilled their and then we stopped by this mexican or spanish party and that was kind of diffrent ?? once we left that we went to south then back to alexas over all not that bad of a night..saterday me jenna and kim went to a friends house and chilled their with like 8 other people that was cool tho we were trying to get jenna to swim but dident happen =( lol ily jenna haha - then we got home around like 4 at kims house went to sleep now i have to get 2 resarch papers done and ones due thursday and i havent even started..i need sleep but ...i gotta do this shit..oh yeah that fuckin slut came to my house yesterday i was about to go crazy good thing she left before i opend my mouth ;] haha well i guess im gunna go..comment =) later babe xO beth
holla

*3 cryed tears*

omg..!!! [16 May 2003|05:31pm]
[ mood | pissed off ]
[ music | nothing ]

wtf i just found out that some lil slut yes your a slut ! is going to hook up with someone i know a lil tooo well...i dont really wanna mention names but omg! its driving me crazy becuase the last thing i need is her....ahhh what ever just wait till i see her...damn it this just makes my night! =) anyways i dont have anything else to say because this is all thats on my fucking mind right now...oh well im out ...comment if you hate sluts who give out to your friends...<333 holla *xO
back the fuck up hoe

*4 cryed tears*

schoooll.... [15 May 2003|06:58am]
[ mood | weird ]
[ music | the computer ]

hey kids, well im here at school chillen with ricky and tj...their working on the outro for are show..and im doing nothing - audreys in the other room workin so i have nothing to do anyway..today im just going to sit on my fat ass all day because kim has anger management classes today after school till 7 - and i have a shit load of reports to do now becuase my teachers love me soo much =) well im gunna go find somthing to do..ill write later * holla

tears*

nOthiNg... [14 May 2003|06:48pm]
[ mood | lazy ]
[ music | juStins soNg' holla ]

nothing happend today..nothing to write about..so ill write later when something intresting happens in my life ;] - haha later <333 *

tears*

yah... [13 May 2003|03:32pm]
[ mood | crappy ]
[ music | t.v*. - ]

i feel so sick right now..its killin me..today at school was alright i guess just like every other gay ass day their in that hell hole ;] - i did a whole lotta nothing and then me and kim just came to my house and chilled for a lil ..nothing big...oh yeah last night i had just about the worst night of my life right alexa??! that shit was crazy but hopefully things will get better after that anyways im out i need to do some home work and get shit done- comment <33 - peace out cub sCoUt!
i l o v e . . . . . .

*3 cryed tears*

...i cant handle it..... [12 May 2003|08:03pm]
[ mood | confused ]
[ music | cant let you gO ]

man! i just got back from the football cheerleading little meeting that we had and so many things are going threw my mind..i dont know where to start..well when i 1st walked home from school i saw this fatttt white guy dancing to that im blue da da da song outside with no shirt on in short red boxers..i mean thats just every girls dream right their huh?? and then if that dident make my day this guy drove by while a girl was ...giving him ...ya know...anywayss =( grOssE! - we *me and kim * chilled at cookies house for like a hour then went to ritas...so far so good then i went home..came to cheer and like she was telling us 938242 things and i dident really get a grip on what she was saying _but hey its all good..only the beginning right?? = / hopefully things will work out other wise....i dont know i have to quit my job i think because i work thus fri and saterday and thats just to much considering i have a weekend life..well when im not ditched anyways =) haha jk jk but what ever i have a research paper thats due and i havent started on it..when i said i would last night and i need to go run so ..ill write later - comment! ~ - xO
i l o v e . . . . .

tears*

i was sooo bord [11 May 2003|07:28pm]
[ mood | jubilant ]
[ music | i want to save you -sc ]

*Info about you*
Full Name // Elizabeth Ann <3
Age // nothing but a number
Sex // boobs...or what i have of them -lol
Birthday // Dec 22 :D
Where do you live // Vero
Where else have you lived // miami, west palm
What state // Fl
Zodiac Sign // Capricon
What are your school colors // Blue Black and White
Nicknames // Beth, freestyle,twin
Where were you born // Tampa
What hospital // ^^
What are your hobbies // Cheerleading
Hair color // dark blondeish or mabye brown ?
Ever died your hair // nope
What color // ^^^
Hair length // umm my lower back..almost my butt..well kinda
Eye color // blue-with yellow kinda
Height // 5'8"
Have any pets // yeah
Whats their names // Zeke-Sassy-Scuttle
What do you fear most in the world // death!
If you could do anything without consequences, what would it be // umm..i dont know rob a bank or somthing crazy like that
Do you have braces // no
Do you have glasses // no
Are you good at school // i guess . . im not that dumb
Shoe size // 8

*Favorites*
Car // umm a bmw 389473 style Z - haha kim!!
Color // blue,baby blue,green,red
Teacher // None
Class // p.d
Day of the week // Saturday
Holiday // my bday .. it's National =)
Season // summer
Month // July/August
Sport // Cheerleading- yah its a sport!
T.V. show // Friends and Jerry spriniger with lisa---and Boy Meets World with THUY!
Food // mozzerella sticks
Drink // Moutian Dew i guess
Band // the ataris,somthing corporate,unsung zeros,the starting line,rufio- what ever
Male singer // Enimiem becuase hes sooooo hotttt
Female singer // umm..i duno
E-mail buddy // none
Saying // deffinaly f u c k
Word // shit =)
Brand of shoes // what ever i feel like wearing
Radio station // 1023 - 1031
Room in your house // mine
Concert you have been to // don't know
State // Anywere but here
City // Duno
Letter // S
Number // 18*8
Vacation spot // Bahamas
Cereal // umm...i duno
Ice cream flavor // mint or oreo
Video game // sorry not a gaMer

tears*

ZzZz... [11 May 2003|12:33pm]
[ mood | stressed ]
[ music | the raidO ]

yeah well last night i was suppost to go out with kim and alexa or whoever and im like alexa dont ditch me please!! and then shes like no no no - but then her dad came in and started "yelling" at her or somthing and kim and chles were already over their..next thing you know they left with gilbert dont offer to get me or no shit and im stuck at home sitting on my fat ass this saterday night...sounds like a blast huh? oh well . anyways - today i was going to go to the beach with alexa but were not ..or at least im not..i have a research paper thats due and i havent even started on it...so i guess im gunna go.. ill write later - HOlLa! <33

f u c k - i t

*4 cryed tears*

chillen... [10 May 2003|09:47am]
[ mood | sleepy ]
[ music | 5o ceNt -magic stiCk -holla ]

well last night we had that dance thing and i guess it was allright..lol me and kim had a kick ass time sandwiching people that we just threw in the crowed - and then after the dance we ended up at hummingston beach for a while and their were like 20 people maybe 30 out their but that dident last for long because they all ended up leaving after about 20 minz - then out of no where this bum guy that lives on the roof of a ice cream shop came up and gave us pizza but i dident eat any of that shit god only knows what he did to it =) and you'll never guess who was the 1st to bite into it KIM hahaha -oh yeah i saw brian and damn is that boy hot as a mother..i could so do him hahaha -anyways so after that lil excitement we had ...this guy came up to me and asked for 35cents or to use my cell and im like uhh okay dont go makin any long distance calls or no shit and i mean..this guy was nice and not dirty lookin so i asked him to give us a ride home to alishas house and then on the way their his chick bought us beer i mean how nice can these people be...buying us a 20pk after a long night damn i love them! haha well we ended up at alishas and chiled their with like 10 people or who ever it was crazy tho..no one really knew what was going on i think and we were just .. i dont know - after i FINALLY got my ass to sleep it was like 3:00am and then i woke up at 7 so that was a nice 4 hr sleep i guess .. well not really becuase i shared a twin bed with 5 people and thats ruff -so i woke up kim and everyone else just kinda got up and we walked to mobil and i got some nice doughnuts and no they wern't taken by all the cops...we sat outside and ate and chilled then walked back home - went to alexas and well that was prettty much my night as well as i can remeber...but hey im out i need some sleep and to wash some clothes ...holla =) - kim and beth - best friends forever thanx girl
i love . . . . .

*4 cryed tears*

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]