Blurty for x-xLindsEyx-x.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Website (xBOOGYWOOGYx).
View:Memories.
You're looking at the latest 10 entries.

Sunday, January 4th, 2004

Subject:Ledubaaahhh
Time:7:25 pm.
Mood: sleepy.
Music:50 cent-In da club (xD Thanks Andy).
Okay kiddos..Nothing big to write! Well, huge snow storm..SAWEET..I'm moving my room downstairs..Yay! Umh..Lets see..I have nothing realy big to write since it's only been half of the day for me..If anything exciting happens later on..I'll post it..Later days!
Ta! <33
-LindsEy- =3
Comments: Add Your Own.

Tuesday, December 30th, 2003

Subject:Updatesssss, WOOP!
Time:3:53 pm.
Mood: bored.
Music:''Ride On Shooting Star''-The Pillows.
OKAY! So I'm updating! Wh3wt! First of all..Look kids..stop wasting your time posting usless remarks in my comments. Obviously, I don't care what you people say..And you're little words don't hurt me one bit. So stop wasting your time. ;D

Well, besides all that nonsense..I've been doing pretty good. I seen Jory the other day, Haven't been to his house in ages. I un-locked more stuff in my Super Smash Bros. Melee game, wo0p! Nothing big is happening..New Years Eve is comming up reaaalll quick! Can't wait!

Stephanie..Who down dere? o.o;
S33 Y4 L4A73R!!!
-LindsEy-
Comments: Read 5 or Add Your Own.

Wednesday, December 10th, 2003

Subject:If you want to know if he loves you so it's in his kiss.
Time:3:54 am.
Mood: stressed.
Music:Kidnap The Sandy Claws-The Nightmare Before Christmas Album.
-Yawn- OHH BOY. It's like almost 4 AM, can't sleep again..I haven't gotten much sleep lately, aw well.
Anywho, I almost got dumped..;-; I was so devistated..I felt bad, and STILL DO. -Sigh- I'ma bad person..>>;
So..agenda lately..Nothing planned so far, I'm going to the Zoo hopfully either Fri. or Sat. Haha, sat..
ANY WAYS..I watched Ep.#2 of FLCL tonight in Japanese for like..the 3423th time. -_-;
Boreeddd..Byeeee
-Ta!
-LindsEy-
Comments: Read 9 or Add Your Own.

Sunday, November 30th, 2003

Subject:Just another update. (for you Dan >>;)
Time:5:51 pm.
Mood: bitchy.
Music:Some Music that I listen too...
Andy's brother and his nagging. Haha..LOLZ. Anywho, What to say..Well..I love reading those comments you leave ALEX, it's rather, refreshing. Ineed a good laugh now and then. ;D Anywho..Nothing big here..Christmas is almost HERE. w00t. Moms ushering me off the computer, later days kiddos.
-LindsEy-
Comments: Add Your Own.

Tuesday, November 25th, 2003

Subject:Wow, a travel back in time.
Time:1:33 pm.
X_So, I haven't updated this thing in months. Aw well, here I am updating it now. Anywho, nothing big happens around here..Nothying exciting does either. -Sigh- I've started my counsling, it's no good. My Grandma won't stop bitching, she needs to die..That living Hitler! >>;; Aw well..
-LindsEy-
Comments: Read 3 or Add Your Own.

Tuesday, November 4th, 2003

Subject:I skated alllll day today!!
Time:11:29 pm.
Mood: blah.
Music:''Blister In The Sun''-Violent Femmes (Andrewsss love song!).
Well, I finally got out of my house and did something real and fun for once. Me and LindsAy are allowed to hang back out again, and I'm getting the kick of skateboarding back. I need a new deck though, this ones about to break. Anywho, I'm still ''depressed'' though..Everythings so hard on me now days. My moms back to her dirty shit, Ken keeps comming back. -Sigh- Aw well, I can't stop it. I've been happy today, since I got to hang out with my real friends again..I haven't seen them within about a month. Anyways..I better go, I don't want to ramble on. See ya kids.
-LindsEy-
Comments: Add Your Own.

Tuesday, October 28th, 2003

Subject:Boogy woogidy..HAH!
Time:3:39 pm.
Mood: cold.
Music:Little Busters-The Pillows.
Hmh..Nothing good comming on around here yet..Halloween is Friday! -Jumps up and down- YAY! Haha my favorite Holiday..Get FREE candy, and FAT! xD Whew..anywho..Hopfully Andy comes over today, we'll do something..I'm still sick =( Anywho, I'm gonna split, probally call Nicole or LindsAy, C-ya kiddos..!!
-LindsEy-
Comments: Read 6 or Add Your Own.

Monday, October 27th, 2003

Subject:Updateinationess!
Time:2:48 am.
Mood: crazy.
Music:Minibosses-F-Zero (Big Blue).
Y0 G, Umh..I haven't been able to be on the computer as much lately, So sorry kids..Umh..I didn't go to school today because someone..-Cough-Nicole-Cough- got me sick..-Vain pops out of head- Yeah, anywho..I don't know what to do..Laura and Wally broke up, I'm hearing LindsAy and Brian broke up, But I really don't know..i'm totally confoozled..Anywho, Im going to go now..Later!
-LindsEy-

Mood: Dizzy. @_@;;
Comments: Add Your Own.

Saturday, October 25th, 2003

Subject:Andy played video games for 4 hours straight!!
Time:6:37 pm.
Umh..Hi. Yeah..''I'm Dumb.''-Nicole. Thanks..Yeah ANYWHO..Nicoles gotta go douche her self so I have to go bye!!!
-LindsEy-
Comments: Read 2 or Add Your Own.

Saturday, October 18th, 2003

Subject:Whoa..o.o';
Time:1:00 am.
HAH! I made a journal on Blurty.com like EVERYONE ELSE! Hmh..this may be fun. -Devilish smile- Neee..Anywho..Well nothing to write here..Tomorows Sweetest day, well TODAY is..And um..I'ma goin' to spend it with my ''sweetheart''..yaya, Gotta skat!

-LindsEy-
Comments: Read 2 or Add Your Own.

Blurty for x-xLindsEyx-x.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Website (xBOOGYWOOGYx).
View:Memories.
You're looking at the latest 10 entries.