Blurty for Raven-Symone.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 10 entries.

Thursday, December 16th, 2004

Time:7:03 pm.
wow...i've been working SOOO hard on thats so raven and all!! finally...a BREAK!! lol just what i needed!
well imma go RELAX!!! so leave some comments and ill write back 2 u all!
<3in yas
RaViE!
+*"*.,.CaN YoU sEe ThE fUtUrE.,.*"*+

Saturday, October 30th, 2004

Subject:iTs BeEn SoO LoNg!!~*~*>>>
Time:12:51 pm.
Mood: chipper.
Music:Ciara~~>Goodies.
Hey!!! i haven't updated in soooooooooooooooooooo long!! sry! ive been so busy filming and shit that it seems like i never have time 2 go online!!! i still <3 u all!!!! ::mwah::!! im so tired right now but im glad i finally got a chance 2 write!! seend me sum comments!! i <3 yas!!!
<333
Ravie!!!
see who saw what i saw +*"*.,.CaN YoU sEe ThE fUtUrE.,.*"*+

Monday, October 27th, 2003

Time:1:04 pm.
Mood: ditzy.
Music:none----.
no 1 luvz me! @nd no1 c@res bout me. i h@te my life!!! if ne 1 c@res @t @ll th@n le@ve me @ mess@ge or IM me on @im @t PeAcHeZ N KrEmE1or WeStSiDeGuRl0 !!!
<3 y@ lotz
R@\/e/\/ Sy/\/\0 /\/e!!!!!
PS:Ja'Nine auditioned 4 Super Star Kidz yesterday!!! Hope ya make it gurl cuz u like my lil sista!!much luv.....R@\/E/\/!!!!! ::kisses::: ja'nine's s/n 4 aim is ghettogurljay22(u got 2 talk 2 mah gurl jay cuz she is really kool!!)
<3 yas!!
see who saw what i saw +*"*.,.CaN YoU sEe ThE fUtUrE.,.*"*+

Saturday, October 11th, 2003

Subject:SRY!!
Time:6:34 pm.
Mood: amused.
Music:chingy~right thurr~.
sry i havent updated in like forever!!! Been really busy!!!!!!!!! nothin much 2 say really ne more!LOL!well i'm on the phone with ja'Nine (her blurty name is x__janine__x if ya wanna kno) yea but she's cool and all so yea.....i'll update again l8tr people!!!! i luv u a lot all!!!
-raven-
see who saw what i saw +*"*.,.CaN YoU sEe ThE fUtUrE.,.*"*+

Sunday, August 24th, 2003

Subject:bOrEd
Time:7:41 pm.
I am so bored!!!! any1 wanna unbore me? life SUCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I hate it i hate it i hate it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lol. im me on aim sum1 : Peachez N Kreme1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<3 Ravie
see who saw what i saw +*"*.,.CaN YoU sEe ThE fUtUrE.,.*"*+

Wednesday, August 13th, 2003

Subject:i need a man to ride ride ride i need a man to be my hubby!
Time:4:04 pm.
Mood: dirty.
Music:DiRtY~X-Tina Agulara.
Hey any1 wanna b my husband? IM SINGLE!! Comment me if you do!

LUV ,
~.Raven.~
see who saw what i saw +*"*.,.CaN YoU sEe ThE fUtUrE.,.*"*+

Sunday, August 10th, 2003

Subject:Fill It OUT!!! ;9
Time:4:23 pm.
Mood: hyper.
Music:~Bow Wow~ *lets get down*.
fill it out HOMMIES!

I ____ Raven.
Raven is_____.
if I were alone in a room with Raven, I would ____.
I think Raven should _____
Raven needs ____.
Raven will never ____.
I want to _____ Raven.
Raven can ____ my _____.
when I think about Raven, I____.
someday Raven will________.
Raven reminds me of _____.
without Raven____.
memories of Raven are ____.
Raven can be ____.
____ is how I describe meeting Raven.
worst thing about Raven is ____.
best thing about Raven is _____.
Raven_____.
If Raven was a flavor of ice cream she would be _____.
Raven is my _____.
I wish Raven would _____. ~thanks much...Raven~

I DONT CARE WHO YOU ARE JUST ADD ME NOW!!!!!!!!(Please)!!!!!!!!!!!(I'm goin 2 da mall l8ter!!!YAY)
see who saw what i saw +*"*.,.CaN YoU sEe ThE fUtUrE.,.*"*+

Friday, August 8th, 2003

Subject:Alone!!! :..(
Time:11:34 am.
Mood: lonely.
Music:field mob~im so sick of bein lonely~.
Hey guys what's crackin?I still need more friends!! Does any one wanna be my friend cause im so loney!!!no body loves me!! :( ...LOL anywayz....God people!! I feel so ALONE i need <3!!! !!Ok im gonna go now!!! ttyl!

I DONT CARE WHO U R JUST ADD ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<33 RAVEN
see who saw what i saw +*"*.,.CaN YoU sEe ThE fUtUrE.,.*"*+

Monday, August 4th, 2003

Subject:SRY
Time:6:24 pm.
Mood: tired.
Music:50 cent P.I.M.P.
sry i haven't updated in a while!!!! OMG I'm starting to like tom felton!!! i think im over adam and orlando but they still look FINE!LOL ok anyways....... I'm bored and if u wanna chat im me(Peachez N Kream) on AIM!! FA SHO FA SHO !! Well I'mm tired right now so im gonna holla back lata!!! (I need more F-R-I-E-N-D-S on here so add me if ya wanna aight me peeps!!) HOLLA FO REAL!!!! (i want Tom B.A.D)!!LOL
see who saw what i saw +*"*.,.CaN YoU sEe ThE fUtUrE.,.*"*+

Friday, June 13th, 2003

Subject:First Entry!
Time:1:33 pm.
Mood: happy.
Music:Happy~Ashanti.
Hey guys it's Raven from That's So Raven! Anyony wanna chat e-mail me at SuperDiva6662003@yahoo.com!Love all of you.Oh yeah i forgot...im starting to like Orlando(eddie)!SHH!!!! Well Bye!
Raven-Symone!
see who saw what i saw +*"*.,.CaN YoU sEe ThE fUtUrE.,.*"*+

Blurty for Raven-Symone.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 10 entries.