Create Journals
Update Journals

Journals
Find Users
Random

Read
Search
Create New

Communities
Latest News
How to Use

Support
Privacy
T.O.S.

Legal
Username:
Password:

Sandy (violentwhispers) wrote,
@ 2004-06-17 13:47:00
Previous Entry  Add to memories!  Add to Topic Directory  Tell a Friend!  Next Entry

    Current mood: sore
    Current music:Lacuna Coil - Heaven's A Lie (acustic)

    .:. I Want You to Want Me I Nee.. .:.
    ohh man yesterday was some crazy shiznit around five thirty or six Cristina and Amanda showed up at my house and me and Jenny ended up goin out with them to visit Josh's house well then we decided to be assholes and go bumpin the "beats" through the ghetto we were playin the Spice Girls and Ace of Bass it was a good time then we went and saw Stella that was fun and crazy I haven't seen her in like six years, so after that we went to the Turnpike and got chocolate shaped penises they were yummy the we went and bought Josh a present, big huge grannie panties (size 28) and then garlic to symbolize something, then we went and dropped it off at his house and then just went drivin for a little bit then we went to go and see if Kenny was home and he wasn't he was at Walgreens so we went and got him from there and then we went down by Dan's house with a ten pack of Tim-Bits to be funny because I doughnut-ed them on Friday so then we stopped to see the Todd and then we went back down by Josh's house we were all rockin out to Kenny's cd singin along to I Want You to Want Me, and then Cristina was drivin and took the turn way too fast on Josh's street and hit a suburban, Amanda's Cavalir went under the suburban and pushed it about 25 feet and through a fence. All I remember thinking was she's not gonna be able to stop and if she was we weren't gonna be that lucky and she hit it, so she's rocketing at the suburban and all I hear is "OH MY GOD CRISTINA" and the ::SMASH:: I saw the air bags explode and then I blinked and we stopped moving then the next thing I hear was "GET OUT OF THE CAR....GET OUT OF THE FUCKING CAR!!!" and we stood there freaking out, Amanda almost went into shock because it was her new car Cristina kept on telling her "don't worry about it Amanda I'll pay for everything" and I know she'll be good for it but I donno when she's gonna get the money for it, but me Jen and Kenny are gonna help her out and save up a couple thousand dollars to get her a new car or to pay all of her bills so then the cops came and Cristina took full resposniblity for what happened and Amanda was damn near hyperventalating and she couldn't even stand up it was kinda scary, I had to keep on telling her how to breathe or she would have passed out and then the ambulance would have had to come and then she would have been totally fucked, so the cops took our information and junk kinda searched the car a bit for weed and alcohol but it was a dumb thing to do because we don't do that shit, so I called Brian and told him not to go to my house because I wouldn't be there then he came and comforted me and Kenny and the Todd came to comfort the Jen and then the mom called and I had to explain what happened and they were kinda scared but relived that we were okay. Cristina got the worst of it though, from the air bag she got a brush burn on her chin and a fat lip that she said split from the swelling and then she's got chemical burns from the air bag, Amanda just got some bumps and bruises and a little bit of chemical burn from her air bag, Kenny may have a concussion and he got a seat belt cut and then a cut on his leg, I think Jenny flew in to me because my left side hurts and her right side does so that would make sense, Jenny got the least of it I think she really only has a couplea bruises and sore muscles I have sore muscles and my knee is really bruised and then my back was real stiff but thank god it was nothing more than that and then the people with the suburban parked outside were all fine and very nice to us, they really didn't even think about the car or seem too concerned about it after everyone left my mommy came and got us and we drove home with her then we went to Timmy Ho's and I had to explain everything to Kenny's dad over the phone and he was okay with it, and we saw Kenny Mercado at Timmy Ho's cuz he works there and then we walked back to my house and then drove Kenny home and then me and Brian played Risk and watched Reno 911! and then I almost won but then we stopped playing because we were just too tired so we said that I win because he gave up so then I couldn't sleep and then I did fall asleep at like 4:30 and then Cristina text messaged me and she feels horrible she thinks we all hate her because she hurt us and totalled Amanda's car and she hates her self Cristina got two tickets one for driving with out a liscence and failure to reduce speed around curve, Amanda got one for letting a minor drive with out a liscence so that was my night and morning...it was some crazy shit



(Post a new comment)

holy shizzzit
rammstein816
2004-06-17 20:45 (link)
I'm sorry but getting the car with them two wasn't your best choice. If Amanda tries to blame anyone for that one, she's wrong. She continues to screw up her own life with bad choices and it's hard to be sympathetic for that. I am sympathetic for you because it was only one bad choice but it's one I'm sure you'll never forget, at least not soon.

(Reply to this) (Thread)

Re: holy shizzzit
violentwhispers
2004-06-19 22:03 (link)
i donno about you but whenever i leave with my friends the thought "oh shit, i shouldn't go with these guys because we might total the car" never goes through my head and yeah Amanda may make bad choices but who doesn't? i highly doubt you have never made a bad choice in your life, but you're right about one thing, i will never forget this

(Reply to this) (Parent) (Thread)

Re: holy shizzzit
(Anonymous)
2004-07-02 00:29 (link)
Cristina text messaged me and she feels horrible she thinks we all hate her because she hurt us and totalled Amanda's car and she hates her self Cristina got two tickets one for driving with out a liscence and failure to reduce speed around curve

She should have gotten worse.

(Reply to this) (Parent) (Thread)

Re: holy shizzzit
violentwhispers
2004-07-02 01:26 (link)
yeah she did get lucky, even in court....who are you by the way?

(Reply to this) (Parent) (Thread)


(Anonymous)
2004-07-18 16:44 (link)
it doesnt matter. she should have gotten more punishment.

(Reply to this) (Thread)


violentwhispers
2004-07-19 00:47 (link)
again, who are you?

(Reply to this) (Parent) (Thread)


(Post a new comment)

© 2002-2008. Blurty Journal. All rights reserved.