Create Journals
Update Journals

Journals
Find Users
Random

Read
Search
Create New

Communities
Latest News
How to Use

Support
Privacy
T.O.S.

Legal
Username:
Password:

__Bury this pen - Into my veins__ (ripmy_heartout) wrote,
@ 2003-09-14 20:47:00
Previous Entry  Add to memories!  Add to Topic Directory  Tell a Friend!  Next Entry


(Read comments) - (Post a new comment)


ripmy_heartout
2003-09-15 01:04 (link)
yes go us we ruleeeeeeeeeeeeeeee! hmm lets make it so long blurty has to shut down, die fuckers dieeeee! but then thats not good..oh well!!
i love tj and charlie yeahhhhhhhhhhhh

(Reply to this) (Parent) (Thread)

Re:
avril_the_bean
2003-09-15 01:07 (link)
yessssssssss gooo usssssssss and blurty can dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee /cry it wont let me have a background! anyhow.. I LOVE BOB AND TJ

(Reply to this) (Parent) (Thread)


fadingdreams
2003-09-15 01:12 (link)
weeeeeeeeeee
wooooooooooo

i don't know what i'm doing...
but jeez, i'm hooked on the no seatbelt song
yayyyy, so good. :)))

ummmmm...
uhhhhhhhhhhhhhh...
ermmmmm...

loveline is on! but i'm not listening hahhhh. i should though ;\
i miss adam's silly smart ass comments.

(Reply to this) (Parent) (Thread)


fadingdreams
2003-09-15 01:13 (link)
oh yeah!

let's be lubbers charlie and bob!

T to the mother effin J.

(Reply to this) (Parent) (Thread)


ripmy_heartout
2003-09-15 01:19 (link)
yeahhhhhhhhhhhhh lubbers for life!!! |= lmao jen fattyxcore man that was the funniest thing..screw you charlies angels! here come BOB TJ AND CHARLIE THE FATTYXCORE CREW!!! FULL BLUBBER! yeahhhhh attack!

(Reply to this) (Parent) (Thread)

Re:
avril_the_bean
2003-09-15 01:17 (link)
Im hooked on Rammstien(FUCK YOU THOMAS! You and your germen industrial!)

(Reply to this) (Parent) (Thread)


ripmy_heartout
2003-09-15 01:18 (link)
yes! the no seat belt song has sooooo many good lines!!! great for sns |= im not listening to LL either and yeah adam rocks assss!

(Reply to this) (Parent) (Thread)


fadingdreams
2003-09-15 01:30 (link)
hahaha

yes!! fattyXcore for life!!

lmao, full blubber. haha that was great.

(Reply to this) (Parent) (Thread)


ripmy_heartout
2003-09-15 01:36 (link)
we should make our own energy drink called fattyXcore, if nelly can have some lame sperm drink so can we!!!! but w/out the sperm part! there's another money making idea yeahhhhh, tj we should seriously write that book!!

(Reply to this) (Parent) (Thread)


(Read comments) - (Post a new comment)

© 2002-2008. Blurty Journal. All rights reserved.