Create Journals
Update Journals

Journals
Find Users
Random

Read
Search
Create New

Communities
Latest News
How to Use

Support
Privacy
T.O.S.

Legal
Username:
Password:

Rose (rifterstarfish) wrote,
@ 2004-03-17 15:19:00
Previous Entry  Add to memories!  Add to Topic Directory  Tell a Friend!  Next Entry

    Current mood: hungry
    Current music:silence

    back to snow
    I just got back from an awesome vacation in Florida and now it is snowing! This mornhing it was 80 degrees and I was looking at palm trees!

    Oh well, be back lata, wanna see if Dicast has logged in from russia.

    Happy spring break everyone!

    -Rose



(Post a new comment)

yay for moscow!!
sparklysnow
2004-03-18 08:53 (link)
omg dude moscow is SO FREAKIN' FUN. i cannot wait to come back. the metro is so much fun and just the city itself is awesome. i got you such a cool gift. :-) two of us "missed" our train to petersburg but we will be meeting the other two there tomorrow morning. i have SO much to tell you that i can't put here. lol. me & you & 'rica & susa (and katy too, if she wants to, but she might not... we'll see i guess) have to get together when i get back monday night so i can tell you eeeeverything. or maybe not monday night since i'll have lots of work to do (:-/) but sometime this week!!! and we'll be having a russian tea next week (or a week after we get back from break i think) so you need to come to that too. i will see you soon!!!!

<3 dicast

p.s. there are so many hott guys here :-) muahahaha. (and yes, i did mean hotT, hehe)

(Reply to this) (Thread)

Re: yay for moscow!!
sparklysnow
2004-03-18 08:54 (link)
oh yeah, i think i forgot to put that i'm glad florida was so warm for you. did you have madd fun??? on the rides? haha. the weather in moscow has been warm and sunny - which is odd considering boston just got a snowstorm. yeahhhh russia!! bye!!

(Reply to this) (Parent) (Thread)


(Post a new comment)

© 2002-2008. Blurty Journal. All rights reserved.