Create Journals
Update Journals

Journals
Find Users
Random

Read
Search
Create New

Communities
Latest News
How to Use

Support
Privacy
T.O.S.

Legal
Username:
Password:

JeSsIcA (lilsweetie48) wrote,
@ 2004-05-04 23:28:00
Previous Entry  Add to memories!  Add to Topic Directory  Tell a Friend!  Next Entry

    Current mood: happy

    wow.......
    hmmm lemme think....well me and ----- were talkin she was talkin mad shit about this girl who she claims is a good friend....sooo i said i thought yall were friends...and she said "im just puttin up a front" wow...i hate people like that.....i mean i can understamnd u bein nice to them like sayin hey but when u say lets hang out and shit to sumone u dont like then thats just fuked up....and shes talkin shit about her too...sooo if i hear u talk shit about me behind my back woah buddy ill fuck ur ass up bc i aint up for u bein nice to my face and bein a bitch behind my back sooo if u ever talk shit about me hun then u messed with the wrong person :-* u know who u are too so id just watch out about what u say bc i have my ways of findin out.....wow to think that ur that kind of person ugh makes me sick well btw yesterday me and her was gonna kick this girls ass but she wasnt home :*( haha gosh i hate girls i swear to much drama filled up in there lives....guys r sooo much easier to be around...well babe i know ur readin this and if u say sumthin bout me behind my back oooo id watch out:) bitch well im gonna go



(Post a new comment)
© 2002-2008. Blurty Journal. All rights reserved.