Create Journals
Update Journals

Journals
Find Users
Random

Read
Search
Create New

Communities
Latest News
How to Use

Support
Privacy
T.O.S.

Legal
Username:
Password:

Rants of Life (krycty) wrote,
@ 2003-06-01 18:25:00
Previous Entry  Add to memories!  Add to Topic Directory  Tell a Friend!  Next Entry

    GOD THIS BITCH IS STUPID!!
    AmyForse: hey
    AmyForse: i had another boy
    Krycty: thats great you should start a daycare center!
    AmyForse: nah
    AmyForse: i need to lose weight again
    AmyForse: but i can't take pills this time
    AmyForse: I'm going to be breastfeeding and i need to lose it in a healthy way..........have any tips?
    Krycty: no
    Krycty: last time u asked me how, i exercised like every day. but i dont anymores so i forgot
    AmyForse: breastfeeding burns 500 calories a day:-D
    AmyForse: go make a baby
    AmyForse: I'm getting a divorce too:'(
    Krycty: HAHAH no
    Krycty: never date again
    AmyForse: yet i still have a appetite even through that
    AmyForse: i know thats what i always say
    AmyForse: then i get horney
    AmyForse: just kidding
    Krycty: OBVIOUSLY
    Krycty: how do u get pregnant?
    AmyForse: yeah well........
    Krycty: do u know ur protection or what
    Krycty: u do it on purpose to piss of guys or what
    AmyForse: nah I'm getting a divorce........so I dont need any now
    AmyForse: nooo
    Krycty: ur gotta have 8 kids by the time ur 26
    AmyForse: they both knew i could have the possibility of getting knocked up
    Krycty: why? u never used condoms or birth control
    AmyForse: but the first time my mom helped me and now the welfair is taking both men for child support and pinching their checks. Yay i get money!
    AmyForse: cause i wanted my babies
    AmyForse: i still wan a little girl
    Krycty: Let me tell you somthing, I have been having sex for 4 years probably used a condom 15 times tops! never took birth control, and have NEVER been pregnant.
    AmyForse: good for you but my second kid WAS very PLANNED now kyle was a semi oops cause i knew it could happen i just wasint thinking too much into it, it was like if it happens cool, if it dosin't happen cool.
    AmyForse: but durring the first 18 years of my like i did use rubbers and the pill.........
    AmyForse: and yeah it sure works. tee hee
    Krycty: heh, i just don't understand how girls get pregnant
    Krycty: and if you dont have the means to have a kidwtf would you plan it?
    AmyForse: the penis did it!
    Krycty: if you have to collect welfare, you shouldn't be PLANNING kids
    AmyForse: i do have the "means" i figured since i did such a gosh darn good job with Kyle then i would even make a better mom to Ethan
    AmyForse: and i like naming babies i think my next will be Zack
    Krycty: If you have to depend on others for money support, a roof, then no you don't have the means
    AmyForse: i just started collecting with the divorce cause i can't afford rent so i figure all you tax payers should pay
    AmyForse: hehehe
    AmyForse: muuuahhahahahhahaaaa
    Krycty: your stupid, people like you should be KILLED.
    Krycty: my mom said you're a worthless peice of shit
    Krycty: and your children will be jail birds
    AmyForse: lol my mother says my children are angles and that white trash like your mom should be burnned to death
    Krycty: my mom has a job and she doesn't live off of wellfareq

    Krycty: welfare*
    AmyForse: so does my mom
    AmyForse: only i get the free mula and i just started that
    Krycty: that pethetic, there should be no free mula
    Krycty: cuz people like you take advantage of it.
    AmyForse: *amy starts singing* I'm the money lalalalaaaa I have a free one bedroom apartment cable and internet and i do nothing alllll day lalalalaaaaaaaaaaallllllllllaaaaaaaaaaa
    Krycty: you have your own apt now?
    AmyForse: and i'm gonna get my college paid free, through welfair lalalalaaaaaaaaaaa
    AmyForse: yess mam
    Krycty: tell me how the fuck you live for free jsut for having kids?

    AmyForse: hell motha fuckin yeah
    AmyForse: its nice it has a big pool with a fountain
    Krycty: my mom has 4 kids and she don't live for free, she works her fucking ass off and is still short
    AmyForse: my husband used to pay the rent but now the welfair will
    AmyForse: hahaha
    AmyForse: well once i get a cool job i will pay my rent and buy my own food
    AmyForse: i make more sitting on my ass collecting free mula then would working some stupid job and paying a sitter to take care of my kids and
    AmyForse: i get to breast feed all day and watch t.v
    AmyForse: well gonna get some FREE food
    AmyForse: see ya


(Post a new comment)


aloneinsolitude
2003-06-02 12:16 (link)
okay, that just really pissed me off. its people like her, who take all our fucking hard earned money and are all happy about it. i have two jobs just to pay for college, phone bill, gas, car insurance and i get like half of my fucking check deducted for stupid mother fuckers like her. i hate our government. it needs to die.

(Reply to this) (Thread)


krycty
2003-06-02 14:49 (link)
yep yep. i would necessarily say I hate the government. if there was no government we'd be fucked. but, It ridiciously about taking out our money for people like that, that get a kick out of not working and taking others money. hell i don't care that they take out taxes, but for good causes, like fixing shit. not dumb little bitchez living for free. hell my mom has had more rights doing all that shit getting everything free, when she raised me and my brother, and especially now my lil bro and sis, but she doesn't. the most she may for them is like insurance. i was teling my mom what she was saying, she was getting agrivated. what you saw that i said that my mom said, was what my mom really said, if not worse haha.

(Reply to this) (Parent) (Thread)

YEAH, I WOULD LIKE AN ICON.
aloneinsolitude
2003-06-02 18:00 (link)
yeah, im not saying its bad for a good cause, because there are SOME NEEDY people and whatnot, but for stupid whores like that, just pisses me off. yes, well, i just like to say i hate the government, but like you said, if we didn't have it, we'd be totally fucked over. but whatever, that bitch got me mad. WHORE. not you, her.

(Reply to this) (Parent) (Thread)

Re: YEAH, I WOULD LIKE AN ICON.
krycty
2003-06-02 18:18 (link)
well if you want an icon why the hell havent u join my icon communitY!!!!! ghettoicons

(Reply to this) (Parent) (Thread)

Re: YEAH, I WOULD LIKE AN ICON.
aloneinsolitude
2003-06-03 12:08 (link)
i...i...thats a good question!

(Reply to this) (Parent) (Thread)

Re: YEAH, I WOULD LIKE AN ICON.
aloneinsolitude
2003-06-03 12:11 (link)
wait. how do i join?? i think i forgot to do it.

(Reply to this) (Parent) (Thread)

Re: YEAH, I WOULD LIKE AN ICON.
krycty
2003-06-03 12:55 (link)
heres the link to join http://www.blurty.com/community/join.bml?comm=ghettoicons

(Reply to this) (Parent) (Thread)

Re: YEAH, I WOULD LIKE AN ICON.
aloneinsolitude
2003-06-03 18:56 (link)
okay, i joined. now what? im a little slooooww......
but just a little.

(Reply to this) (Parent) (Thread)


galaxyofstardst
2003-07-19 03:28 (link)
*lurked by* I know what you mean. I have to get another job and i don't even live on my own. I live w/ my mom. I've got Car insurance and cell phone and college! It bothers me. I work 31 hours a week, i need another friggen job, and they get to sit and spit out kids.

(Reply to this) (Parent) (Thread)


(Post a new comment)

© 2002-2008. Blurty Journal. All rights reserved.