Create Journals
Update Journals

Journals
Find Users
Random

Read
Search
Create New

Communities
Latest News
How to Use

Support
Privacy
T.O.S.

Legal
Username:
Password:

.Casi. (kcfreak9) wrote,
@ 2004-01-03 22:55:00
Previous Entry  Add to memories!  Add to Topic Directory  Tell a Friend!  Next Entry

    Current mood: confused
    Current music:[houston]

    . . : awe...i feel so bad for my b-e-a-utiful boyfriend : . .
    hey guys...hows it goin...welp...im good.i would be great if two little things in my life just tweeked a little bit!

    1. well...im sure most of ya'll have guessed it...if i could see my b-e-a-utiful boyfriend and kiss his booboo to make it better!*HEHE*

    2.umm..no one knows...except jodie...hehe...but...its not THAT big of a deal so yeah...nevermind that one...*HEHE*


    so anywho...


    my break has been pretty good guys. tomorrow is sunday! the last day of the break! *heck yes* im so excited...i only have one more flippin day till i get to see my boyfriend! im am so excited i cant even describe it!

    i talked to Houston on tuesday and then again on friday*FINALLY*

    Tuesday-Houston called me but i was walkin the pigs. so my mom answers & is like *hello* he says *is casi there?* she says *umm..no shes walkin pigs. Is this trey?* [you know...my forever friend from agra...basically my brother] anyways...houston was like...*no this is houston* so she said *kay...umm..uh..ill[stutter] have her call you back when she gets in*~click~

    so anyways...my moms like freaking out. shes like *does he know who trey is?* and im like no. and she was like *iam soo sorry* and im like *its okay.He'll understand*

    so...i call him back and im like *would you like me to explain to you who trey is?* and he's like *oh ....i dont care i really didnt care* and im like *well i will cuz im sure ure curious. okay...hes like my lifelong friend...im known him since i was born...his parents and mine are like best friends so we hang out alot...hes like my brother. i promise* and hes like *okay...calm down...i really didnt think you was like...cheating on me...i trust you more than that* i was like *awe...youre such an understanding guy*hehe anyway...

    omg! ifeel so bad for my boyfriend! 10 stitches! ouch...i called him to see how he was...and if he was okay ya know...and he's like * oh it didnt really hurt * and im like *oh yeah...10 stitches...that doesnt sound too bad...you PHSYCO!* he laughed! then i was like * i wouldve screamed bloody murder so everyone wouldve known i was hurt* he laughed twice! *HEHE*

    wow...i miss him. its bad...i miss him so much its like...numm...omg...its so undescribable...i cant even discribe it...[hints the undescribable part]...omg...im like...so freakin ready to see him...*but not his hand...yuck* HEHE...just kidding...i love his hands...theyre great...haha


    i am a bit confused with like everybody....bre...i dont know what the deal w/us is anymore...i mean withu...dont get me wrong i love you still...just the same...but its like...the feelings not mutual anymore...i mean used to ...i knew that it was the same w/both of us but it seems like now...i dont know im just like retarded in ur eyes or sumthing...i dunno...im not tryin to be mean...im just tellin you how i feel...cuz thats what we used to do all the flippin time...we were together 24-7...i miss that...i dont know...let me know whats goin on please beb...*big heart*

    star-Bright...humm....when u 1st moved back to stroud america...we were like all close and crap...we used to be like bestest of buds ya know...u me and bre now...i dunno...its kinda the same like bre...its like u dont like me...like you dont wanna be bestest of buds w/me...just bre...i mean believe me it dont bother me that u and bre are close but it just seems like ...im not anywhere in the picture anymore...i mean i know i have a boyfriend so were not together all the time...but we used to like...talk ...alot...i dunno...lemme know pretty please w/sugar and a cherry on top...thanks...love ya lots!

    guys...i got to go...i love houston a million swedish fish!

    _-Casi-_



(Post a new comment)
© 2002-2008. Blurty Journal. All rights reserved.