Create Journals
Update Journals

Journals
Find Users
Random

Read
Search
Create New

Communities
Latest News
How to Use

Support
Privacy
T.O.S.

Legal
Username:
Password:

Fitz (dammit10586) wrote,
@ 2003-09-22 00:05:00
Previous Entry  Add to memories!  Add to Topic Directory  Tell a Friend!  Next Entry

    Current mood: rejuvenated
    Current music:John Mayer - New Deep

    Hate To Say I Told You So...ALRIGHT!
    Life goes on in Manhattan and Regis much as it always has...and everything is great.

    As for school, I'm actually having fun. And somehow I'm an amazing student now, so...yeah. What the fuck is that about? Statistics is so fuckin' easy! And my teacher barely speaks english! Psychology is awesome, too. I'm always finding myself conducting little psychological experiments as I go about my life, so watch the fuck out. What you think is real may just be one of my mind games, lol. You learn all this great crap. Filmmaking is hands down the best course I've ever taken. And what really rocks is that whenever you walk around with a tripod, everybody's interested in you. They may only have one camera, but still, I love playing around with it. Plus for an old guy, Mr. Loose is the man. The Eagle In His Flight is...different...but interesting. It's the study of John's Gospel. Finally, Madness in Literature is great. We're reading Red Dragon, and any class that gives you that has gotta be cool. I'm still working into my "going out to lunch groove" and looking for my own little place or something. I go to New World in the mornings, so that would look weird, even though I go there with Olivia close to every other day. The bands (by the way, The Tuazon was renamed Yellow 5) are gonna rock like a motherfucker on October 17th. We practice every Sunday in Flushing and every Friday in the Caf. Speakin' of which, I busted my amp, which sucks majorly. But my dad was able to get in touch with a friend of the performer Gerald Bair, to get a really nice, powerful one for a great price. I haven't gotten to test it out yet, but I trust I can shake a few walls with it.

    Making money is hard. I've got illegal business going on every front, from bootleg CDs to custom CDs, to fake IDs to an underground book black market. Whatever gets the money coming.

    It looks like I'm NEVER gonna get people to believe the truth about me and Olivia. We spent the past two Saturdays watching movies at one another's houses, going out, hanging on her rooftop, and we see each other at least 3 times a week. Real Dawson's Creek vibe. Creepy. But great. But still creepy.

    My hair is "red," crazy long, floppy, spikey, curly, and shaggy. Let the insanity never end.

    Cabin Fever was great, I don't know why that blonde Whelan girl didn't like it. It delivered exactly what it promised, gore, nudity, and obnoxious teenagers.

    I joined The Edge, the Regis Music magazine, so now Hilary Duff will FEEL MY WRATH!! People will know the truth.

    I miss Anniebeth. Also, I gotta decide whether or not do "Guys and Dolls" or put my faith in Olivia, Lauren, and Lily to make this "Seagull" business work.

    That's it. I suck at keeping this thing updated regularly.
    -Kevin "How about a Leprachaun vomiting on the English flag?" Fitz



(Post a new comment)

bowr?
divachiccino
2003-09-22 19:37 (link)
Your hair is... red? Like crimson? Scarlet? Strawberry? Yo... I have to see that.

(Reply to this) (Thread)

Re: bowr?
dammit10586
2003-09-22 21:05 (link)
yeah...the whelan girl CLAIMS it's red, but between you and me its more gold...AND YOU WILL NEVER SEE IT IF RITA GOES THROUGH WITH HER MANIACAL PLAN OF WORLD DOMINATION VIS A VIS AN ALL GIRL PLAY THIS YEAR! FIGHT THE POWER! VIVA LOS PANTALONES!

(Reply to this) (Parent) (Thread)


(Post a new comment)

© 2002-2008. Blurty Journal. All rights reserved.