Create Journals
Update Journals

Journals
Find Users
Random

Read
Search
Create New

Communities
Latest News
How to Use

Support
Privacy
T.O.S.

Legal
Username:
Password:

Lindsay (brokenxpromisex) wrote,
@ 2003-08-22 00:55:00
Previous Entry  Add to memories!  Add to Topic Directory  Tell a Friend!  Next Entry

    Current mood: depressed
    Current music:brand new- the no seatbelt song

    blahh
    blahh.. today i got invited to nick smiths with steve, sarah n catie but i didnt wanna go. all day i sat in my pjs, went online, listened to music and read. I was depressed and didnt feel like being social. then i went to cheering.. it was gay. Then after i went out and we met up with dave, steve, evan, donald, seamus and liam. we left with mike welch and nathan princepato and we played padidle! =o I felt really bad about leaving evan and we got into a fight but we made up. i just listened to music and talked to people online including turk hehe. I might call Lise and talk to her but idk.. im kinda tired, but i love lise soo much so idk yet! lol comment.




    And she's buying a stairway to heaven..



(Post a new comment)


(Anonymous)
2003-08-22 01:43 (link)
Hey

I love you

Evan

(Reply to this) (Thread)


xd0rkishstefx
2003-08-22 08:42 (link)
ah i love those wallowing days.. PJs, Music, Reading, Friends, Online... its great. i hope you feel better though.. aww evans comment before mine is so cute ^_^ heh.

<3 stef

(Reply to this) (Thread)


(Anonymous)
2003-08-22 21:14 (link)
i love you too lindsayyyyyyyy =D
yep and thats about all i have to say thats important.

(Reply to this) (Thread)


(Post a new comment)

© 2002-2008. Blurty Journal. All rights reserved.