Create Journals
Update Journals

Journals
Find Users
Random

Read
Search
Create New

Communities
Latest News
How to Use

Support
Privacy
T.O.S.

Legal
Username:
Password:

marie (tryintoshapeup) wrote,
@ 2003-11-26 08:52:00
Previous Entry  Add to memories!  Add to Topic Directory  Tell a Friend!  Next Entry

    Current mood:blank

    boredness/stolen
    1. What brand of toothpaste? aquafresh//crest
    2. Shampoo Conditioner in one or separate? seperate
    3. What Brands? of Shampoo and Conditioner? granier frutis
    4. What flavor dental floss? ..none..
    5. Do you roll your socks or pull them up? fold them over
    6. Toilet paper: wad or fold? fold
    7. Do you know Donald Ducks middle name? nah
    8. Favorite color? purple, black, pink
    9. Summer footwear: flipflops or juss reg. sneakers
    10. Apples, oranges, or bananas? oranges..but wheres the pineapple?!
    11. Lefty or righty? righty
    12. Glass is half-empty or half-full? half-full
    13. Bleh or blah? blah
    14. What do you like about yourself? i'm caring..i think.
    15. Would you ever wear Taz boxers? sure
    16. Do you sing in the shower? not really
    17. Do you talk to your pet? nope
    18. Do you talk to yourself? no
    19. Do you have a secret crush on your dentist? noo
    20. Do you know your mailman/woman's name? no, should I?
    21. Do you give your mailman/woman a gift on Xmas? no
    22. Do you have 11 toes? no
    23. What is the lamest pick up line you've ever used? haven't ever used one seriously.
    24. Would you ever buy/use a pink pen? I do use one.
    25. Would you ever buy ANYTHING pink? yeaa
    26. Mickey Mouse or Bugs Bunny? mickey mouse!
    27. Do you think Daffy Duck is hot? oh yesss
    28. Would you ever recite poetry to a girl? sure why not
    29. What color nail polish/lipstick would you wear? any color
    30. Do you bite your lip when you're nervous? sometimes
    31. Would you skip school if you had a huge zit between your eyes on picture day? no
    32. Do tight jeans make guys look gay? often, yes
    33. How do you take mascara off? with make-up remover
    34. Would a girl wearing blue/green mascara turn you on? oh yeah, cuz remember: i'm a dyke
    35. Do you know HOW to figure out bra size? sure do..go to victoria's secret and have them measure you.
    36. Would you ever wear lip gloss? i do wear lip gloss
    37. What's better: gummi sweettarts or sweettart gum? gummi
    38. M&MS or Skittles? either//or
    39. Do you go to public places with your mom, and actually TALK to her? yeah...
    40. What is 1+1? oh man..
    41. What is your favorite holiday? halloween and christmas and thanksgiving
    42. Pick one: RuPaul or Dennis Rodman: who the fuck is rupaul?
    43. How old are you? 16
    44. How old do you WANT to be? 21
    45. Where do you want to live? in a house
    46. Where do you want to go? france
    47. Who do you want to meet? my soul mate
    48. Do you like Kool-Aid? yes
    49. Does pine-sol smell good? yea
    50. What are your favorite pizza toppings? plain or pepperoni
    51. Do you like toast? yes
    52. Do you still carve pumpkins? no
    53. Do you still leave cookies & milk out for Santa? nah
    55. Have your wisdom teeth seen light yet? nope, but soon.
    56. Clear or colored? clear or colored WHAT
    57. When your dentist asked, what flavor fluoride did you pick? mint
    58. Where is your hand right NOW? on the keyboard
    59. What is better: your right ear or left pinky? left pinky
    60. Okay or O'tay? okay
    61. French poodle or french kiss? french kiss
    62. Are 2 x 4s really 2 inches by 4 inches? or they could be two feet by four feet..
    64. Do you have a 2 x 4 or a 1 x 2? of what?
    65. Do you know your parents' birthdays/ages? yes
    66. Do you know your siblings birthdays/ages? yea
    67. Does your grandma tell you she is 29? nah
    68. Have you ever used colored white-out? nope
    69. What do you think of Smurfette? i dont know
    70. What is your favorite book? to kill a mockingbird
    71. How does a cabin far, far away, with a fire, candles, and the one you love sound? awesome
    72. Salmon or Cod? whichever
    73. Crab or Lobster? neither
    74. What sounds better: up or down? up
    75. What sounds better: sideways or sidewards? sideways
    76. Ok, NOW where is your hand? the keyboard, silly
    77. Describe the best day of your life: dont feel like typin it out.
    78. Broom or mop? mop, they're funner
    79. What is your favorite word? penis
    80. Free! Don't have to answer this since there is no question: thanks i guess
    81. What is your full name? marie ----- -------
    82. What do you wish your name was? Fred
    83. Describe your kinkiest fantasy: ..no comment..
    84. What is the weirdest middle name you've ever heard? not sure
    85. Are your feet the same size? yeah.
    86. Cassettes or CDs? cd's
    87. Is watching "How The Grinch Stole Christmas" a tradition in your home? nope
    88. What are your Christmas traditions? eating dinner, then opening presents on Christmas Eve, and on Christmas morning, go see what Santa brought us..then chill.
    89. How do you open your envelopes: carefully..
    90. 10 more to go, are you bored? i know theres 200, not 100, silly
    91. Do you like onions? yea
    92. What would you name your band, if you had one? "the awesomest band"
    93. Have you ever worn a dress? yeah
    94. Did you know that if you talk into a vent, someone in a nearby room will hear you? yup
    95. Frogs or toads? neither
    96. Do you believe in making a wish at 11:11? nah
    97. 8 or 3? how about nine?
    98. How long can you hula-hoop for? not that long
    99. Did you know Dave is AWESOME? yup
    100. You made it. Do you love me now? no, cuz now theres 100 more
    101. Did you ever eat crayons when you were little? nope
    102. On your last birthday, what did you wish for? nothing
    103. Do you know all the words to the National Anthem? nope
    104. Is watching the Superbowl a party in your house? it used to be..until somethin happened..
    105. Are you going to name your son Elvis? nah
    106. If not, what? I dont know
    107. What about your daughter? I dont know
    108. Describe your most embarrassing moment: too many to list
    109. Do you read tabloids? nope
    110. Did you ever find Bugs Bunny attractive when he put on a dress and played? oh yeah, i wish they had bugs bunny porn.
    111. Do you like cotton candy? yes
    112. Do you suffer from cramps? oh yeah
    113. Do you have that not-so-fresh feeling? sometimes
    114. Favorite food? I dont have a fave..
    115. What would be the first thing you would do if you won the lottery? "OH MY GOD. OH MY GOD. OH MY GOD."
    116. Ribbed or plain? either/or
    117. "Lala" or "Skittle de bop du wop"? WTF
    118. Apple pie or cherry pie? apple
    119. Pepsi or Coke? either//or, considering it used to be coke..then changed to pepsi, then the 'rents bought me coke, and I started drinking it and got used to it..I told them I liked pepsi, so they bought me pepsi...Now I have almost 48 cans of wild cherry pepsi//coke to drink. bah.
    120. Strawberry or Vanilla? vanilla
    121. Favorite movie? blah.
    122. Favorite Actor? none
    123. Favorite Actress? julia stiles, i guess?
    124. Cheerios or corn flakes? cheerios
    125. Panty hose or thigh-highs? thigh highs, i think.
    126. Do you shave your legs? yes
    127. Midnight or mid-day? midnight
    128. Hope or Billy? um...
    129. Cottonball or Q-tip? Q-tip
    130. Dry or lubricated? lubricated
    131. Fast or slow? depends..but looks like we're on the subject of sex...dry/lubricated..fast/slow..hard/soft, So I'd have to say...still depends
    132. Hard or soft? hard
    133. Yogurt or ice-cream? ice cream
    134. Spoon or fork? fork
    135. Are you crying right now? no
    136. Fling or flick? what's the difference?
    137. Look at your middle finger, on your right hand, what do you see? *fuck me*
    138. Look to your left, what do you see? a window
    139. Look to your right, what do you see? wall and pictures
    140. Who is at your house right now? me, mom, sister, dog
    141. Are your legs crossed right now? sort of
    142. Do a few twirls, are you dizzy now? fuck you.
    143. Favorite song? stacys mom has got it gooooin on. jp, thats an annoying song, right Jen. i dont really have a fave..
    144. Boxers or briefs? boxers
    145. Tootsie pops or blowpops? both
    146. Big Red, Juicy Fruit, or Doublemint? juicy fruit or double mint
    147. Do you like to fish? not really
    148. Is your grandpa cool? he was..but then he passed away
    149. Does your grandpa bore you with long stories? it wasnt boring..it was actually pretty interesting.
    150. Do you snore? i think so
    151. Describe how your breath smells right now: like breath
    152. If you were a girl, would you rather be "Matilda" or "Alexis." matilda -- a GREAT MOVIE.
    153. Does it taste good? sure?
    154. Do you lick your envelopes or use a sponge? lick it.
    155. Do you chew on pens/pencils? nah
    156. What is your favorite comic? garfield
    157. Acting class or class act? class act?
    158. Upside-down or downside-up? upside down
    159. What's up? nothing
    160. What does "GROWL TIGER" make you think of? a bitch... ?
    161. What does this -> .dm,'fglkserhngjkqb; make you think of? your sexy ass
    162. Blondes or brunettes? whichever
    163. Push or pull? push
    164. If a door says pull, do you automatically push? lol nah.
    165. Do you even read those door things? rarely
    166. Do spiders scare you? nope
    167. What does? ??
    168. Did you know I was scared of FROGS when I was a baby? im sorry
    169. What was your first word? in signlanguage: milk...in english: no idea.
    170. What was your first phrase? i have no idea
    171. What can you not pronounce? asdflkjsaflkjx
    172. Did you know my phone just rang? nope
    173. Is your phone ringing? no
    174. What's your phone number? ***-***-****, break the code, and youre a friend, or a stalker
    175. Do you eat your toe-nails? thats nasty
    176. Are you in drag right now? no
    177. WalMart or Kmart? walmart
    178. Jim Carrey or Mariah Carey? Mariah...we have the same birthdayyyY!
    179. How many REAL push-ups can you do? like..two.
    180. How many fake push-ups can you do? a lot
    181. Go run a mile. You have ten minutes. Are you tired now? no thanks.
    182. Does your bike have 2 wheels? yes
    183. Are they flat? probably
    184. Can you do a hand-stand? yeah
    185. Front or back? personally i like it in the front, but the back might be okay... rofl
    186. Walk backwards for 5 steps. Stop. Turn around: no thanks, i'd be facing the other side of the room..and I dont wanna be doin that
    187. Are you on fire right now? yeah, I am.
    188. If I give you a piece of paper, what are the odds of you not eating it? a million. *I think that makes sence*
    189. Sprite or 7-up? both
    190. Mug RootBeer or Dr. Pepper? dr. pepper
    191. Bambi or Thumper? bambi
    192. Do you think Flower is hot? who?
    193. If I told you to jump off a bridge, would you? nope
    194. Would you lick Prince's feet for $5? yup
    195. Do you know there are people who would do that for free? yeah
    196. Umm. can you count how many questions are left? four.
    197. Is your left pinky right-handed? no, I think its left
    198. 5+7+8-1234569%555x3=? 411530? nah
    199. If you had 5 dollars, went to the store to buy 1 apple for 50 cents, but they were out, how many apples would you have? none..but i'd probalby buy some candy
    200. Do you know how many calories you burn when you do the wild thing? Lol I thought this said when you ride the wild thing (roller coaster at valleyfair.) i was like wtf? but no, I dont know how many calories are lost during sex.



(Read comments)

Post a comment in response:

From:
 
Username:  Password: 
Subject:
No HTML allowed in subject
 

No Image
 

 Don't auto-format:
Message:
Enter the security code below.



Allowed HTML: <a> <abbr> <acronym> <address> <area> <b> <bdo> <big> <blockquote> <br> <caption> <center> <cite> <code> <col> <colgroup> <dd> <dd> <del> <dfn> <div> <dl> <dt> <dt> <em> <font> <h1> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6> <hr> <i> <img> <ins> <kbd> <li> <li> <map> <marquee> <ol> <p> <pre> <q> <s> <samp> <small> <span> <strike> <strong> <sub> <sup> <table> <tbody> <td> <tfoot> <th> <thead> <tr> <tt> <u> <ul> <var> <xmp>
© 2002-2008. Blurty Journal. All rights reserved.