Create Journals
Update Journals

Journals
Find Users
Random

Read
Search
Create New

Communities
Latest News
How to Use

Support
Privacy
T.O.S.

Legal
Username:
Password:

|:|\.Jamie./|:| (talim) wrote,
@ 2004-04-21 20:22:00
Previous Entry  Add to memories!  Add to Topic Directory  Tell a Friend!  Next Entry

    Current mood: depressed
    Current music:HIM- "Join Me in Death"

    Sigh...
    I'm feeling really depressed at the moment. Why am I feeling depressed? I haven't one reason to be depressed, but I suddenly am, for no explainable reason. Maybe its pms? No, no I'm no where near my period...hmm...this sucks...Can't stand purple. I'm sorry but its getting on my last damn nerve, maybe I shouldn't have has SUCH a purple room, I mean purple yeah whatever that's fine, but THIS! This room is way purple...Ask anyone, its WAY purple and its pissing me off. There's something wrong with me I know it, and I really don't think its lack of sleep....about that whole 'lack of sleep' thing, I'm up till 1:00 in the morning every night and I thought my body would be used to its whopping 6 hours of slep, but apparently I'm dead wrong. Maybe that's why I've been sleeping (or wanting to) so much longer than usual on the weekends or days off? It doesn't make me have any intentions on ging to sleep earlier, but still its a thought. Actually last week I only stayed up till 1 once and that was only because I was cleaning my room. Who knows...I'm just really bored right now and i don't have anything to do...what is there to do anyway? No ones online and even if someone is I'm not in the mood to talk to some annoying person say lol 50 over and over again when there is apsolutely nothing funny about whatever is said, its retarded and I hate it. Kayla does it all the time and I'm sitting here like wtf is funny you moron? God...people...pft...I never was this bored when I went online last year, what did I do online...? hmm...oh I know it was neopets...oh god help me if i start thinking about going back on that. Well then what is there to do...hm...let's think for a moment shall we. APSO-FUCKING-LUTELY NOTHING, THAT'S WHAT!! As I expected there is nobody interesting on and all the dumb people have away messages up...::sigh:: this really bugs me. I'm depressed with nothing to do and I want food, but I only want food because I'm bored and I will NOT allow myself to fall victim to my boredness and start eating till I weight about 50 thousand pounds, I WILL NOT ALLOW IT!! Yeah ok well I'm getting pissed off now because I'm bored and semi-miserable...maybe this sleeping in tomorrow will do wonders for me or something...hope so...Adidas.

    [Jamie]



(Read comments)

Post a comment in response:

From:
 
Username:  Password: 
Subject:
No HTML allowed in subject
 

No Image
 

 Don't auto-format:
Message:
Enter the security code below.



Allowed HTML: <a> <abbr> <acronym> <address> <area> <b> <bdo> <big> <blockquote> <br> <caption> <center> <cite> <code> <col> <colgroup> <dd> <dd> <del> <dfn> <div> <dl> <dt> <dt> <em> <font> <h1> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6> <hr> <i> <img> <ins> <kbd> <li> <li> <map> <marquee> <ol> <p> <pre> <q> <s> <samp> <small> <span> <strike> <strong> <sub> <sup> <table> <tbody> <td> <tfoot> <th> <thead> <tr> <tt> <u> <ul> <var> <xmp>
© 2002-2008. Blurty Journal. All rights reserved.