Create Journals
Update Journals

Journals
Find Users
Random

Read
Search
Create New

Communities
Latest News
How to Use

Support
Privacy
T.O.S.

Legal
Username:
Password:

Sophie (sophie_chick) wrote,
@ 2003-12-27 00:50:00
Previous Entry  Add to memories!  Add to Topic Directory  Tell a Friend!  Next Entry

    Current mood:dirty
    Current music:"Dirrty" Christina Aguilera

    I think I'm deaf in my left ear.... HUH?!
    I feel like I have oodles and oodles to address, even though it hasn't even been a week since I last updated. Or has it? I have no idea. Oh! I would like to comment on the music during my last entry. The new JC song. *shakes head* Lord! I loved the one!! The one from the Drumline soundtrack. It was upbeat and fun and just flat out skanky! How fun was that song, am I right, Tiff?! But, the new one... it's trying to repeat the skankiness of the other one, and it fails, man. Ugh. It's poser-skanky.... it's wanna-be-skanky.... it troubles me. Argh!

    Tra la. I got bunches of wonderous things for Christmas!!! *clappies* I have such kind and generous friends and family!!! :D! My favorite thing? My mom bought me my first... DIAMONDS!!!!!!! Oh, they are so, soooo beautiful!!! Princess cut earrings... mmmm! Beauty-ful! Can you believe at my age, I just got my first diamonds?! I mean, really!!!!!!!!! *shakes head* I've had other nice jewelry... but no diamonds. Well, I have some now! Hell yeah!

    So, I have never seen any of the Lord of the Rings films... *shrugs* All my friends say I should see them, but whatever. But, everyone goes on and on about Orlando Bloom. I'm sorry, but in the pictures from the LOTR films, he looks stupid. And maybe a little gay. Not a bad thing, but whatever. However, after seeing him in Pirates of the Caribbean... I want to marry him!!! Lol. He's so yummy! Where'd the girl in that movie come from? She looks a lot like Natalie Portman!!! She's cute though. But, for some reason, I think I remember reading that she's kinda young, like 17... so I can't think of her in any other way than "cute". Cause... yeah... "I like to keep it legal."

    Oh, yeah... about my ear, it's fine now. It had popped right before I started writing, and yeah... I'm a'ight.

    Ummmm.... arrgh! I know I wanted to write about more, but I fear I need to go. I have to get up early-ish tomorrow, so I need some sleep. If I remember the other things I was going to talk about, I'll try to write again tomorrow or soon. But, before I go... a Happy Early Birthday to Nicole!!!!!! YAY!!!!!!! I hope you have a great birthday, sweetie! Love you bunches!!!!

    Late-errrr.

    P.S. OH!!! That addiction, I feared... I'm addicted. Those boards have been down for several days... and, the fact that I know, I think is reason enough. But, also, that I'm frustrated by it. Ugh! What the hell!

    P.P.S. I finally got a little comment dealie!!! No thanks to my "friends" who just like to read and then email me about it. Or discuss it at length in their livejournal... journals. *shakes head* Really though, what the crap @ Sarah having a novel of an entry about my one dealie?! Lol. Jeez! Y'all are just crazy! Anywho. Much love to the dude that commented!!! And, I don't mind that you added me to your friend thing, and I might just add you if I ever figure out how to do that or something, lol. I don't even know if the guy will ever read me again.... Hmmm... I wonder. *shrugs* I'm going to bed now, woo!



(Read comments)

Post a comment in response:

From:
 
Username:  Password: 
Subject:
No HTML allowed in subject
 

No Image
 

 Don't auto-format:
Message:
Enter the security code below.



Allowed HTML: <a> <abbr> <acronym> <address> <area> <b> <bdo> <big> <blockquote> <br> <caption> <center> <cite> <code> <col> <colgroup> <dd> <dd> <del> <dfn> <div> <dl> <dt> <dt> <em> <font> <h1> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6> <hr> <i> <img> <ins> <kbd> <li> <li> <map> <marquee> <ol> <p> <pre> <q> <s> <samp> <small> <span> <strike> <strong> <sub> <sup> <table> <tbody> <td> <tfoot> <th> <thead> <tr> <tt> <u> <ul> <var> <xmp>
© 2002-2008. Blurty Journal. All rights reserved.