Create Journals
Update Journals

Journals
Find Users
Random

Read
Search
Create New

Communities
Latest News
How to Use

Support
Privacy
T.O.S.

Legal
Username:
Password:

You're sooooo.......last summer* (silentxcries) wrote,
@ 2003-07-21 19:58:00
Previous Entry  Add to memories!  Add to Topic Directory  Tell a Friend!  Next Entry

    Current mood: hyper
    Current music:PIMP - 50 Cent

    yay!!
    WeLL....today I finally got mi braces off! im so happy...i realli havent even had em on tha long, i mean some ppl i kno still have em and they had em before me so i guess i got lucky..onlii havin em less than 1 yr n 1/2. But..i realli didnt do much today, im suppose to go to a viewing/funeral tomorrow, but i dun wanna..i cant bear seeing a body lie there sooo -- lifeless..its kind of depressing but i mean then again they look peaceful but i dunno...i mite do sumthing l8er tonite wit lauren, not sure on the plans yet, but whatever..hmm nothing goods going on sooo if ya want call mi cell sumtime ((lol)) its 6o9234939o....oh yeah and i took wun test..so pce

    Will Turner!
    Will Turner, your avrage hero. He'll worship you
    forever. Even if you turn into bones!


    What Character from Pirates of the Caribbean Serectly Fancy?
    brought to you by Quizilla
    ahhhH!! i soooo wish..he'd be the PERFECT person for me..:-p i mean since im sooooooooo depressatly obsessed with him :) :)



(Read comments)

Post a comment in response:

From:
 
Username:  Password: 
Subject:
No HTML allowed in subject
 

No Image
 

 Don't auto-format:
Message:
Enter the security code below.



Allowed HTML: <a> <abbr> <acronym> <address> <area> <b> <bdo> <big> <blockquote> <br> <caption> <center> <cite> <code> <col> <colgroup> <dd> <dd> <del> <dfn> <div> <dl> <dt> <dt> <em> <font> <h1> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6> <hr> <i> <img> <ins> <kbd> <li> <li> <map> <marquee> <ol> <p> <pre> <q> <s> <samp> <small> <span> <strike> <strong> <sub> <sup> <table> <tbody> <td> <tfoot> <th> <thead> <tr> <tt> <u> <ul> <var> <xmp>
© 2002-2008. Blurty Journal. All rights reserved.