Create Journals
Update Journals

Journals
Find Users
Random

Read
Search
Create New

Communities
Latest News
How to Use

Support
Privacy
T.O.S.

Legal
Username:
Password:

*Kes* (poisonxnitemare) wrote,
@ 2004-07-22 01:20:00
Previous Entry  Add to memories!  Add to Topic Directory  Tell a Friend!  Next Entry

    Current mood: enthralled
    Current music:seether and amy lee, candlebox, linkin park

    i wanted you to know..i love the way you laauughh
    okay so i have two new FAVORITE FAVORITE songs (besides 'numb' of course) that i cant stop listening to - seether and amy lee's "broken" and candlebox's "far behind". they both really remind me of thomas and theyre sooooo pretty and i really gotta get both of their cds before i leave for minnesota in august.

    DEDICATED TO MY DARLING POOKIE:
    I wanted you to know I love the way you laugh
    I wanna hold you high and steal your pain away
    I keep your photograph; I know it serves me well
    I wanna hold you high and steal your pain

    ‘Cause I’m broken when I’m lonesome
    And I don’t feel right when you’re gone away

    You've gone away, you don't feel me anymore

    The worst is over now and we can breathe again
    I wanna hold you high, you steal my pain away
    There’s so much left to learn, and no one left to fight
    I wanna hold you high and steal your pain

    ‘Cause I’m broken when I’m open
    And I don’t feel like I am strong enough
    ‘Cause I’m broken when I’m lonesome
    And I don’t feel right when you’re gone away

    ‘Cause I’m broken when I’m open
    And I don’t feel like I am strong enough
    ‘Cause I’m broken when I’m lonesome
    And I don’t feel right when you’re gone away

    ‘Cause I’m broken when I’m lonesome
    And I don’t feel right when you’re gone

    You've gone away, you don't feel me anymore
    -Seether and the oh-so-hot amy lee


    and CANDLEBOX..thomas sang this song to me today in his room and i cried:
    Now maybe
    I didn't mean to treat you bad
    But I did it anyway
    And now maybe
    Some would say your life was sad
    But you lived it anyway
    And so maybe
    Your friends they stand around they watch your crumble
    As you falter to the ground
    And then someday
    Your friends they stand beside as you were flying
    Oh you were flying oh so high

    But then someday people look at you for what they call their own
    They watch you suffer
    Yeah they hear you calling home
    But then some day we could take our time
    To brush the leaves aside so you can reach us
    But you left me far behind

    Now maybe
    I didn't mean to treat you oh so bad
    But I did it anyway
    Now maybe some would say you're left with what you had
    But you couldn't share the pain

    No, no, no
    Couldn't share the pain, they watch you suffer

    Now maybe I could have made my own mistakes
    But I live with what I've known
    And then maybe we might share in something great
    But won't you look at where we've grown
    Won't you look at where we've gone
    But then someday comes tomorrow holds
    a sense of what I fear for you in my mind
    As you trip the final line
    And that cold day when you lost control
    It's a shame you left my life so soon you should have told me, yeah
    But you left me far behind
    Now maybe I didn't mean to treat you oh so bad
    But I did it anyway
    Now maybe some would say you're left with what you had
    But you couldn't share the pain
    No, no, no

    Oh no
    Oh no no no no...
    Now maybe I didn't mean to treat you oh so bad
    But I did it anyway
    Now maybe some would say you're left with what you had
    But you couldn't share the pain
    I said times have changed your friends
    They come and watch you crumble to the ground
    They watch you suffer
    Yeah, they hold you down
    Hold you down
    Now maybe brother, maybe love
    I didn't mean to treat you bad
    But you left me far behind
    Left me far behind
    Left me far behind


    Yep yep. those are those kinda songs where you can never get sick of 'em and they really hit you in this way that gives you a weird tingly feeling and shit. i love songs like that. :)

    Well i had a good day today. i hung out at my dads till about 4:30 and then i went to thomases..had some fun over there. now im back at my dads because theres really nothing to do at my moms so yeah.

    OH!!! one last thing before i go: christine might be coming down a couple days before we go to MN. fun stuff. it was actually thomases idea too. hes scho coot! CH-GEE!



(Read comments)

Post a comment in response:

From:
 
Username:  Password: 
Subject:
No HTML allowed in subject
 

No Image
 

 Don't auto-format:
Message:
Enter the security code below.



Allowed HTML: <a> <abbr> <acronym> <address> <area> <b> <bdo> <big> <blockquote> <br> <caption> <center> <cite> <code> <col> <colgroup> <dd> <dd> <del> <dfn> <div> <dl> <dt> <dt> <em> <font> <h1> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6> <hr> <i> <img> <ins> <kbd> <li> <li> <map> <marquee> <ol> <p> <pre> <q> <s> <samp> <small> <span> <strike> <strong> <sub> <sup> <table> <tbody> <td> <tfoot> <th> <thead> <tr> <tt> <u> <ul> <var> <xmp>
© 2002-2008. Blurty Journal. All rights reserved.