Create Journals
Update Journals

Journals
Find Users
Random

Read
Search
Create New

Communities
Latest News
How to Use

Support
Privacy
T.O.S.

Legal
Username:
Password:

Paris in Flames (break00) wrote,
@ 2003-06-26 15:01:00
Previous Entry  Add to memories!  Add to Topic Directory  Tell a Friend!  Next Entry

    Current mood: weird
    Current music:The snow veil - Glassjaw

    strange convo with chloe...( who met zenon!)
    PrEtty LuSh 69 0: wowww i had the weirdest dream last night
    ChloeyBoey33: what was it abouttttttt
    PrEtty LuSh 69 0: actually more like this afternoon
    PrEtty LuSh 69 0: since i just woke up
    ChloeyBoey33: haha lucky
    PrEtty LuSh 69 0: ok soo i wanted to sneak out, and jeana was online so i was like lets go sneak out, and we did, and we were out untill like 5 and i was like omg my parents are prolly up
    PrEtty LuSh 69 0: WAIT
    PrEtty LuSh 69 0: NO
    PrEtty LuSh 69 0: i remember the beggining now
    ChloeyBoey33: haha k
    PrEtty LuSh 69 0: i killed both of my parents
    PrEtty LuSh 69 0: with an axe
    ChloeyBoey33: whoa
    ChloeyBoey33: hahah
    PrEtty LuSh 69 0: so i ran to jeanas house and threw rocks at her window
    PrEtty LuSh 69 0: and she wasnt answering to i threw these ducks that were following me around at her window
    ChloeyBoey33: hahaha
    PrEtty LuSh 69 0: and she answered and i was like omg...hey just felt like sneaking out so we chilled outside for a really long time, till like...like i said 5 and i thought my parents were up
    PrEtty LuSh 69 0: andd
    PrEtty LuSh 69 0: heres where you come in
    ChloeyBoey33: I WAS IN IT
    ChloeyBoey33: yay
    PrEtty LuSh 69 0: we were trying to sneak up
    PrEtty LuSh 69 0: yea thats why im telling you lol
    PrEtty LuSh 69 0: and we saw you
    PrEtty LuSh 69 0: and i was like
    ChloeyBoey33: haha
    PrEtty LuSh 69 0: go away jeana i'll sneak back with chloe
    PrEtty LuSh 69 0: and she got all mad
    PrEtty LuSh 69 0: then we saw my dad doing yard work
    PrEtty LuSh 69 0: so we couldnt sneak in through the front
    PrEtty LuSh 69 0: and i thought i killed him in the beggining to, but my dreams just work like this
    ChloeyBoey33: hha
    ChloeyBoey33: yeah i think i kill people in my dreams too
    PrEtty LuSh 69 0: and then, we found this rope swing that came off a cliff
    PrEtty LuSh 69 0: and we started swinging on it
    ChloeyBoey33: haha
    PrEtty LuSh 69 0: and then we found a big pile of kiddie pools, the kind you blow up
    PrEtty LuSh 69 0: and they were all stacked on one another
    PrEtty LuSh 69 0: so we climbed to the top but they toppled over and we fell
    PrEtty LuSh 69 0: down a hill
    ChloeyBoey33: haha
    PrEtty LuSh 69 0: then iwas like shhhhh my dad will hear us
    ChloeyBoey33: very random
    ChloeyBoey33: hahaha
    PrEtty LuSh 69 0: haha i know
    PrEtty LuSh 69 0: and then
    PrEtty LuSh 69 0: it gets worse
    PrEtty LuSh 69 0: we found these shovels and started shoveling snow
    ChloeyBoey33: oh no!
    PrEtty LuSh 69 0: and throwing it around
    PrEtty LuSh 69 0: ..even though its the summer
    PrEtty LuSh 69 0: i dunno.
    PrEtty LuSh 69 0: lol
    ChloeyBoey33: hahaha
    ChloeyBoey33: lovelyyyyyyyyyyyyyyyy!
    PrEtty LuSh 69 0: so then, we saw this goat head
    ChloeyBoey33: hahaaaaaaaa
    PrEtty LuSh 69 0: and you tripped over it and we started screaming and we heard someone go, ARE YOU OK??
    PrEtty LuSh 69 0: and we thuoght it was my dad so we ran
    PrEtty LuSh 69 0: but we turned around and it was
    PrEtty LuSh 69 0: JOEY LAVALLE
    PrEtty LuSh 69 0: however you spell that
    PrEtty LuSh 69 0: i know it makes noooo sense
    ChloeyBoey33: hahahahah
    PrEtty LuSh 69 0: lol
    ChloeyBoey33: what the hellllll
    PrEtty LuSh 69 0: I KNOWW hahaha
    PrEtty LuSh 69 0: and then we saw jeana and she was like
    PrEtty LuSh 69 0: OMG YOUR THROWING A PARTY WITHOUT ME???
    PrEtty LuSh 69 0: and then i was like, im sick of everyones shit
    PrEtty LuSh 69 0: so i turned around and flew away up to my house
    PrEtty LuSh 69 0: and through a window and i saw matt
    PrEtty LuSh 69 0: and i was like, hey matt
    PrEtty LuSh 69 0: and im reading this book, and in it the guy is like, i wont narc on you ( i wont tell on you)
    PrEtty LuSh 69 0: so i was like dont narc on me, man
    PrEtty LuSh 69 0: he was liike ok
    PrEtty LuSh 69 0: thankyou
    PrEtty LuSh 69 0: i dunno why he said thankyou
    PrEtty LuSh 69 0: and then i went up to my room
    PrEtty LuSh 69 0: and thats where i woke up
    PrEtty LuSh 69 0: and i was to afraid of going back to sleep after that
    PrEtty LuSh 69 0: so i came downstairs
    ChloeyBoey33: hahahahahahaah
    PrEtty LuSh 69 0: lol
    ChloeyBoey33: thats greaaaaaaaaat
    PrEtty LuSh 69 0: whew. there, that was it.

    crazy, huh? what a waste of blurty space!



(Read comments)

Post a comment in response:

From:
 
Username:  Password: 
Subject:
No HTML allowed in subject
 

No Image
 

 Don't auto-format:
Message:
Enter the security code below.


Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.

Allowed HTML: <a> <abbr> <acronym> <address> <area> <b> <bdo> <big> <blockquote> <br> <caption> <center> <cite> <code> <col> <colgroup> <dd> <dd> <del> <dfn> <div> <dl> <dt> <dt> <em> <font> <h1> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6> <hr> <i> <img> <ins> <kbd> <li> <li> <map> <marquee> <ol> <p> <pre> <q> <s> <samp> <small> <span> <strike> <strong> <sub> <sup> <table> <tbody> <td> <tfoot> <th> <thead> <tr> <tt> <u> <ul> <var> <xmp>
© 2002-2008. Blurty Journal. All rights reserved.